Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Honda CR-V 2008 2.2i-CTDi, Jakie możliwości podniesienia mocy?
Mav
post Sat, 21 May 2016 - 17:13
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kraków





Witam,
Pacjent jak w temacie, czyli Honda CR-V z dieslem 2.2 i-CTDi 140km, skrzynia manual.
Ciężko o informacje, o ile silnik to (chyba) to samo co Accordach i Civicach, więc ktoś to pewnie dlubal to jak wygląda sprawa z napędem w tym aucie przy podnoszeniu mocy?
Na ile można liczyć w tym silniku samym chipem a ile robiąc wydech, ICek, wtryski czy gdzie tam jeszcze są restrykcje? Warto myśleć o wymianie turbo? Czy drzemie w fabrycznym potencjał i nie ma sensu?
I pytanie jak z 4x4, trwałe napędyi wytrzymają...


--------------------
Pozdrawiam
Mav
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 21 May 2016 - 17:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kras
post Sat, 21 May 2016 - 17:25
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Sam program spokojnie i bezpiecznie 180/400, mozna czasem ciutke wiecej. Z coolerem nie wiem jak jest w CRV ale w Civie jest malutki i do tego side-mount. Po wymianie na duzego fronta mozna atakowac 200-210PS. Ograniczeniem na pewno bedzie naped, a dokladnie sprzeglo, ktore potrafi sie slizgac nawet na serii. Ponoc po ktoryms roku poprawili sprzegla i wytrzymuja dluzej. Przy FWD opcja jest tez zalozenie mocniejszego sprzegla z Accorda Type-S, do CRV nie wiem czy ten myk podejdzie.

O naped 4x4 jako taki bym sie nie martwil - to jest sprzeglo wiskotyczne i przekazuje ograniczona ilosc momentu na tyl. Nadmiar raczej i tak trafi na przod.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DSTurbo
post Sun, 22 May 2016 - 10:51
Post #3


Super User
Dołączył: Fri, 03 April 2015





Turbo garrett gt1752 powyżej 200KM będzie wąskim gardłem


--------------------
Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nippo83
post Mon, 23 May 2016 - 11:22
Post #4


User
Dołączył: Sat, 05 January 2008
Skąd: Cieszyn





Do tego silnika jakie rozwojowe turbo warto było by zainstalować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Mon, 23 May 2016 - 15:44
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





Na seryjnym turbo + FMIC



Ogólnie więcej ciężko zrobić, wine ponosi za to konstrukcja turbosprężarki, mały wirnik wydechowy.

Robiłem jeszcze jakąś CRV na hybrydzie ale 220KM było max a też zaczynało podkapcać i rowniez pozostał wynik na poziomie 215KM bez dymu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wiotki
post Tue, 24 May 2016 - 01:37
Post #6


Frequent User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Lublin





FMIC + dp + hybryda w civicu

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mav
post Wed, 25 May 2016 - 22:32
Post #7


Rookie
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kraków





Dzięki za odpowiedzi. Temat wygląda bardziej rozwojowo niż sądziłem...
Z tego co piszecie FMIC+dp i mamy ciut ponad 200KM.
Potem wąskim gardłem jest turbo, jakis konkretny model polecacie czy lepiej robić hybryde powiększając wirnik wydechowy?


--------------------
Pozdrawiam
Mav
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Thu, 26 May 2016 - 20:44
Post #8


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Szkoda tylko, że przy +420 układ przeniesienia napędu przestaje sobie radzić...
IMO FMIC+program to złoty środek i ja bym nic więcej przy tym aucie nie grzebał tongue.gif
Pytanie zawsze musi sobie zadać właściciel...czy chce mieć auto na co dzień, czy skarbonkę wink.gif


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:43