![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kraków ![]() |
Witam,
Pacjent jak w temacie, czyli Honda CR-V z dieslem 2.2 i-CTDi 140km, skrzynia manual. Ciężko o informacje, o ile silnik to (chyba) to samo co Accordach i Civicach, więc ktoś to pewnie dlubal to jak wygląda sprawa z napędem w tym aucie przy podnoszeniu mocy? Na ile można liczyć w tym silniku samym chipem a ile robiąc wydech, ICek, wtryski czy gdzie tam jeszcze są restrykcje? Warto myśleć o wymianie turbo? Czy drzemie w fabrycznym potencjał i nie ma sensu? I pytanie jak z 4x4, trwałe napędyi wytrzymają... -------------------- Pozdrawiam
Mav |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Sam program spokojnie i bezpiecznie 180/400, mozna czasem ciutke wiecej. Z coolerem nie wiem jak jest w CRV ale w Civie jest malutki i do tego side-mount. Po wymianie na duzego fronta mozna atakowac 200-210PS. Ograniczeniem na pewno bedzie naped, a dokladnie sprzeglo, ktore potrafi sie slizgac nawet na serii. Ponoc po ktoryms roku poprawili sprzegla i wytrzymuja dluzej. Przy FWD opcja jest tez zalozenie mocniejszego sprzegla z Accorda Type-S, do CRV nie wiem czy ten myk podejdzie.
O naped 4x4 jako taki bym sie nie martwil - to jest sprzeglo wiskotyczne i przekazuje ograniczona ilosc momentu na tyl. Nadmiar raczej i tak trafi na przod. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Turbo garrett gt1752 powyżej 200KM będzie wąskim gardłem
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Do tego silnika jakie rozwojowe turbo warto było by zainstalować?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Na seryjnym turbo + FMIC
![]() Ogólnie więcej ciężko zrobić, wine ponosi za to konstrukcja turbosprężarki, mały wirnik wydechowy. Robiłem jeszcze jakąś CRV na hybrydzie ale 220KM było max a też zaczynało podkapcać i rowniez pozostał wynik na poziomie 215KM bez dymu. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Lublin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kraków ![]() |
Dzięki za odpowiedzi. Temat wygląda bardziej rozwojowo niż sądziłem...
Z tego co piszecie FMIC+dp i mamy ciut ponad 200KM. Potem wąskim gardłem jest turbo, jakis konkretny model polecacie czy lepiej robić hybryde powiększając wirnik wydechowy? -------------------- Pozdrawiam
Mav |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Szkoda tylko, że przy +420 układ przeniesienia napędu przestaje sobie radzić...
IMO FMIC+program to złoty środek i ja bym nic więcej przy tym aucie nie grzebał ![]() Pytanie zawsze musi sobie zadać właściciel...czy chce mieć auto na co dzień, czy skarbonkę ![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:43 |