![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Witam,
Mam problem z zestawem do pomiaru AFR INNOVATE MTX-L Zestaw zamontowany na aucie i pociągnięte zasilanie spod stacyjki (przewody i zasilanie sprawdzone i ok) Po rozpoczęciu kalibracji bez podpiętej sondy pokazał się błąd E2 i jest to zgodne z manualem, wiec ok. Wyłączone zasilanie stacyjką. Po włożeniu sondy i ponownym podaniu zasilania pokazał się błąd E9 - za niskie zasilanie więc po kolei sprawdziliśmy zasilanie jeszcze raz kontrolera oraz prosto z akumulatora i wychodziło 12,7V na wyłączonym i ok 14V na włączonym motorze. Po restarcie kontrolera i próbie ponownego startu kalibracji kontroler w ogóle nie wstaje i jest ciemny (zasilanie sprawdzone poraz 10 i jest ok). Wygląda jakby padł, tylko, zę od czego? Miał ktoś podobne problemy albo słyszał o czym takim? Cały zestaw był kupiony jako nowy i pierwszy raz zakładany zgodnie ze sztuką. -------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
W tych zestawach często padają sondy, u mnie tez były problemy.
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Zobacze co odpowie support Innovate.
Jest w Polsce magik, który potrafi te kontrolery serwisować? Czytałem gdzieś nieprzyjemną informację, że steruje tym procek ATMEGA64 - 16AU 0705B, który jak padnie to kapa bo nie ma jak softu w nim podegrać. -------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:11 |