![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_LeszekMK2_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
ostatnio wstawiłem silnik 1.8T do VW Golfa 2 i wynikły pewne problemy bo nie mam predkościomierza a co gorsze obrotomierza , czy wie ktos jak sie uporać z tym , licznik mam od Golfa 2
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
jaki masz silnik/sterownik dokładnie?
są 2 sposoby: - wychodzisz sygnałem z ECU bezpośrednio pod SAK215 w liczniku - zbierasz sygnał z cewek i posyłasz na wejście wysokie na czerwono/czarny. jak niewiele Ci to mówi to proponuje udać się do elektronika który pomoże lub zakupić układ u mnie, szczegóły na priv. pozdrawiam. -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 18 October 2009 ![]() |
przeczytalem twój post GTO i z tego co Ty napisałes to owszem mozna to ponoc zrobic ale w 1.8 turbo bez can-u jeszccze - te na zwykej przepsutanicy jeszcze na linke czyli tam do 2000 roku czy jakos tak a po can-ie juz ponoc to nie jest to takie proste
|
|
|
gość_LeszekMK2_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
jaki jak to podlaczyc przepusnice mam na linke jeszcze , obrotomierz jest serynky od golfa 2 z 1991r
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
chłopy myślcie trochę ,
zsumujcie sygnał który idzie na 4 cewki razem, do tego mała końcówka mocy typu jakiś BC337 + cewka z przekaźnika lub kontaktronu , do tego 2-3 rezystorki i puszczasz sygnał na wejście obrotka w mk2 lub bezpośrednio bez tej cewki na układ scalony w zegarze który ma napis SAK215 ... sprawdzone to mam na kilku obrotomierzach - golf I , golf 2, audi b2 , golf 3 (trochę inny sumator) i zawsze działa bez problemu , oczywiście trzeba dobrać doświadczalnie kilka rezystancji by nie szalała wskazówka -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:43 |