![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Witam wszystkich,
Chcę opisać mój projekt corsa A c20xe ITB. MODEL: Opel Corsa A `90 1.4i Modyfikacje wykonane w samochodzie: Silnik: swap na C20xe Modyfikacje głowicy(costcast): dopręzona głowica, kanały, gniazda, mechanika zamiast hydrauliki, wałki kent cams 286 stopni. Modyfikacje bloku: lekki układ korbowy, podcięcia na tłokach, lekkie koło zamachowe. Układ dolotowy: ITB. Układ wydechowy: Kolektor 4W1 układ wydechowy wyliczony Układ wtryskowy: Ford mustang 5.0 Elektronika: Weber + indywidualne strojenie, przeniesiona odcinka do 8500 rpm. Układ chłodzenia: Seria. Układ napędowy: FWD szpera 100%, skrzynia seria F18(narazie) Zawieszenie: amortyzatory Koni, regulowana twardość, krótsze sprężyny BODY KIT: Corsa A bez zbędnych kilogramów waga ok. 650 kg Szacowana moc po modyfikacji w granicach 230 KM. Poniżej zamieszczam zdjęcia z prac przy bolidzie.... przepraszam za jakość. ![]() Przed swapem ![]() Kester w akcji ![]() Komora przygotowana ![]() cd.. ![]() dużo miejsca ![]() ![]() Silnik wjeżdża ![]() Kester udaje, że coś robi..... ![]() Strojenie ![]() ![]() Symfonia trąbek.... ![]() Widok kierowcy ![]() ![]() Kolektor ![]() Wszystko pasuje ![]() ![]() Gotowa do wyjazdu.... pierwsze próby odbędą się jak tylko aura pozwoli P.S. wykresy z hamowni już niebawem.... PODZIĘKOWANIA: Kamil c20xe, zajac, specu, |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
1) poproszę film z dźwiękiem jak to chodzi
2) fajny projekt -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Układ napędowy: FWD szpera 100%, skrzynia seria F18(narazie) Elektro-szpera? Da się tym skręcać? Poza tym - fajny projekt ![]() -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
ITB gotowce czy home made?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Wawa ![]() |
ITB jest homemade
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
malina i schludnie
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
ładnie to wygląda, ale nie uwierzę w 230 koni, póki nie zobaczę. Tak czy siak - będzie się odpychac męsko
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Widzę, że się udało. Gratuluje, na pewno przeciąg będzie straszny !
![]() Słyszałem o różnych mocach tego setup'u... cóż życzę powodzenia. Czekamy na czasy, wykresy lub jakies filmiki ![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Lukasz milo ze juz temat jest na ukonczeniu ..
![]() carbon w maske i czekam na wyniki ![]() Pzdr -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Mon, 10 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
No fajnie zamiatała na spalarni na starym serduchu, zobaczymy jak będzie na nowym
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Przyłączam się do pytania o prowadzenie FWD z elektroszperą. Auto rozumiem przygotowane na 1/4??
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
fajny projekt. na czym ogarnieta elektornika jakis SA?kolektor wydechowy samorobka czy jakis tuningowy?oraz jakiej srednicy przepustnice sa? bedzie to skrecona jkims ARP czy cus?
