Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Honda Civic EG5 B18C4 Turbo 4WD
PROcustom
post Fri, 11 Mar 2011 - 10:13
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 15 January 2011





MODEL: 1995, EG5 hatchback, 3d

SILNIK: D16Z6
- SWAP na B18C4
- turbosprężarka TD05HRA z Evo 9RS
- wtryski Siemens DEKA 630ccm
- pompa paliwa Walbro 255
- tłoki WISECO 81,5mm 8,6:1
- korbowody Eagle
- blockguard Golden Eagle
- panewki ACL Race
- szpilki głowicy ARP
- szpilki podpór ARP
- uszczelka Cometic .030"
- świece irydowe Denso IK24
- chłodnica oleju Mocal
- Oil Catch Tank PROcustom
- otwarta wentylacja pokrywy zaworów

UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący z B16
- orurowanie z kwasówki PROcustom
- BOV Properfekt Typ II 35mm
- intercooler chińczyk

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy PROcustom
- DP 3" PROcustom
- układ wydechowy przelotowy 3"
- końcowy OEM look 3"

ELEKTRONIKA:
- P28 Crome by Jogal
- Turbo Timer STRI
- EGT, Boost, Temp i ciśn. oleju AG SM
- map sensor Motorola 3,5 bara
- EBC

UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia SBXM z CRV I gen
- wał napędowy CRV
- dyferencjał CRV
- półosie tył CRV / Civic / MOTOMAX
- wahacze tył Shuttle
- sprzęgło ACT G6

ZAWIESZENIE:
- Cross Bar PROcustom
- stabilizator przód VTI MB6
- rozpórka przednia górna MB6
- rozpórka przednia dolna MB6
- tylne wzmocnienie ASR
- Eibach Pro Street 40/40
- amortyzatory TA/MTS
- felgi repliki WORK Emotion CR 16"
- opony 205/50 przód - Hankook Ventus RS-2, tył - Yokohama A510

UKŁAD HAMULCOWY:
- zacisk przód 2tłoczkowy ATR
- tarcza przód 300mm
- pompa hamulcowa ACC 3.0 V6 1"
- przewody w oplocie stalowym P+T

ZDJĘCIA:

2010













Z budowy:

















2011



Kilka filmów na setupie 2010 - 0,6bara

http://www.youtube.com/watch?v=Cmtm0DHHOgo

http://www.youtube.com/watch?v=G5HT0aHF1jo...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=dtreZEIL8I4...feature=related

Z powodu awarii silnika (pęknięta półka na 3 cyl.) w przeddzień zawodów auto w sezonie 2010 nie zrobiło żadnego oficjalnego czasu. Jedynie mało miarodajne wyniki z GPS Performance na doładowaniu 0,5 - 0,6 bara - 4,6 sek do 100km/h i 12,7s / 400m.
W chwili obecnej kończę docierać silnik i miejmy nadzieję że auto będzie gotowe na początek sezonu.
Plan na ten rok to czas 11,xx / 400m.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 11 Mar 2011 - 10:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TJung
post Fri, 11 Mar 2011 - 11:36
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Rewelacja ! Do zobaczenia na zawodach !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Fri, 11 Mar 2011 - 12:17
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Jaka moc była przed awarią??


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 11 Mar 2011 - 13:47
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





teraz jest kucizna? kiedy wstaje smile.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Fri, 11 Mar 2011 - 13:59
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





o kulwa, awd w takim autku, super sprawa wink.gif plan na 11.xx ale widać potencjał na wysokie 10 chyba jest wink.gif
gratki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PROcustom
post Fri, 11 Mar 2011 - 14:15
Post #6


Rookie
Dołączył: Sat, 15 January 2011





Przed awarią nie było mierzone ale można by szacować moc na okolice 260KM.

Na razie nie wstaje bo docieram NA. A turbina jest jeszcze sprawą otwartą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Fri, 11 Mar 2011 - 14:51
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





A ile waży?


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Fri, 11 Mar 2011 - 14:58
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





na tym setupie który był nie było jeszcze hxa35 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PROcustom
post Fri, 11 Mar 2011 - 15:07
Post #9


Rookie
Dołączył: Sat, 15 January 2011





Wcześniej była turbina z Saaba Aero TD04HL 15T.
W chwili obecnej auto waży 1040kg.
Celem jest zejście poniżej 1000kg przy zachowaniu prawie seryjnego wnętrza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mbwiejska12
post Fri, 11 Mar 2011 - 18:40
Post #10


User
Dołączył: Sun, 22 November 2009





Extra auto... ja już od 2 lat nie zmieniam zdania na temat takich projektów biggrin.gif No to pozostało tylko wykręcić na 6XXhp biggrin.gif


--------------------
S4 ProTurbo "Sweet Single" in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PROcustom
post Fri, 11 Mar 2011 - 19:34
Post #11


Rookie
Dołączył: Sat, 15 January 2011





Niestety nie na tym bloku. Nie planuję więcej jak 400KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 11 Mar 2011 - 21:41
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





dołączam się do pytania jak to wstaje , gratuluje projektu , patrzac po gratach (3.5 barowy map , hx ) setup jest z zapasem . Jakie zeliwo holseta ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 11 Mar 2011 - 22:42
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Gratki fury..zawsze podobał mi się 3d civic tej generacji...a tu proszę porządny Holsecik +4wd ...wszystko co najlepsze w 1 aucie wink.gif

Kto robił zbiornik ,czy ma przegrody jakieś w środku?? Może byćPW


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 11 Mar 2011 - 23:26
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Kto to stroił/będzie stroić?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sat, 12 Mar 2011 - 00:06
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Czemu silnik tak luźno spasowany? Wszędzie gdzie widziałem pasuje się na zielony pasek. I jakaś dziwna jednostka wychodzi bo ja miałem paski 0.001-0.003 a Ty masz 0.038?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PROcustom
post Sat, 12 Mar 2011 - 06:27
Post #16


Rookie
Dołączył: Sat, 15 January 2011





Paski są w milimetrach czyli luz 0,038mm przy skręceniu seryjnym momentem dokręcania mieści się w przedziale 0,032 - 0,050 mm tj. nominalnego, nowego luzu łożysk korbowych. Jak przeliczysz swoje 0,001-0,003" to masz 0,025-0,075mm.

Co do zbiornika paliwa to wyspawałem go osobiście ze stali kwasoodpornej zachowując wszystkie elementy wewnętrzne seryjnego baku.

Strojeniem zajmie się zapewne ziomek z Częstochowy, który stroił to auto jeszcze na sofcie. Choć problem w tym, że auto mam obecnie w Wa-wie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mikro
post Sat, 12 Mar 2011 - 08:13
Post #17


User
Dołączył: Mon, 14 July 2008





w Hondach spokojnie robi się 0.032 do 0.055

Profi robota, fajnie że samemu pomierzone zgodnie z technologią a nie oddane do machine shopu na dobór panewek podczas którego często dochodzi do pomyłekk angry.gif

11.xx w zasięgu jak nic biggrin.gif

Ps-Nawiercaliście dodatkowo blockguard dla lepzsego chłodzenia czy zostawiliście jak na fotkach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Sat, 12 Mar 2011 - 12:36
Post #18


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





świetny projekt. Zresztą poprzedni też bardzo mi się podobał. Dodatkowy szacun za custom.
Powodzenia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sat, 12 Mar 2011 - 12:57
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





świetny projekt, gratuluję.

Jaka jest szacowana wytrzymałość napędu. Przy zmianie na dwójce to uślizg kół, czy sprzęgła?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sat, 12 Mar 2011 - 15:25
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Ewidentnie sprzęgła wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:06