![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
jest mozliwosc lepszego ustawienia pompowtryskow, niz serwis zaleca?
oczywiscie mowimy o 1,9 tdi 200+ -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Siemka, Krystian ZTCW to pompki ustawia się tylko w jeden sposób jaki podaje serwisówka, czyli z czujnikiem zegarowym wyznaczasz najwyższy wznios dzwigienki napedzajacej pompke i wkrecasz ja do oporu a potem odkreasz o 225 stopni.
Mam również informację, że poprzez przestawienie wałka o 1,5 - 2 stopnie na minus otrzymujesz znacznie lepszą górę i więcej mocy na niekorzyść dołu który jest i tak aż za mocny IMHO. |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
Siemka, Krystian ZTCW to pompki ustawia się tylko w jeden sposób jaki podaje serwisówka, czyli z czujnikiem zegarowym wyznaczasz najwyższy wznios dzwigienki napedzajacej pompke i wkrecasz ja do oporu a potem odkreasz o 225 stopni. podobno powinno sie odkrecac o 180*. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
jop pompki serwisowka podaje zeby ustawic na 225* nigdzie w moich zbiorach nie ma wartosci 170-180.......
teraz bede dawał pompki do czyszczenia i sie zastanawiam czy czasem nie ma jakiegos patentu zeby to ustawic. moze ktos sie spotkał z takim tematem na tdiclub? -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
teraz bede dawał pompki do czyszczenia i sie zastanawiam czy czasem nie ma jakiegos patentu zeby to ustawic. moze ktos sie spotkał z takim tematem na tdiclub? na czym polega to czyszczenie i kto Ci to będzie robił ? ważne też jest wyregulowanie obydwu cisnien w pompowtrysku i ustawienie dawki ! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Rumianko chyba chce końcówki wyczyścić ultradźwiękowo.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Rumianko chyba chce końcówki wyczyścić ultradźwiękowo. moim zdaniem to sztuka dla sztuki, w koncówce zużywa się tez iglica, po prostu wybija się mechanicznie zwłaszcza że za 500 PLN można mieć komplet 4 takich koncówek (dziury 195 czyli do pompek AL) http://img16.imageshack.us/img16/5660/firad1.jpg http://img16.imageshack.us/img16/466/firad2.jpg pewnie że czyszczenie coś da ale trzeba pamietać o ustawieniu cisnień (podobnie jak we wtryskach do TDI VP) bo na skutek wybicia iglicy siadają cisnienia otwarcia co skutkuje słabszym rozpyleniem ciekaw jestem wyników tej operacji... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
A co to za końcówki i jak rozpylają? to jest zestaw naprawczy do pompek czy co?
Jaka jest ich wydajność taka jak AL czy ciut większa? Czy są sprawdzone i jakie rezultaty noi ile u Ciebie koszty wymiany tych końcówek wraz z kalibracją pompek? Może być PW jak coś pozdro |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A co to za końcówki i jak rozpylają? to jest zestaw naprawczy do pompek czy co? Jaka jest ich wydajność taka jak AL czy ciut większa? Czy są sprawdzone i jakie rezultaty noi ile u Ciebie koszty wymiany tych końcówek wraz z kalibracją pompek? Może być PW jak coś pozdro wiecej info tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227499 wydajnośc identyczna jak AL (dziury 0,195) sprawdzone w golfie ATD z softem Mastersa przez prawie 3 lata zrobione ~60 tys km regulacja pompek na stanowisku serwisowym (chyba jedynym takim w Polsce ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 August 2006 Skąd: Siewierz ![]() |
A co to za końcówki i jak rozpylają? to jest zestaw naprawczy do pompek czy co? Jaka jest ich wydajność taka jak AL czy ciut większa? Czy są sprawdzone i jakie rezultaty noi ile u Ciebie koszty wymiany tych końcówek wraz z kalibracją pompek? Może być PW jak coś pozdro Ibi, tak jak wczoraj rozmawialismy, sa koncowki do pompek z troche wieksza wydajnoscia niz seryjne AL ale jak juz robic to nie wiem czy nie lepiej isc odrazu w koncowki race, przynajmniej zauwazysz roznice ![]() -------------------- Ibiza 6K2 BLT+
BMW 3 N57N+ Audi A3 BKD+ Seat-Racing.pl |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
PowerPlus 1043 z FB mają około 10% wydajność od AL-ek
RACE783 FB maja dziury 0.220 i tu juz jest mega koks - ale dostępność kiepska mozna kupić tez w DSS (Diesel Speed Shop) tez 220stki (niedługo bedą testy tego w PL ![]() http://cgi.ebay.fr/4x-VW-AUDI-duesen-fur-P...1742.m153.l1262 jako ciekawostka powdam że DSS0wskie ultimy koncówki dały w TDI VP 295 KM wiec tez dają radę ![]() http://www.youtube.com/watch?v=C-_UUDKiBpM "With Bosio Race it did 272hp and with DSS Ultime it did 295. Boost was around 2.4bar and it actually wasnt that smokey on the road after the turbo kicked in. The car started out as 90hp AGR an at that time it had stock PD100 bottom end with ported ALH head and HX30 based hybrid turbo." -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
PowerPlus 1043 z FB mają około 10% wydajność od AL-ek Jak mam to rozumieć? 10% od wydajności AL-ek czy 10% więcej wydajności niż AL-ki? -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
10% więcej od AL. Masz tu przecież dokładny opis do ile mniej więcej każda końcówka wystarczy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227499 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Te moce co są podane to raczej bardzo asekuracyjnie, bo widzieliśmy już wykresy rzędu 260ps na seryjnych AL.
