Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Jaguar xjr v8 kompresor
gieteier
post Thu, 04 Oct 2012 - 06:51
Post #1


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





Witam.Zastanawiam sie nad tym jaguarem...Najbardziej interesuje mnie silnik.400km i kompresor,Jezdził ktos takim egzemplarzem?jakie wrażenia,jak z osiągami.Mile widziane ogólne plusy i minusy tego jaguara.Wygląd zostawiam do swojego oceniania...Z góry dzieki za pomoc
http://moto.allegro.pl/jaguar-xjr-xjr-v8-k...2647971092.html


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Oct 2012 - 06:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
yanaki
post Thu, 04 Oct 2012 - 09:09
Post #2


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





jeździłem Dailmelrem super8 (niby to samo, ale lepiej wykonane), po za konsekwencjami założenia LPG (nie ja) w postaci wymiany przepustnicy itp, samochód bezawaryjny, dośc słabe hamulce, jak na taką moc, dużo forda w środku, drogi serwis, a zapomniałem, delikatne zawieszenie i kosztowne naprawy z tym związane, ale z drugiej strony wart każdej złotówki ;-)


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Thu, 04 Oct 2012 - 09:15
Post #3


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





A osiągi? banan na twarzy jest czy srednio z tym..? wink.gif bo patrząc na v8 400ps i kompresor to powinien fajnie jezdzić wink.gif


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 04 Oct 2012 - 09:22
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Na TVN turbo testowali go w zakupie kontrolowanym
Mówili o bardzo drogich częsciach i awaryjnej skrzyni biegów


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefdeath
post Thu, 04 Oct 2012 - 09:31
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 April 2003
Skąd: wwa





CYTAT((A)rturo @ Thu, 04 Oct 2012 - 10:22) *
Na TVN turbo testowali go w zakupie kontrolowanym
Mówili o bardzo drogich częsciach i awaryjnej skrzyni biegów


Oni jeździli chyba dokładnie tym egzemplarzem, który wkleił kolega w pierwszym poscie. I faktycznie z tego co mówili to ceny części jakie podawali maskara, na rynku zero zamienników, blachy aluminiowe przez co głupi błotnik trzeba kupować w aso za worek kasy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TeddyBear
post Thu, 04 Oct 2012 - 10:07
Post #6


Super User
Dołączył: Wed, 24 December 2008





Spójrz na E55.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
microlot
post Thu, 04 Oct 2012 - 10:08
Post #7


Super User
Dołączył: Tue, 17 October 2006
Skąd: wawa





Miałem, jeździłem, serwisowałem dry.gif
Co prawda nie był to R ale Super V8 z większym rozstawem.
Fajny dupowóz, wygodny, 5 s z groszami do 100km/h.
Zwraca uwagę i nie jest za bardzo popularny.
Koszty serwisowania hmmmmmmmmmm duuuuuuuże, chyba że sam jesteś mechanikiem, masz dojście do części w przyzwoitych cenach i lubisz czasami podłubać przy samochodzie:)
Z silnikiem nie ma większych problemów, nie wiem jak w XJR jest z zawieszeniem, u mnie była pneumatyka, koła 20" i strasznie wszystko dostawało po dupie na naszych drogach. Później zmieniłem na 18" i zupełnie inny komfort jazdy.

Podsumowując: Jeśli masz worek kasy i będziesz w miarę możliwości sam dłubał przy samochodzie to ok.
Jeśli masz dwa worki kasy to spokojnie możesz jeździć do ASO i patrzeć jak się śmieją prosto w twarz mówiąc że
wymiana oleju to koszt 1000 - 1200 zł smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojcieh
post Thu, 04 Oct 2012 - 10:56
Post #8


User
Dołączył: Mon, 24 January 2011
Skąd: WT





Z tego, co pamiętam, to w "Zakupie kontrolowanym" sypali astronomicznymi kwotami (oczywiście wszystko w ASO).

Skrzynia nawet do 30k, amortyzatory pneumatyczne kpl. 15k, błotnik przedni 3k, maska 6k.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
microlot
post Thu, 04 Oct 2012 - 11:05
Post #9


Super User
Dołączył: Tue, 17 October 2006
Skąd: wawa





Na temat ASO można historie opowiadaćsmile.gif
Alternator 5000 zł, czas oczekiwania 3 tygodnie bo leci aż z UK laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 04 Oct 2012 - 11:20
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





sęk w tym że prawie wszystko trzeba kupować w aso bo nigdzie indziej nie ma. właśnie dlatego stoi już u mnie taki na placu 5 mieś bo właścicielowi szkoda wydać 12 tyś za dwa przednie amortyzatory tongue.gif zawieszenie wielowahaczowe też ceny z dupy typu 2.5tyś za nośny. mimo takich gabarytów zewnętrznych można smiało powiedzieć że w środku nie ma miejsca... jeździ sie dość komfortowo tylko trzeba pamiętać że zuzycie beny po mieście 30l to tak lajtowo bez szaleństw.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
microlot
post Thu, 04 Oct 2012 - 11:24
Post #11


