![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Samochód przygotowany z myślą o trackday-ach. Pochodzi z polskiego salonu, oczywiście posiadam oryginalną dokumentację, 2 kluczyki, itp.
W moim posiadaniu od listopada 2013, użytkowany w sezonie wiosenno-letnio-jesiennym. Serwisowany w ecu-performance i ssgarage. Wszystkie faktury na części i wykonane prace do wglądu. Polecam - to dobry samochód do 'nauki' - bezproblemowy technicznie i niezbyt łatwy w prowadzeniu. W komplecie dorzucam nowe tarcze oraz klocki CL RC6E. Cena: 43 221PLN http://otomoto.pl/oferta/honda-civic-ID6y5DK5.html Pełna specyfikacja: MODEL: - EP3 2005 - salon PL SILNIK: - K20A2 - Amortyzator silnika Tegiwa - Wkłady poduszek silnika ES - Wtryskiwacze 410cc Acura RDX - Millers CFS NT 5W40 UKŁAD DOLOTOWY: - CAI Injen - Hondata Heatshield - RBC UKŁAD WYDECHOWY: - Kolektor wydechowy DC Sport 4-2-1 - Przelot 2,5' by El-Tec ELEKTRONIKA: - Hondata K100 UKŁAD NAPĘDOWY: - Szpera płytkowa MFactory (ustawienie 1-way, 100% spięcia, 60Nm preload) - Karbonowe synchronizatory 1-2, 3-4 MFactory - Przesuwki 1-2, 3-4 MFactory - Przelożenia 4,5 JDM EP3 - Przełożenie 6 Acura TSX (najdłuższe OEM) - Przełożenie główne 5.33 (najkrótsze OEM (CR-V)) - Olej Torco MTF lub RTF (zależnie od temp.) + Torco Type F Friction Modifier - Tuleje wybieraka i linek skrzyni biegów Tegiwa - Górne poduszki skrzyni biegów Powerflex - BuddyClub Racing Spec Short Shifter ZAWIESZENIE: - HSD HR Monotube (F: 9kg/mm, R: 12kg/mm) - Komplet poliuretanów ES - Tuleje przedniego wahacza SuperPro (zwiększające KWSZ) - Tylny stabilizator JDM - Przednia rozpórka Staffa - Tylna rozpórka Staffa - Przednia dolna 4pkt-owa rozpórka UltraRacing - Steering rack raiser - Tylne wahacze regulowane D2 Racing - Camber bolts Powerflex - 0 st. 20' toe out przód - 0 st. 10' toe in tył - 2 st. 30' negatyw przód - 2 st. 0' negatyw tył - obniżenie o ok. 1cm względem serii UKŁAD HAMULCOWY: - BBK Projekt-K - zacisk 4-tłoczkowy Brembo, tarcza 310x28, adaptery - Klocki Mintex F2R - Płyn hamulcowy Motul RBF 660 - Przewody w oplocie Hel - Brake cylinder stopper WNĘTRZE: - Wskaźnik temp./ciśnienia oleju Spa Design - Szelki Schroth - Gałka BuddyClub KOŁA: - Braid Fullrace A 17x7 ET35, Federal 595rs-r, Toyo r1r - OZ Racing OEM Lancer Evo 5 17x7.5 ET38, slick Michelin MOC: - 247KM/228Nm -------------------- FN2
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 05:55 |