![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
Honda Civic Sedan (ES)
Silnik: K20 z Civic Type-R Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic Zawory 1mm większe Supertech Układ paliwowy: Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej. Układ dolotowy Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race Układ wydechowy 3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial Elektronika Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM Chłodzenie: Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy Skrzynia biegów: zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska, Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop Zawieszenie: Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension Hamulce: Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing Dodatki: Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy Chłodzenie IC – system NOS Highpower Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko Wnętrze: Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata, Koła: Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888 System Audio: 2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji. Hamownia wynik 709KM Ewentualna sprzedaż bez sprzętu audio cena 41000 pln, Cena ze sprzętem audio do negocjacji. Cena choć szalona jest tylko ułamkiem faktycznych kosztów stworzenia unikatowego pojazdu w skali Europy. Kontakt: tel. 509238633 e-mail: info@rpmotorsport.pl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:51 |