![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 January 2011 ![]() |
MODEL: 1995, EG5 hatchback, 3d
SILNIK: D16Z6 - SWAP na B18C4 - turbosprężarka TD05HRA z Evo 9RS - wtryski Siemens DEKA 630ccm - pompa paliwa Walbro 255 - tłoki WISECO 81,5mm 8,6:1 - korbowody Eagle - blockguard Golden Eagle - panewki ACL Race - szpilki głowicy ARP - szpilki podpór ARP - uszczelka Cometic .030" - świece irydowe Denso IK24 - chłodnica oleju Mocal - Oil Catch Tank PROcustom - otwarta wentylacja pokrywy zaworów UKŁAD DOLOTOWY: - kolektor ssący z B16 - orurowanie z kwasówki PROcustom - BOV Properfekt Typ II 35mm - intercooler chińczyk UKŁAD WYDECHOWY: - kolektor wydechowy PROcustom - DP 3" PROcustom - układ wydechowy przelotowy 3" - końcowy OEM look 3" ELEKTRONIKA: - P28 Crome by Jogal - Turbo Timer STRI - EGT, Boost, Temp i ciśn. oleju AG SM - map sensor Motorola 3,5 bara - EBC UKŁAD NAPĘDOWY: - skrzynia SBXM z CRV I gen - wał napędowy CRV - dyferencjał CRV - półosie tył CRV / Civic / MOTOMAX - wahacze tył Shuttle - sprzęgło ACT G6 ZAWIESZENIE: - Cross Bar PROcustom - stabilizator przód VTI MB6 - rozpórka przednia górna MB6 - rozpórka przednia dolna MB6 - tylne wzmocnienie ASR - Eibach Pro Street 40/40 - amortyzatory TA/MTS - felgi repliki WORK Emotion CR 16" - opony 205/50 przód - Hankook Ventus RS-2, tył - Yokohama A510 UKŁAD HAMULCOWY: - zacisk przód 2tłoczkowy ATR - tarcza przód 300mm - pompa hamulcowa ACC 3.0 V6 1" - przewody w oplocie stalowym P+T ZDJĘCIA: 2010 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Z budowy: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2011 ![]() Kilka filmów na setupie 2010 - 0,6bara http://www.youtube.com/watch?v=Cmtm0DHHOgo http://www.youtube.com/watch?v=G5HT0aHF1jo...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=dtreZEIL8I4...feature=related Z powodu awarii silnika (pęknięta półka na 3 cyl.) w przeddzień zawodów auto w sezonie 2010 nie zrobiło żadnego oficjalnego czasu. Jedynie mało miarodajne wyniki z GPS Performance na doładowaniu 0,5 - 0,6 bara - 4,6 sek do 100km/h i 12,7s / 400m. W chwili obecnej kończę docierać silnik i miejmy nadzieję że auto będzie gotowe na początek sezonu. Plan na ten rok to czas 11,xx / 400m. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Rewelacja ! Do zobaczenia na zawodach !
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Jaka moc była przed awarią??
-------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
teraz jest kucizna? kiedy wstaje
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
o kulwa, awd w takim autku, super sprawa
![]() ![]() gratki |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 January 2011 ![]() |
Przed awarią nie było mierzone ale można by szacować moc na okolice 260KM.
Na razie nie wstaje bo docieram NA. A turbina jest jeszcze sprawą otwartą. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
A ile waży?
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
na tym setupie który był nie było jeszcze hxa35 ??
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 January 2011 ![]() |
Wcześniej była turbina z Saaba Aero TD04HL 15T.
W chwili obecnej auto waży 1040kg. Celem jest zejście poniżej 1000kg przy zachowaniu prawie seryjnego wnętrza. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 22 November 2009 ![]() |
Extra auto... ja już od 2 lat nie zmieniam zdania na temat takich projektów
![]() ![]() -------------------- S4 ProTurbo "Sweet Single" in progress
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 January 2011 ![]() |
Niestety nie na tym bloku. Nie planuję więcej jak 400KM
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
dołączam się do pytania jak to wstaje , gratuluje projektu , patrzac po gratach (3.5 barowy map , hx ) setup jest z zapasem . Jakie zeliwo holseta ?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Gratki fury..zawsze podobał mi się 3d civic tej generacji...a tu proszę porządny Holsecik +4wd ...wszystko co najlepsze w 1 aucie
![]() Kto robił zbiornik ,czy ma przegrody jakieś w środku?? Może byćPW -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Kto to stroił/będzie stroić?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Czemu silnik tak luźno spasowany? Wszędzie gdzie widziałem pasuje się na zielony pasek. I jakaś dziwna jednostka wychodzi bo ja miałem paski 0.001-0.003 a Ty masz 0.038?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 January 2011 ![]() |
Paski są w milimetrach czyli luz 0,038mm przy skręceniu seryjnym momentem dokręcania mieści się w przedziale 0,032 - 0,050 mm tj. nominalnego, nowego luzu łożysk korbowych. Jak przeliczysz swoje 0,001-0,003" to masz 0,025-0,075mm.
Co do zbiornika paliwa to wyspawałem go osobiście ze stali kwasoodpornej zachowując wszystkie elementy wewnętrzne seryjnego baku. Strojeniem zajmie się zapewne ziomek z Częstochowy, który stroił to auto jeszcze na sofcie. Choć problem w tym, że auto mam obecnie w Wa-wie. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Mon, 14 July 2008 ![]() |
w Hondach spokojnie robi się 0.032 do 0.055
Profi robota, fajnie że samemu pomierzone zgodnie z technologią a nie oddane do machine shopu na dobór panewek podczas którego często dochodzi do pomyłekk ![]() 11.xx w zasięgu jak nic ![]() Ps-Nawiercaliście dodatkowo blockguard dla lepzsego chłodzenia czy zostawiliście jak na fotkach? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
świetny projekt. Zresztą poprzedni też bardzo mi się podobał. Dodatkowy szacun za custom.
Powodzenia! |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
świetny projekt, gratuluję.
Jaka jest szacowana wytrzymałość napędu. Przy zmianie na dwójce to uślizg kół, czy sprzęgła? -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ewidentnie sprzęgła
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:06 |