Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Individual Throttle Bodies, CORSA A
ozex
post Thu, 29 Jan 2009 - 20:38
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Wawa





Witam wszystkich,

Chcę opisać mój projekt corsa A c20xe ITB.


MODEL: Opel Corsa A `90 1.4i

Modyfikacje wykonane w samochodzie:

Silnik: swap na C20xe
Modyfikacje głowicy(costcast): dopręzona głowica, kanały, gniazda, mechanika zamiast hydrauliki, wałki kent cams 286 stopni.

Modyfikacje bloku: lekki układ korbowy, podcięcia na tłokach, lekkie koło zamachowe.

Układ dolotowy: ITB.

Układ wydechowy: Kolektor 4W1 układ wydechowy wyliczony

Układ wtryskowy: Ford mustang 5.0

Elektronika: Weber + indywidualne strojenie, przeniesiona odcinka do 8500 rpm.

Układ chłodzenia: Seria.

Układ napędowy: FWD szpera 100%, skrzynia seria F18(narazie)

Zawieszenie: amortyzatory Koni, regulowana twardość, krótsze sprężyny

BODY KIT: Corsa A bez zbędnych kilogramów waga ok. 650 kg

Szacowana moc po modyfikacji w granicach 230 KM.

Poniżej zamieszczam zdjęcia z prac przy bolidzie....
przepraszam za jakość.



Przed swapem



Kester w akcji



Komora przygotowana



cd..



dużo miejsca smile.gif



Silnik wjeżdża



Kester udaje, że coś robi.....



Strojenie smile.gif



Symfonia trąbek....



Widok kierowcy smile.gif




Kolektor



Wszystko pasuje smile.gif



Gotowa do wyjazdu....



pierwsze próby odbędą się jak tylko aura pozwoli

P.S. wykresy z hamowni już niebawem....


PODZIĘKOWANIA: Kamil c20xe, zajac, specu,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 29 Jan 2009 - 20:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GIB
post Thu, 29 Jan 2009 - 20:45
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





1) poproszę film z dźwiękiem jak to chodzi
2) fajny projekt


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Thu, 29 Jan 2009 - 21:11
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT(ozex @ Thu, 29 Jan 2009 - 20:38) *
Układ napędowy: FWD szpera 100%, skrzynia seria F18(narazie)


Elektro-szpera? Da się tym skręcać?
Poza tym - fajny projekt smile.gif


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Thu, 29 Jan 2009 - 21:29
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





ITB gotowce czy home made?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozex
post Thu, 29 Jan 2009 - 21:35
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Wawa





ITB jest homemade cool.gif jakaś włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 29 Jan 2009 - 21:45
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





malina i schludnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 29 Jan 2009 - 22:10
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





ładnie to wygląda, ale nie uwierzę w 230 koni, póki nie zobaczę. Tak czy siak - będzie się odpychac męsko wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Thu, 29 Jan 2009 - 23:05
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Widzę, że się udało. Gratuluje, na pewno przeciąg będzie straszny ! cool.gif
Słyszałem o różnych mocach tego setup'u... cóż życzę powodzenia.
Czekamy na czasy, wykresy lub jakies filmiki smile.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Thu, 29 Jan 2009 - 23:11
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





Lukasz milo ze juz temat jest na ukonczeniu .. smile.gif

carbon w maske i czekam na wyniki tongue.gif

Pzdr


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fleszar
post Thu, 29 Jan 2009 - 23:13
Post #10


User
Dołączył: Mon, 10 September 2007
Skąd: Warszawa





No fajnie zamiatała na spalarni na starym serduchu, zobaczymy jak będzie na nowym smile.gif Czekamy na filmiki, i wykresik aby zweryfikować legendy o mocy smile.gif


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Thu, 29 Jan 2009 - 23:43
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Przyłączam się do pytania o prowadzenie FWD z elektroszperą. Auto rozumiem przygotowane na 1/4??


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Fri, 30 Jan 2009 - 02:11
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





fajny projekt. na czym ogarnieta elektornika jakis SA?kolektor wydechowy samorobka czy jakis tuningowy?oraz jakiej srednicy przepustnice sa? bedzie to skrecona jkims ARP czy cus?
ja ku tym 230KM moge sie sklonic. 1.8 na ostrzejszych walkach, itb i chyba jednka lepszej glowicy, wydech 4-1 robi okolice 230KM wiec tego Wam zycze. no i wyjazd na rolki chyba potrzebny bo nie wiadomo czy te 8500 starczy zeby osiagnac moc max tego set up'u (chyba ze Wy juz to wiecie)
pozdr i zycze 220+KM i ~220Nm

przepraszam, pozwole sobie na maly offtop
a tutaj cos dla wielbicieli c20xe, nie odbierajce tego jako atak tylko jako ciekawostke.

ta na dole to xe ta na gorze to z18xe czyli m.in. 1.8 z corsy c gsi, wiem ze nie zawsze wieksze znaczy lepsze, ale na mnie zrobilo to wrazenie


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 30 Jan 2009 - 11:21
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(Czacza @ Thu, 29 Jan 2009 - 23:43) *
Przyłączam się do pytania o prowadzenie FWD z elektroszperą. Auto rozumiem przygotowane na 1/4??


