![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Czy ktos instalowal ten KIT w swoim aucie, jestem ciekawy jakie sa efekty? Czy jest problem z instalacja etc... Ludzie z USA twierdza ze daje swietny rezultat - 300 koni to juz jest cos, a obywa sie bez ingerencji w silnik.
dla zainteresowanych: http://www.sfxperformance.com/parts/APLHT27S0002.htm http://www.alpine-developments.us/scstage2upg.html |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
kompletny kit sc to raczej nie problem w instalacji. Wiecej mozesz zapytac uzytkownika Wojtrek, on zakladal jacksona sc do hondy. Co prawda to nie ten kit ale to wszystko niemal to samo. Napewno wyczerpujaco ci odpowie na twoje pytania apropos instalacji.
-------------------- Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD 1.48 @ Poznan AWD |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 15 December 2003 Skąd: Warka ![]() |
U nas na 99% nikt nie montował tego do Tiburona. W każdym razie kity Alpine-a są bardzo dobre, dobrze dopracowane i przy odrobinie zdolności manualnych, podstawowych narzędzi i chęci bez problemu sam jesteś w stanie to zalożyć. A przede wszystkim nie trzeba nic dorabiać/ przerabiać. Poczytaj/ pytaj na forum newtiburon.com (o ile jeszcze nie znasz tego forum).
-------------------- stara Toyota
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
co do takiej łatwości montażu i plug&play to nie był bym taki pewien. ja też zakladalem zestaw kompresora jackson racing DEDYKOWANY do silnika B16A2 hondy. prawda jest taka, ze silniki (przynajmniej hondy) na rynek USDM się różnią małymi detalami w stosunku do JDM czy EDM. I mimo dedykowanego zestawu trzeba bylo się namęczyć, żeby to wcisnąć tam gdzie powinno być. W USDM nie mają chlodnicy oleju, my mamy, w USDM inaczej szły kanały wody (chlodzenia) i trzeba bylo pare częsci podszlifować (np. flansze od ssacego) bo sie nie mieścił. i inne takie pierdoły, które w przypadku mojej hondy po prostu były upierdliwe i z 8godzin, które jackson racing przewiduje na montaz zrobily się 3 dni po 8 godzin. ale nie ma co narzekać, zmiescilo się i dziala.
moja rada jest taka: dowiedz się czy na pewno się silniki z rynku USA i europejskiego nie różnią, a jak różnią to czy na tyle małymi detalami, ze to będziesz mógł założyć. poza tym, od razu mówie, ze nie mozesz zakladać, ze osiągniesz przyrost, o którym oni piszą. tzn. że auto, twoj hyundai, który ma seryjnie ok. 170KM przy doładowaniu 8lbs czyli ciut ponad pół bara osiągnie 300KM. jedni piszą o przyroscie 100KM na kolach. nie wiem jakim cudem przyrost 100KM na kolach ma dać 130 na silniku. ci drudzy piszą o przyroscie 82KM, bardziej realne, ale nadal nei wiem jakim cudem z przyrostu 82KM na kolach ma byc 300na silniku w aucie 170konnym. w USA hamownia to jakas dziwna zabawka, gdzie sobie robią tak, ze seryjne silniki mają na kolach tyle ile u nas na silniku prawie w kazdym razie, sprawdz czy silnik sie nie rozni i jak ci pasuje, ze bedziesz mial ok. 250KM na silniku to rób a! no i pamiętaj, ze na 90% musisz zrobić wydech, bo seryjny nie poradzi sobie z tak duzą ilością spalin i cylindy nie zdąrzą sie opróżniać! -------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
ten koleś podkręcił Hultaja
http://www.cardomain.com/ride/582846 całkiem niezła dokumentacja fotograficzna jest - opis zresztą również. z konkreta: MOD LIST; Short Ram Intake; OBX Headers; Borla Catback Exhaust; NGM Stage I Lower Intake Manifold; Hondata Intake Spacer; NGM Stage 1 Fully Modified and Show Polished Supercharger; NGM Polished and Powdercoated Valve covers; Zone5/NGM MAFterburner; WolF Racing Fuel Rail; NGM Adjustable Fuel Pressure Regulator; K-Spec 290cc Injectors; Vitek High Performance Ignition Wires; Koyo Racing Radiator; BMM Engine oil Cooler; JDM Oil Catch Tank; Oil Catch Tank With Breather; Custom Grounding System; Throttle Body Coolant Bypass; Krank-Vents; NGM 7" Lower Pulley; RIPP Motor Mounts to wszystko dało mu 260-280whp - czyli, że niby na kołach. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("Maciek1234":18q88ykp) to wszystko dało mu 260-280whp - czyli, że niby na kołach.
no właśnie w tym rzecz, że sam napisał: "Currently I have no dyno sheet. The dyno that I tuned on was a mustang dyno that needed calibration and a software upgrade. The dyno was fine to tune on but gave extremely low whp numbers. My ride @ 10psi would be in the neibourhood of 260-280whp (low-to-high whp rating)" czyli, że nie wie ile KM ma. on SZACUJE, ze ma 260-280... i to z tego co widze na stage1 czyli pewnie bez intercoolera... LOL i tyle -------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Dzieki za pomoc, poczytalem troche na forum newtiburon.com
i widze ze lepszym rozwiazaniem jest jednak NGM ASSASIN... bo jest rozwojowy. Wiekszosc osob uwaza ze jest lepszy od Alpine, dochodza jeszcze takie wzgledy ze Alpine niezbyt dobrze traktuje klientow... Mam znajomego mechanika od Hyundaia, wiec chyba sami damy rade to zamontowac |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 04 April 2010 ![]() |
Zgłoś się do Projectxs do Kraka. Oni robili mojego eclipsa 3g, mam kompresor vortecha (rippmods). Sprzęt git i działa, ale... no właśnie. Montaż wcale nie był prosty, potrzebne były przeróbki itp. To nie jest zabawa garażowa, tylko gruba robota.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
dobry kotlet
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 December 2008 ![]() |
kolego , nie wiem czego nie rozumiesz w tym że przykładowo przyrost mocy na kołach był 100km a na silniku 130km.... skrzynia stawia ogromne opory , zanim moc zostanie przekazana na koła. Chyba nie muszę tłumaczyć. pzdr
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
kolego , nie wiem czego nie rozumiesz w tym że przykładowo przyrost mocy na kołach był 100km a na silniku 130km.... skrzynia stawia ogromne opory , zanim moc zostanie przekazana na koła. Chyba nie muszę tłumaczyć. pzdr A może ta różnica wynika z wydatku mocy na napędzanie samego kompresora? Pytanie, jak ta moc "na silniku" była dokładnie mierzona... -------------------- :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 02:04 |