![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam wszystkich,
Dopiero co założyłem tutaj konto, ponieważ kolega mi powiedział, że tutaj powinien uzyskać dobre porady i pomysły. Mianowicie, posiadam Hyundaia GK 2003 2.0 i chciałbym na przyszły sezon letni podkręcić jego moc ( lekko ) Aktualnie posiada 143 km i interesowałoby mnie tak przynajmniej 160-170 a najlepiej 180 km Może jest ktoś wśród użytkowników kto miał styczność z tym autem, tudzież może wie w jaki sposób zwiększyć jego moc aby nie wydać na to fortuny ![]() PS: nie jestem specem od tuningu ![]() Czekam na jakieś pomysły ![]() ![]() Pozdrawiam ! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
Jaki budżet przewidujesz ??
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Hmmmm nad tym tak do końca się nie zastanawiałem, chce to zrobić na przyszły sezon ponieważ przez zimę mam zamiar odłożyć tyle ile się uzbiera
![]() I szczerze mówiąc za bardzo nie orientuje się w cenach. 3 tyś starczy ? czy za mało ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Niestety - za mało.
-------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
No to będę musiał bardziej zacisnąć pas na portfelu. W takim razie ile musiałbym wydać i co zakupić ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
W Hyundaiu Coupe był dostępny seryjnie silnik 2.7 V6 o interesującej Cię mocy - taki swap to może być rozsądna opcja. Silnik ten siedział też w innych modelach Hyundaia, więc pewnie jest dostępny i nie kosztuje zbyt wiele.
-------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 April 2007 Skąd: WPI ![]() |
Tu masz ciekawy projekt: http://www.zastec.pl/tiburon.html. Tylko musisz dozbierać trooochę kasy.
![]() -------------------- 3S-GTE
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Zastanawiałem się nad zmianą silnika, ale to w ogole nie jest opłacalne :/
Znam ten projekt, ale mnie aż tyle kucy nie interesuje :/, jak pisałem wyżej chciałbym 160-180max |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Ten silnik jest pancerny w porównaniu do 2.7. Jeżeli chcesz 160-170KM jest do osiągnięcia za ok.4tys.zł. ale proponowałbym turbo bo naprawdę warto.
Aktualny adres i pytania w sprawie projektu Tiburon turbo http://www.ztr-tuning.pl/powered-by-ztr/hyunday/ -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Z tego co słyszałem to koszt turbiny wynosi ok 10 000 zł :/ takiej gotówki raczej nie chce wydać
160-170 za 4 tys, na razie by mnie usatysfakcjonowało ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Cały układ wydechowy z kolektorem + układ dolotowy + elektronika.
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
CYTAT Aktualnie posiada 143 km i interesowałoby mnie tak przynajmniej 160-170 a najlepiej 180 km CYTAT Cały układ wydechowy z kolektorem + układ dolotowy + elektronika. no to niezle mody w tym silniku. w wiekszosci silnikow to takie mody przynosza przy tej pojemnosci i mocy wzrost o 5KM-15KM.ten hyundai musi miec fabrycznie neizle przytkany dolot i wydech. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Niedawno u nas taki egzemplarz po tych modyfikacjach wygenerował 164KM seria 145KM. Żeby uzyskać powyżej 170KM trzeba niestety ingerować w mechanikę silnika.
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Cały układ wydechowy z kolektorem + układ dolotowy + elektronika. Niedawno u nas taki egzemplarz po tych modyfikacjach wygenerował 164KM seria 145KM. Żeby uzyskać powyżej 170KM trzeba niestety ingerować w mechanikę silnika. 164 km brzmi zadowalająca, jeśli mogę zapytać: jaki czas realizacji, jeśli chciałbym to u was zrobić ? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
-------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
A no to trzeba było napisać "powinien mieć 143KM"
![]() -------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Ma 93 tyś przebiegu...także liczę na to, że jeszcze jest 143
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Ale może być tak że jak z fabryki wyjechał to miał np. 139km ale też może być 146km. Nigdzie nie jest powiedziane że nowy samochód ma tyle mocy co w katalogu pisze. Właśnie dlatego kolega pisał że warto zweryfikować serie na hamowni
![]() -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 February 2009 ![]() |
Czlowieku ja robilem mody silnika 2.0 wolnossacego w Hyundaiu plus oczywiscie do tego trzeba bylo wymienic zawieszenie i wiele innych czesci i wydalem lacznie grubo ponad 15 tys. Gdybym chcial robic turbo to pewnie ze 25-30 tys spokojnie trzeba by wydac. Oczywiscie mowie tu o modyfikacjach profi na topowych czesciach robionych przez specow a nie jakiejs grzebaninie na podworku, ktora po miesiacu uzytkowania rozleci sie w drobny mak
![]() ![]() -------------------- Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 12:03 |