http://www.youtube.com/watch?v=C-_UUDKiBpM WTF !? Ale mi chodziło o setup na ulice a to stefan batory mniej dymu puszczał. Spons - jasne, ale jeśli ma być tyle dymu to ja wole mieć jednak te 240 - 250 niż 270 z takim dymem. po wakacjach biorę urlop i rozbieram silnik i robię wszystko gruntownie od początku jak należy i zobaczymy wtedy ile tak na prawdę da się z seryjnych AL wykrzesać. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
iibitdi: pokaz mi te wykresy na 260KM na seryjnych AL - był taki moze jeden lub dwa wykresy jak sie zdarzył super egzemplarz
moce asekuracyjnie, bo zrobienie 270KM w 1.9 TDI to nie tylko wsadzenie duuuzych pompek i duuuzego turbo ![]() znajdź mi takiego ARL ASZ co po włożeniu BIG Turbo i big FMIC bezproblemowo przekroczy 240KM, przecież większość juz ma +200 tys nakulane, powoli zaczyna się to co w VP czyli zameczone egzemplarze... ten filmik z youtube to prawie 300 z TDI VP chyba to w celach testowych zrobiono, choć pod koniec jak sie juz turbina rozpędziła to nie dymił strasznie ![]() pytanie ile chcesz mieć docelowo mocy ? Rogal zrobił 280KM z 2.08V, Gulu miał chyba 270 z 1.9 ale te wartości to juz na pompowtryskach hybrydowych RACE783 (0,220mm) jednemu koledze pokazałem te DSS i z tego co wiem to kupił 2 komplety, bedzie u Bogadana regulował pompki.. ciekaw jestem co wyjdzie, wiec moze to byc tez jakaś opcja ![]() IMO wszystko powyżej +230KM z 1.9TDI to rzeźba, kupa dymu, duże EGT, tak w sam raz przejechać ćwiare albo skillować kogoś na swiatłach i wszystko ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
IMO wszystko powyżej +230KM z 1.9TDI to rzeźba, kupa dymu, duże EGT, tak w sam raz przejechać ćwiare albo skillować kogoś na swiatłach i wszystko ![]() przypominam stary - my tacy juz jestesmy, nie jezdzimy po bułki i do domu tylko czekamy az "oil" osignie wymagana temp. i całym ogniem a w miedzyczasie sie silnik schłodzi, pozatym nieoszukujmy sie cały silnik 1,9 tdi mozna dostac za grosze........ i nie jezdzimy po torach..... pozatym troche zeszliscie z tematu..... i nadal nic sie nie dowiedziałem. ps. wtryski beda czyszczone w autoryzowanym serwisie bosch ps2. nie wyobrazam sobie wybicia sie iglicy...... dla mnie jest to niemozliwe. -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
1. po co czyścić? wyszło coś nie tak z korektami? jeżeli nie to sztuka dla sztuki
2. jak nie widziałeś wybitych iglic to mało widziałeś ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
przypominam stary - my tacy juz jestesmy, nie jezdzimy po bułki i do domu tylko czekamy az "oil" osignie wymagana temp. i całym ogniem a w miedzyczasie sie silnik schłodzi, pozatym nieoszukujmy sie cały silnik 1,9 tdi mozna dostac za grosze........ i nie jezdzimy po torach..... pozatym troche zeszliscie z tematu..... i nadal nic sie nie dowiedziałem. przypominam stary, tacy jesteśmy żeby iść pełnym ogniem, a nie jąkać się jak EGT mija 1000 st C ![]() pogadaj z tymi co uzytkuja / uzytkowali TDI o mocach rzędu 250KM ![]() argument że silnik TDI mozna dostać za grosze nie bede komentował... oczywiście można zrobić bezpiecznie 250KM do upalania (np WTCC czy Golfy TDI CUP) ale koszty będą ogromne a teraz merytorycznie ![]() pozatym troche zeszliscie z tematu..... i nadal nic sie nie dowiedziałem. ps. wtryski beda czyszczone w autoryzowanym serwisie bosch ps2. nie wyobrazam sobie wybicia sie iglicy...... dla mnie jest to niemozliwe. czyszcenie to zabieg typowo dla bajeru (myjka ultradzwiękowa) - koncówki będą ładnie wyczyszczone z nagaru - IMO nic to nie zmieni ![]() co do wybicia iglicy to PODSTAWOWA przyczyna zuzycia wtrysków ![]() iglica pracując w tych warunkach po prostu się wyklepuje (skraca) i spada cisnienie wtrysku oraz jakość rozpylania.. przycinająca się iglica moze tez powodować dłuższe BIPy itp tak jak napisałem Twoja kasa i Twój wybór ![]() ja juz pare razy poprawiałem kolegom wtryski po autoryzowanych serwisach Boscha wiec mnie nic nie zdziwi ![]() zapytaj sie tego serwisu, czy ustawią Ci cisnienia wtrysku (na nominalne) w pompowtryskiwaczu po tej operacji czyszczenia oraz sprawdzą i ustawią dawkę - bo jeśli to zrobią to rzeczywiście moze się poprawić ? jesli tylko wyczyszczą koncówkę na połysk to się poprawi ale warsztatowi stan konta ![]() ps. dlaczego chcesz czyscic wtryski ? co jest nie tak ? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 05:54 |