ja ku tym 230KM moge sie sklonic. 1.8 na ostrzejszych walkach, itb i chyba jednka lepszej glowicy, wydech 4-1 robi okolice 230KM wiec tego Wam zycze. no i wyjazd na rolki chyba potrzebny bo nie wiadomo czy te 8500 starczy zeby osiagnac moc max tego set up'u (chyba ze Wy juz to wiecie) pozdr i zycze 220+KM i ~220Nm przepraszam, pozwole sobie na maly offtop a tutaj cos dla wielbicieli c20xe, nie odbierajce tego jako atak tylko jako ciekawostke. ![]() ta na dole to xe ta na gorze to z18xe czyli m.in. 1.8 z corsy c gsi, wiem ze nie zawsze wieksze znaczy lepsze, ale na mnie zrobilo to wrazenie -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Przyłączam się do pytania o prowadzenie FWD z elektroszperą. Auto rozumiem przygotowane na 1/4?? Auto zbudowane tylko na wprost ![]() garaż>laweta>zawody>laweta>garaż Chyba , że coś ciekawego będzie się działo w Stolicy to się dotoczy ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
No fajnie zamiatała na spalarni na starym serduchu, zobaczymy jak będzie na nowym ![]() ![]() Nie znam żadnej spalarni ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
ładnie to wygląda, ale nie uwierzę w 230 koni, póki nie zobaczę. Tak czy siak - będzie się odpychac męsko ![]() Ja tez nie uwierze ale jak bedzie mniej niz 250KM... -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
fajny projekt. na czym ogarnieta elektornika jakis SA?kolektor wydechowy samorobka czy jakis tuningowy?oraz jakiej srednicy przepustnice sa? bedzie to skrecona jkims ARP czy cus? ja ku tym 230KM moge sie sklonic. 1.8 na ostrzejszych walkach, itb i chyba jednka lepszej glowicy, wydech 4-1 robi okolice 230KM wiec tego Wam zycze. no i wyjazd na rolki chyba potrzebny bo nie wiadomo czy te 8500 starczy zeby osiagnac moc max tego set up'u (chyba ze Wy juz to wiecie) pozdr i zycze 220+KM i ~220Nm przepraszam, pozwole sobie na maly offtop a tutaj cos dla wielbicieli c20xe, nie odbierajce tego jako atak tylko jako ciekawostke. ![]() ta na dole to xe ta na gorze to z18xe czyli m.in. 1.8 z corsy c gsi, wiem ze nie zawsze wieksze znaczy lepsze, ale na mnie zrobilo to wrazenie a jak srednice zaworow? i jaki kat rozwarcia? ciekawe jak wypada ta glowica z z18xe.. co do wielkosci kanalow to glowica z vw ABFa tez ma duuze kanaly ale przeplywy gorsze niz c20xe -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
a jak srednice zaworow? i jaki kat rozwarcia? ciekawe jak wypada ta glowica z z18xe.. co do wielkosci kanalow to glowica z vw ABFa tez ma duuze kanaly ale przeplywy gorsze niz c20xe srednice pewnie mniejsze bo i sr cyl mniejsza Ø Grzybek zaworu Zawór dolotowy 31,1 - 31,3mm wznios 8.5mm Zawór wylotowy 27,4 - 27,6mm wznios 8mm trzonki maja po 5mm, do kata rozwaracia nie dotarlem po montazu itb Jenvey'a kanaly dolotowe sa praktycznie proste do samego grzybka zaworowego(mozna zobaczyc grzybek patrzac przez trabke) takie z18xe na itb przy 230KM@8500 robi 212Nm@6500 w przypadku zbyt duzego offtopu prosimy o wydzielenie do GM Power.. jest szansa dokopac sie do jakis przeplywow dla z18 i potem porownac z c20xe -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
ponawiam prosbe o przeniesienie czesci o glowicach do dzialu gm corner
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
projekt juz widziałem gdzieindziej..... wiem tez jakie czasy na 1/4 potrafi akurat ten silnik w Corsie A , ale to pozostawie dla siebie..... i wiem ze 230km to on ma....
-------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
bardzo mi się podoba
Jaka kompresja??? do 230km wystarczy żeby utrzymało się 200Nm do ok 8000 obr. Zakładam, ze kompresja jest >12.5:1 wiec uzyskanie ok 230Nm w maxie nie powinno stanowic problemu przy tym setupie. Jezeli wszysko bedzie poprawnie złożone i porządnie wystrojone, to nie widze przeciwskazań na okolice 240 KM SUPER -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 18:09 |