Auto zbudowane tylko na wprost laugh.gif
garaż>laweta>zawody>laweta>garaż
Chyba , że coś ciekawego będzie się działo w Stolicy to się dotoczy cool.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 30 Jan 2009 - 11:25
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(fleszar @ Thu, 29 Jan 2009 - 23:13) *
No fajnie zamiatała na spalarni na starym serduchu, zobaczymy jak będzie na nowym smile.gif Czekamy na filmiki, i wykresik aby zweryfikować legendy o mocy smile.gif


Nie znam żadnej spalarni wink.gif corsche było z seryjną mocą 150km i ponad 50kg cięższe (1/4 - 14,4s)


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 30 Jan 2009 - 11:52
Post #15


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(TOMEKKK @ Thu, 29 Jan 2009 - 22:10) *
ładnie to wygląda, ale nie uwierzę w 230 koni, póki nie zobaczę. Tak czy siak - będzie się odpychac męsko wink.gif

Ja tez nie uwierze ale jak bedzie mniej niz 250KM...


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 30 Jan 2009 - 11:53
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(Porszak @ Fri, 30 Jan 2009 - 02:11) *
fajny projekt. na czym ogarnieta elektornika jakis SA?kolektor wydechowy samorobka czy jakis tuningowy?oraz jakiej srednicy przepustnice sa? bedzie to skrecona jkims ARP czy cus?
ja ku tym 230KM moge sie sklonic. 1.8 na ostrzejszych walkach, itb i chyba jednka lepszej glowicy, wydech 4-1 robi okolice 230KM wiec tego Wam zycze. no i wyjazd na rolki chyba potrzebny bo nie wiadomo czy te 8500 starczy zeby osiagnac moc max tego set up'u (chyba ze Wy juz to wiecie)
pozdr i zycze 220+KM i ~220Nm

przepraszam, pozwole sobie na maly offtop
a tutaj cos dla wielbicieli c20xe, nie odbierajce tego jako atak tylko jako ciekawostke.

ta na dole to xe ta na gorze to z18xe czyli m.in. 1.8 z corsy c gsi, wiem ze nie zawsze wieksze znaczy lepsze, ale na mnie zrobilo to wrazenie


a jak srednice zaworow? i jaki kat rozwarcia?

ciekawe jak wypada ta glowica z z18xe..

co do wielkosci kanalow to glowica z vw ABFa tez ma duuze kanaly ale przeplywy gorsze niz c20xe


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Fri, 30 Jan 2009 - 12:22
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





CYTAT(ade @ Fri, 30 Jan 2009 - 11:53) *
a jak srednice zaworow? i jaki kat rozwarcia?

ciekawe jak wypada ta glowica z z18xe..

co do wielkosci kanalow to glowica z vw ABFa tez ma duuze kanaly ale przeplywy gorsze niz c20xe

srednice pewnie mniejsze bo i sr cyl mniejsza
Ø Grzybek zaworu
Zawór dolotowy
31,1 - 31,3mm wznios 8.5mm
Zawór wylotowy
27,4 - 27,6mm wznios 8mm
trzonki maja po 5mm, do kata rozwaracia nie dotarlem

po montazu itb Jenvey'a kanaly dolotowe sa praktycznie proste do samego grzybka zaworowego(mozna zobaczyc grzybek patrzac przez trabke)
takie z18xe na itb przy 230KM@8500 robi 212Nm@6500

w przypadku zbyt duzego offtopu prosimy o wydzielenie do GM Power.. jest szansa dokopac sie do jakis przeplywow dla z18 i potem porownac z c20xe


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 01 Feb 2009 - 13:09
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





ponawiam prosbe o przeniesienie czesci o glowicach do dzialu gm corner


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Sun, 01 Feb 2009 - 15:35
Post #19


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





projekt juz widziałem gdzieindziej..... wiem tez jakie czasy na 1/4 potrafi akurat ten silnik w Corsie A , ale to pozostawie dla siebie..... i wiem ze 230km to on ma....


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 05 Feb 2009 - 18:03
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





bardzo mi się podoba

Jaka kompresja???

do 230km wystarczy żeby utrzymało się 200Nm do ok 8000 obr. Zakładam, ze kompresja jest >12.5:1 wiec uzyskanie ok 230Nm w maxie nie powinno stanowic problemu przy tym setupie. Jezeli wszysko bedzie poprawnie złożone i porządnie wystrojone, to nie widze przeciwskazań na okolice 240 KM

SUPER


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 18:09