Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Hamulce EBC - specyfikacja, ceny i katalogi!!
MACH
post Sun, 06 Dec 2009 - 03:27
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





Hamulce EBC - specyfikacja, ceny i katalogi!!



Na hasło Święty Mikołaj, rabat 15%

Klocki Hamulcowe



1.. Black Stuff
Doskonałej jakości, standardowe klocki hamulcowe

Zgodne z normą Reg90
Produkowane z najwyższej jakości materiałów.
Bardzo wytrzymałe, przeznaczone do codziennego użytku




2. Green Stuff
Udoskonalone w nową formułę V4 klocki hamulcowe serii GREEN STUFF ustanawiają nowy standard, według którego osądzani są inni producenci klocków sportowych. Domieszki włókien nieżelaznych i innych dodatków z najnowszych dostępnych technologii, podniosło wydajność tych klocków, oraz wydłużyło ich żywotność od 100% do 200%. Podczas gdy zapylanie może być teraz uważane za "poniżej średniej" (dużo mniejsze niż w większości oryginalnych klocków hamulcowych), wydajność i siła hamowania tych klocków zachwyci każdego użytkownika szybkich samochodów sportowych. Klocki Greenstuff są używane w mistrzostwach świata Ginetta w Wielkiej Brytanii od roku 1998, w mistrzostwach świata formuły 600 w latach 1997,1998,1999,2000,2001 aż do dziś! Zgodność z normą Reg90 oraz bardzo wysoka górna granica temperatury pracy 650OC powoduje, że klocki GREEN STUFF V4 nie są tylko unikalnym rozwiązaniem zgodnym z normą Reg90 , ale również zapewniają doskonałą siłę hamowania już od zimnych hamulców! Ponadto są przyjazne dla tarcz hamulcowych redukując temperaturę ich pracy o około 100-150OC, co powoduje znaczną redukcję jej zniekształceń




3. Red Stuff
Półmetaliczna formuła klocków hamulcowych serii RED STUFF jest doskonałą mieszanką do zastosowań wyścigowych i rajdowych o średnim czasie żywotności i współczynnikiem tarcia 0.4 stabilnym do temperatury 750OC. Rozpoczęła swoją karierę w roku 1997 w teamie Hondy (Ian Mitchell), są często używane przez teamy rajdowe w mistrzostwach Porshe 924, europejskich rajdach Citroena i wyścigach klasy BMW. Właściwości tych klocków błyskawicznie zapewniły im miano "gwiazdy w wyścigach samochodów seryjnych". Klocki RED STUFF są niezwykle przyjazne dla tarcz hamulcowych, mogą być używane na każdej drodze i poza nią. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.




4. Yellow Stuff
Ocenione jako "Najlepsze klocki hamulcowe do specjalistycznych samochodów rajdowych" przez brytyjski magazyn "Max Power" w megateście klocków hamulcowych! Były wybierane między innymi przez Nicka Reynoldsa i Martina Bella - zwycięzców serii wyścigów w klasie BMW w latach 1999/2000/2001.
Ta w pełni RAJDOWA formuła utrzymuje średni współczynnik tarcia na poziomie 0.42 aż do temperatury 900OC. Doskonałe klocki do rajdów szutrowych/asfaltowych ze średnim/długim czasem zużycia oraz bardzo wysoka odporność na wysokie temperatury pracy powoduje że można mieć pełne zaufanie do pedału hamulca w N-grupowych samochodach rajdowych.




5. Blue Stuff
Firma EBC jest dumna z możliwości zaprezentowania nowej, niezwykle wytrzymałej mieszanki do rozległych zastosowań rajdowych. Ze współczynnikiem tarcia na poziomie 0.4 do temperatury 900OC, mieszanka w klockach BLUE STUFF ma od 2 do 3 razy większy czas zużycia niż serii YELLOW STUFF i podobnie jak seria YELLOW/RED nie powoduje niszczenia tarcz hamulcowych.




6. SUV 4X4
Nowa specjalna formuła oparta na komponentach bardzo dużej wytrzymałości na bazie włókien aramidowych, czyni z klocków hamulcowych EBC serii 6000 jedno z najlepszych rozwiązań do hamulców w samochodach 4x4. Została przetestowana podczas wymagających jazd terenowych w najbardziej ekstremalnych miejscach na ziemi. Ten materiał jest doskonały nie tylko w zastosowaniach off-road , w błocie i kurzu, ale również zapewnia doskonałe parametry hamowania w czasie jazdy po drogach twardych, wytrzymując temperatury pracy do 650OC.



Tarcze hamulcowe

1. Tarcza gładka,
troche lepszy odpowiednik seryjnej tarczy.

2. Turbo Groove

Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.



3. Tarcza hamulcowa EBC Ultimax [/b][/i]
Nowa seria tarcz hamulcowych Ultimax jest dostępna do wybranych modeli samochodów, oferujac znacznie cichsze hamowanie niż tarcze Turbo Groove, oraz zabezpieczenie przed korozją dzięki nowej technologii powlekania tarcz hamulcowych. Są to standardowych rozmiarów zamienniki oryginalnych części zamiennych w kolorze czarnym, poddane kosmetycznym nacięciom powierzchniowym, które dają sporo korzyści znacznie przyspieszając oczyszczanie i osuszanie się tarcz, oraz redukcje ciśnienia gazów pod klockami.




Katalog dobru klocków on-line:
http://www.ebcbrakesdirect.com/

Katalog dobru klocków do ściągnięcia:
http://www.ebcbrakes.com/catalogues.shtml

Zamówienia proszę kierować bezpośrednio do sklepu: info@rpmotorsport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 06 Dec 2009 - 03:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 19:07