![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Jaką macie opinię o hybrydowych turbinach? Jak z trwałością takich turbin? Kogo polecacie? Warto? Nie bardzo można włożyć większe turbo bez rzeźby kolektora i dp (silnik 1,2 TCe).
Z góry dziękuję za podpowiedzi. -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
1.2tce 4 garnki 100hp wersja?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
1.2tce 4 garnki 100hp wersja? Dokładnie 100/102 KM. Seryjne turbo maksuje się w okolicach 140KM. Perun robi hybrydę 160KM i podobno nawet ciut lepiej wstaje - pytanie jak z trwałością (z tym że dają 12 miesięcy gwarancji bez limitu km)? Wystarczy mi 150KM. Seria trochę słabo się skrada a nie chcę męczyć starej seryjnej turbiny... Ktoś miał doświadczenia z hybrydami TC Turbo z Łodzi? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Peruna sobie lepiej odpusc, polecam Marka z Total Turbo
-------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jak masz sprawdzone rozwiązanie to je bierz, bo szkoda otwartych drzwi wyważać.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Jak masz sprawdzone rozwiązanie to je bierz, bo szkoda otwartych drzwi wyważać. ![]() Sprawdzonego właśnie nie mam - nikt nie potwierdza że te czy tamte hybrydy są OK... -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
Hybryda na pewno nie będzie tak trwała jak seryjne turbo. Jeśli to jest daily i chcesz robić duże przebiegi to bym odpuścił.
-------------------- 306 GTI-6
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 11 April 2012 ![]() |
Podepnę się pod temat - mam zrobioną hybrydę przez Peruna, wirnik ma już spory luz, więc będę chciał zrobić regenerację albo upgrade jeśli da radę. Turbo to k03 z Opla. Czy Perun obniżył loty na tyle, że nie warto do niego wysyłać? Jeśli tak, to gdzie?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Podepnę się pod temat - mam zrobioną hybrydę przez Peruna, wirnik ma już spory luz, więc będę chciał zrobić regenerację albo upgrade jeśli da radę. Turbo to k03 z Opla. Czy Perun obniżył loty na tyle, że nie warto do niego wysyłać? Jeśli tak, to gdzie? jaki przebieg turbiny? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 11 April 2012 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 07:48 |