![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Lublin ![]() |
Witam. Do zaoferowania Państwu mam Honde Civic 4 generacji z silnikiem B16A1.
Niżej trochę odnośnie specyfikacji auta a jeszcze niżej dalszy opis staniu itp. MODEL: 1991, ED6 hatchback, 3D SILNIK: B16A1 DOHC VTEC wałki B18C4 nowe LMA Olej silnikowy Valvoline VR1 Racing 10W60 UKŁAD DOLOTOWY: Dolot CRX ED9 Sportowa wkładka filtra firmy Pipercross UKŁAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy seria 4-2-1 2,25 na dwóch tłumikach środkowych i końcowym komorowym firmy Nippon (wydech bardzo cichy) ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Komputer PW0 OBD0 Mapy Paliwo/Zapłon B16A JDM SIR + strojenie Wolne obroty 850 Vtec 4800 Odcinka 8000 UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia S9B z szperą TorSen konwersja skrzyni hydro na linkę lekkie koło zamachowe 5,5kg Wzmacniana tarcza sprzęgłowa Docisk seria ZAWIESZENIE: Przód: Amortyzatory Koni Sport 8040 / sprężyny H&R Stabilizator ED6 Regulowane górne wahacze ustawione na 2,5 stopnia Tył: Amortyzatory Koni Sport 8040 / sprężyny Vogtland Stabilizator EE9 UKŁAD HAMULCOWY: Pompa 15/16" EG6 Serwo EG6 Płyn Hamulcowy Motul DOT 5.1 Przód: (ED6) Tarcze wentylowane Roadhouse 242mm / klocki Kashiyama Tył: (EE9) Tarcze gładkie Roadhouse 238mm / klocki OEM Honda ŚRODEK: Sportowa kierownica MOMO Fotel kubełkowy kierowcy Fotel pasażera od CRX USDM Pasy szelkowe 3 punktowe kierowcy Waga: 920kg Teraz przedstawię stan techniczny auta: Karoseria prosta bez przeszłości wypadkowej, wspawane reperaturki tylnych nadkoli oraz cała pomalowana na nowo w czerwcu 2012 roku. Silnik seryjny 1.5, został zastąpiony jednostka o pojemności 1.6 i oznaczeniu B16A1. Jednostka po wymianie kpl rozrządu, uszczelniaczy zaworowych, kasowników LMA, wszystkich uszczelniaczy. Wałki z silnika B18C4, które są ostrzejsze. Silnik zalany olejem Valvoline VR1 Racing 10W60 który został wymieniony trzy tygodnie temu ~800km Układ dolotowy seryjny z Hondy CRX ED9 z sportową wkładka firmy Pipercross Układ wydechowy 2,25 cala na dwóch środkowych tłumikach przelotowych zakończony tłumikiem komorowym firmy Nippon, wydech jest bardzo cichy. Komputer sterujący silnikiem to zaczipowany PW0 z wgranymi mapami od japońskiej wersji silnika B16A oraz wystrojony pod obecne wałki. Skrzynia biegów to S9B z szperą TorSen, skrzynia w b.d stanie, biegi wchodzą płynnie i nic nie zgrzyta do tego lekkie koło zamachowe 5,5kg (seryjne 8kg) nowy docisk NKK oraz wzmocniona tarcza sprzegłowa. Zawieszenie to amortyzatorach firmy Koni serii 8040 z regulacją siły tłumienia, sprężyny przód firmy H&R a tył Vogtland. Przednie górne wahacze posiadają regulacje kąta pochylenia koła, aktualne ustawione na 2,5 stopnia. Dołożony stabilizator tył od EE9. Odnośnie układu hamulcowego, pompa wymieniona na większą 15/16 cala wraz z serwem z Hondy Civic EG6, wymienione tarcze przód tył na nowe firmy Roadhouse, przód 242mm wentylowane, tył 238mm. Przód nowe klocki hamulcowe firmy Kashiyama z tyłu OEM Honda. Środek seryjny, założona sportowa kierownica firmy Momo, Fotel kubełkowy kierowy który preferuje szczupłe osoby, 3pkt pasy kierowcy, przerobiony lewarek zmiany biegów o krótszym skoku a zarazem wydłużony aby był bliżej ręki. Auto sprzedaje na felgach stalowych z oponamy typu sami Slick firmy Profil o rozmiarze 185/55 R15 w dobrym stanie. (ostatnie zdjęcie) Auto do zajmowania czołowych miejsc w swojej klasie w zawodach RallySprint czy SuperOes. W sezonie 2012 udało mi się nim zdobyć wicemistrzostwo w klasie do 1600ccm i zając 6 miejsce w klas. Generalnej w RallySprintach w okręgu Lubelskim W sezonie 2013 zdobyło Puchar Prezesa PZM za I miejsce w klasie do 1600cm3 w Cyklu Zimowych Rally Sprintów w okręgu Lubelskim A aktualnie w sezonie 2013 prowadzi w swojej klasie w okręgu lubelskim. A tu honda w akcji: youtube.com/watch?v=Cwl9gq3aHB0 youtube.com/watch?v=nLnIhnI82A8 Jestem przekonany, że jego nowy nabywca będzie zadowolony z jego stanu, jaki i z możliwości które daje gdy się w niego wjeździ. Dla zainteresowanych obszerna fotorelacja z budowy auta oraz „litania” co zostało wymienione i zrobione w aucie. Cena 9600zł NAPRAWDĘ WARTO! Na pytania chętnie odpowiem telefonicznie 601-504-996 Link do tematu na forum C4G http://civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=30020 Link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/show?id=C29304653 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:01 |