![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 Skąd: myślenice ![]() |
Witam.Zastanawiam sie nad tym jaguarem...Najbardziej interesuje mnie silnik.400km i kompresor,Jezdził ktos takim egzemplarzem?jakie wrażenia,jak z osiągami.Mile widziane ogólne plusy i minusy tego jaguara.Wygląd zostawiam do swojego oceniania...Z góry dzieki za pomoc
http://moto.allegro.pl/jaguar-xjr-xjr-v8-k...2647971092.html -------------------- www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl Leon cupra tfsi 240ps pulsar GTI-R 4x4 364ps |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
jeździłem Dailmelrem super8 (niby to samo, ale lepiej wykonane), po za konsekwencjami założenia LPG (nie ja) w postaci wymiany przepustnicy itp, samochód bezawaryjny, dośc słabe hamulce, jak na taką moc, dużo forda w środku, drogi serwis, a zapomniałem, delikatne zawieszenie i kosztowne naprawy z tym związane, ale z drugiej strony wart każdej złotówki ;-)
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 Skąd: myślenice ![]() |
A osiągi? banan na twarzy jest czy srednio z tym..?
![]() ![]() -------------------- www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl Leon cupra tfsi 240ps pulsar GTI-R 4x4 364ps |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Na TVN turbo testowali go w zakupie kontrolowanym
Mówili o bardzo drogich częsciach i awaryjnej skrzyni biegów -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
Na TVN turbo testowali go w zakupie kontrolowanym Mówili o bardzo drogich częsciach i awaryjnej skrzyni biegów Oni jeździli chyba dokładnie tym egzemplarzem, który wkleił kolega w pierwszym poscie. I faktycznie z tego co mówili to ceny części jakie podawali maskara, na rynku zero zamienników, blachy aluminiowe przez co głupi błotnik trzeba kupować w aso za worek kasy. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Spójrz na E55.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 October 2006 Skąd: wawa ![]() |
Miałem, jeździłem, serwisowałem
![]() Co prawda nie był to R ale Super V8 z większym rozstawem. Fajny dupowóz, wygodny, 5 s z groszami do 100km/h. Zwraca uwagę i nie jest za bardzo popularny. Koszty serwisowania hmmmmmmmmmm duuuuuuuże, chyba że sam jesteś mechanikiem, masz dojście do części w przyzwoitych cenach i lubisz czasami podłubać przy samochodzie:) Z silnikiem nie ma większych problemów, nie wiem jak w XJR jest z zawieszeniem, u mnie była pneumatyka, koła 20" i strasznie wszystko dostawało po dupie na naszych drogach. Później zmieniłem na 18" i zupełnie inny komfort jazdy. Podsumowując: Jeśli masz worek kasy i będziesz w miarę możliwości sam dłubał przy samochodzie to ok. Jeśli masz dwa worki kasy to spokojnie możesz jeździć do ASO i patrzeć jak się śmieją prosto w twarz mówiąc że wymiana oleju to koszt 1000 - 1200 zł ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 24 January 2011 Skąd: WT ![]() |
Z tego, co pamiętam, to w "Zakupie kontrolowanym" sypali astronomicznymi kwotami (oczywiście wszystko w ASO).
Skrzynia nawet do 30k, amortyzatory pneumatyczne kpl. 15k, błotnik przedni 3k, maska 6k. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 October 2006 Skąd: wawa ![]() |
Na temat ASO można historie opowiadać
![]() Alternator 5000 zł, czas oczekiwania 3 tygodnie bo leci aż z UK ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
sęk w tym że prawie wszystko trzeba kupować w aso bo nigdzie indziej nie ma. właśnie dlatego stoi już u mnie taki na placu 5 mieś bo właścicielowi szkoda wydać 12 tyś za dwa przednie amortyzatory
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 October 2006 Skąd: wawa ![]() |
żeby spalić 30l to trzeba non stop cisnąć opór, realne spalanie w Wawie to 18-22 l bez zamulania.
Najwięcej ile mi wyszło to w trasie do Poznania, 31/100, ale od Strykowa było na szafie 250-270. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 Skąd: myślenice ![]() |
Właśnie oglądałem tvn turbo zakup kontrolowany i tam go widziałem.Koszty utrzymania to naprawde nie małe.Ale najbardziej kusi mnie v8 z kompresrem;)W tyn programie duzo nie mówili o osiągach i dalej mało wiem na ten temat...
-------------------- www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl Leon cupra tfsi 240ps pulsar GTI-R 4x4 364ps |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Napiszę to samo co jeden z przedmówców - E 55 AMG W211 - masz wszystko w jednym i dobrą skrzynię (jak się dba), lepsze zawieszenie, no i nie jest to Ford
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Ja bym dorzucił e60 545i lub jakieś a6 z v8
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 October 2006 Skąd: wawa ![]() |
kiwi gdzie E60 do XJa?? to jest zupełnie inna bajka, jedyne co może być wspólne w obu przypadkach to osiągi, choć pewnie 545 jeździ gorzej od kompresora (nie wiem nie jeździłem beemką), też nie ma sie co oszukiwać, Jaguar nie jest mistrzem zakrętów , ale miło jest mieć świadomość, że jak najdzie nas ochota to możemy polecieć bez problemu pełnym bokiem
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Na pewno będzie się fajnie zbierał z tym silniczkiem bo jest dość lekki, ogólnie auto ma coś w sobie i w życiu bym na jakąś Beemke tego nie zamienił. Co do silnika to miałem takiego w Rangu i pożerał jakieś chore ilości paliwa ale w Jagu powinno być lepiej bo lżejszy.Jak nie kupisz jakiegoś druta tylko pewne serwisowane auto i odpowiednio będziesz o nie dbał to nie powinno się nic wysypać.
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
Autor watku musi sie zdecydowac, czy chce auta sprzed 2003 roku, z silnikiem 4.0 370 KM i 5 biegowym pancernym automatem mercedesa, czy wersje poliftowa z poprawionym silnikiem 4.2 i 6 biegowa skrzynia ZF'a. XJ to limo z zacieciem lekko sportowym, wiec szybkie na kretej drodze to nie bedzie, ale na prostem porusza sie juz calkiem zwawo. Jesli wierzyc tej liscie: http://www.fastestlaps.com/tracks/vairano_...ing_course.html to jednak handling tego Jaga nie jest taki zly (116 miejsce). Mam XKR'a 4.0, masy podobne, beda przyspieszac podobnie: http://www.youtube.com/watch?v=H9q7fmstxS0...nel&list=UL |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Fri, 13 November 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 March 2006 Skąd: Olsztyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 May 2012 Skąd: Łódź/Dresden ![]() |
A to taki problem z Anglii części sobie poszukać za połowę cenny. Amory można regenerować i robi to kilka osób w PL za duzooooooo mniejsza kasę.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 20:42 |