Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Honda Civic 1.6 i-VT B16A1
MrCk
post Mon, 27 May 2013 - 17:03
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 06 December 2011
Skąd: Lublin





Witam. Do zaoferowania Państwu mam Honde Civic 4 generacji z silnikiem B16A1.
Niżej trochę odnośnie specyfikacji auta a jeszcze niżej dalszy opis staniu itp.

MODEL:
1991, ED6 hatchback, 3D
SILNIK:
B16A1 DOHC VTEC
wałki B18C4
nowe LMA
Olej silnikowy Valvoline VR1 Racing 10W60
UKŁAD DOLOTOWY:
Dolot CRX ED9
Sportowa wkładka filtra firmy Pipercross
UKŁAD WYDECHOWY:
kolektor wydechowy seria 4-2-1
2,25 na dwóch tłumikach środkowych i końcowym komorowym firmy Nippon (wydech bardzo cichy)
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Komputer PW0 OBD0
Mapy Paliwo/Zapłon B16A JDM SIR + strojenie
Wolne obroty 850
Vtec 4800
Odcinka 8000
UKŁAD NAPĘDOWY:
skrzynia S9B z szperą TorSen
konwersja skrzyni hydro na linkę
lekkie koło zamachowe 5,5kg
Wzmacniana tarcza sprzęgłowa
Docisk seria
ZAWIESZENIE:
Przód:
Amortyzatory Koni Sport 8040 / sprężyny H&R
Stabilizator ED6
Regulowane górne wahacze ustawione na 2,5 stopnia
Tył:
Amortyzatory Koni Sport 8040 / sprężyny Vogtland
Stabilizator EE9
UKŁAD HAMULCOWY:
Pompa 15/16" EG6
Serwo EG6
Płyn Hamulcowy Motul DOT 5.1
Przód: (ED6)
Tarcze wentylowane Roadhouse 242mm / klocki Kashiyama
Tył: (EE9)
Tarcze gładkie Roadhouse 238mm / klocki OEM Honda
ŚRODEK:
Sportowa kierownica MOMO
Fotel kubełkowy kierowcy
Fotel pasażera od CRX USDM
Pasy szelkowe 3 punktowe kierowcy
Waga:
920kg

Teraz przedstawię stan techniczny auta:
Karoseria prosta bez przeszłości wypadkowej, wspawane reperaturki tylnych nadkoli oraz cała pomalowana na nowo w czerwcu 2012 roku.
Silnik seryjny 1.5, został zastąpiony jednostka o pojemności 1.6 i oznaczeniu B16A1.
Jednostka po wymianie kpl rozrządu, uszczelniaczy zaworowych, kasowników LMA, wszystkich uszczelniaczy. Wałki z silnika B18C4, które są ostrzejsze.
Silnik zalany olejem Valvoline VR1 Racing 10W60 który został wymieniony trzy tygodnie temu ~800km
Układ dolotowy seryjny z Hondy CRX ED9 z sportową wkładka firmy Pipercross
Układ wydechowy 2,25 cala na dwóch środkowych tłumikach przelotowych zakończony tłumikiem komorowym firmy Nippon, wydech jest bardzo cichy.
Komputer sterujący silnikiem to zaczipowany PW0 z wgranymi mapami od japońskiej wersji silnika B16A oraz wystrojony pod obecne wałki.
Skrzynia biegów to S9B z szperą TorSen, skrzynia w b.d stanie, biegi wchodzą płynnie i nic nie zgrzyta do tego lekkie koło zamachowe 5,5kg (seryjne 8kg) nowy docisk NKK oraz wzmocniona tarcza sprzegłowa.
Zawieszenie to amortyzatorach firmy Koni serii 8040 z regulacją siły tłumienia, sprężyny przód firmy H&R a tył Vogtland. Przednie górne wahacze posiadają regulacje kąta pochylenia koła, aktualne ustawione na 2,5 stopnia. Dołożony stabilizator tył od EE9.
Odnośnie układu hamulcowego, pompa wymieniona na większą 15/16 cala wraz z serwem z Hondy Civic EG6, wymienione tarcze przód tył na nowe firmy Roadhouse, przód 242mm wentylowane, tył 238mm. Przód nowe klocki hamulcowe firmy Kashiyama z tyłu OEM Honda.
Środek seryjny, założona sportowa kierownica firmy Momo, Fotel kubełkowy kierowy który preferuje szczupłe osoby, 3pkt pasy kierowcy, przerobiony lewarek zmiany biegów o krótszym skoku a zarazem wydłużony aby był bliżej ręki.
Auto sprzedaje na felgach stalowych z oponamy typu sami Slick firmy Profil o rozmiarze 185/55 R15 w dobrym stanie. (ostatnie zdjęcie)

Auto do zajmowania czołowych miejsc w swojej klasie w zawodach RallySprint czy SuperOes.
W sezonie 2012 udało mi się nim zdobyć wicemistrzostwo w klasie do 1600ccm i zając 6 miejsce w klas. Generalnej w RallySprintach w okręgu Lubelskim
W sezonie 2013 zdobyło Puchar Prezesa PZM za I miejsce w klasie do 1600cm3 w Cyklu Zimowych Rally Sprintów w okręgu Lubelskim
A aktualnie w sezonie 2013 prowadzi w swojej klasie w okręgu lubelskim.

A tu honda w akcji:
youtube.com/watch?v=Cwl9gq3aHB0
youtube.com/watch?v=nLnIhnI82A8

Jestem przekonany, że jego nowy nabywca będzie zadowolony z jego stanu, jaki i z możliwości które daje gdy się w niego wjeździ.
Dla zainteresowanych obszerna fotorelacja z budowy auta oraz „litania” co zostało wymienione i zrobione w aucie.

Cena
9600zł

NAPRAWDĘ WARTO!

Na pytania chętnie odpowiem telefonicznie 601-504-996

Link do tematu na forum C4G
http://civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=30020

Link do ogłoszenia:
http://otomoto.pl/show?id=C29304653
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 May 2013 - 17:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:01