Super User
Dołączył: Tue, 17 October 2006
Skąd: wawa





żeby spalić 30l to trzeba non stop cisnąć opór, realne spalanie w Wawie to 18-22 l bez zamulania.
Najwięcej ile mi wyszło to w trasie do Poznania, 31/100, ale od Strykowa było na szafie 250-270.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Thu, 04 Oct 2012 - 11:44
Post #12


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





Właśnie oglądałem tvn turbo zakup kontrolowany i tam go widziałem.Koszty utrzymania to naprawde nie małe.Ale najbardziej kusi mnie v8 z kompresrem;)W tyn programie duzo nie mówili o osiągach i dalej mało wiem na ten temat...


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 04 Oct 2012 - 11:56
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Napiszę to samo co jeden z przedmówców - E 55 AMG W211 - masz wszystko w jednym i dobrą skrzynię (jak się dba), lepsze zawieszenie, no i nie jest to Ford smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 04 Oct 2012 - 13:43
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Ja bym dorzucił e60 545i lub jakieś a6 z v8 wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
microlot
post Thu, 04 Oct 2012 - 13:48
Post #15


Super User
Dołączył: Tue, 17 October 2006
Skąd: wawa





kiwi gdzie E60 do XJa?? to jest zupełnie inna bajka, jedyne co może być wspólne w obu przypadkach to osiągi, choć pewnie 545 jeździ gorzej od kompresora (nie wiem nie jeździłem beemką), też nie ma sie co oszukiwać, Jaguar nie jest mistrzem zakrętów , ale miło jest mieć świadomość, że jak najdzie nas ochota to możemy polecieć bez problemu pełnym bokiem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Fri, 05 Oct 2012 - 10:31
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Na pewno będzie się fajnie zbierał z tym silniczkiem bo jest dość lekki, ogólnie auto ma coś w sobie i w życiu bym na jakąś Beemke tego nie zamienił. Co do silnika to miałem takiego w Rangu i pożerał jakieś chore ilości paliwa ale w Jagu powinno być lepiej bo lżejszy.Jak nie kupisz jakiegoś druta tylko pewne serwisowane auto i odpowiednio będziesz o nie dbał to nie powinno się nic wysypać.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Knutomaniak
post Sat, 06 Oct 2012 - 07:22
Post #17


Super User
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: Pd






Autor watku musi sie zdecydowac, czy chce auta sprzed 2003 roku, z silnikiem 4.0 370 KM i 5 biegowym pancernym automatem mercedesa, czy wersje poliftowa z poprawionym silnikiem 4.2 i 6 biegowa skrzynia ZF'a. XJ to limo z zacieciem lekko sportowym, wiec szybkie na kretej drodze to nie bedzie, ale na prostem porusza sie juz calkiem zwawo. Jesli wierzyc tej liscie: http://www.fastestlaps.com/tracks/vairano_...ing_course.html to jednak handling tego Jaga nie jest taki zly (116 miejsce).

Mam XKR'a 4.0, masy podobne, beda przyspieszac podobnie:

http://www.youtube.com/watch?v=H9q7fmstxS0...nel&list=UL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niesmiertelny
post Sat, 06 Oct 2012 - 08:50
Post #18


User
Dołączył: Fri, 13 November 2009





CYTAT(joker @ Thu, 04 Oct 2012 - 11:56) *
Napiszę to samo co jeden z przedmówców - E 55 AMG W211 - masz wszystko w jednym i dobrą skrzynię (jak się dba), lepsze zawieszenie, no i nie jest to Ford smile.gif


Jakie jest w tym Mercu zawieszenie i jak z żywotnością na naszych drogach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zulf
post Sun, 07 Oct 2012 - 14:42
Post #19


Super User
Dołączył: Sat, 25 March 2006
Skąd: Olsztyn





CYTAT(joker @ Thu, 04 Oct 2012 - 11:56) *
Napiszę to samo co jeden z przedmówców - E 55 AMG W211 - masz wszystko w jednym i dobrą skrzynię (jak się dba), lepsze zawieszenie, no i nie jest to Ford smile.gif

chyba nie ten rocznik, żeby mieli cokolwiek wspólnego z Fordem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AMG-Power
post Sun, 07 Oct 2012 - 18:58
Post #20


User
Dołączył: Tue, 22 May 2012
Skąd: Łódź/Dresden





A to taki problem z Anglii części sobie poszukać za połowę cenny. Amory można regenerować i robi to kilka osób w PL za duzooooooo mniejsza kasę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 20:42