![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 March 2007 ![]() |
Kupiłem tarcze ATE powerdisc (256mm) + klocki EBC green staff. Zrobiłem 300km starajac sie delikatnie hamowac, teraz uznałem, że chyba sie juz wszystko “ulożylo” no i dohamowanie ze 120 do 60 na poczatku ok, ale pod koniec pedal mieknie :/ rozpedzam się do 100 znowu mocne dohamowanie, nie mogę zblokowac kol, pedal prawie w podłodze!! Zrobiłem kilka takich prób, ogólnie tragedia :/ do tego po takich dohamowaniach strasznie śmierdzą :/ Wydaje mi się, ze bardzo grzeja się klocki bo felga jest tylko letnia.
Plyn dot 5.1 wymieniony przed zima. Uklad chyba nie jest zapowietrzony bo auto hamuje rowno i nie sciaga. Czy ktos ma taki zestaw i może cos o tym powiedziec? Mam prawo do reklamacji klockow/tarcz? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
jaki samochód przewody hamulcowe dobre
ja mam set Brembo (gładkie)+Greenstuff'y i hamuje mistrzowsko, greenstuff'y są przewidziane do lekkich samochodów pzdr |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
układanie tarcz :
http://streetracing.pl/forum/viewtopic. ... cz&start=0 http://streetracing.pl/forum/viewtopic. ... anie+tarcz i było jeszcze kilka innych wątków a druga sprawa to cudów się nie spodziewaj po tej średnicy tarcz. ja mam też 256mm i wiele różnych wariantów sprawdziłem i niestety jedyny słuszny to będzie swap na conajmniej 288mm -------------------- Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej.... 350HP + 450Nm coming soon |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 March 2007 ![]() |
CYTAT("gn11.WASyL":2f8ietkn) jaki samochód przewody hamulcowe dobre
ja mam set Brembo (gładkie)+Greenstuff'y i hamuje mistrzowsko, greenstuff'y są przewidziane do lekkich samochodów pzdr Sorry zapomnialem dodac. Auto to Nexia, waga 1tona. Przewody ok nie bylo z nimi problemow. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
hmm sprawdź je jeszcze raz bo może ci puchną mimo to,
bo jak rozumiem powedisk'i są nacinane więc ewentualność zeszklenia odpada pzdr |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
jak dla mnie puchna przewody i gotuje sie plyn. winy po stronie tarcz/klockow nie widze.
ps. plyn wymienia sie raczej PO zimie, a nie przed nia, bo to wlasnie w zimowych warunkach plyn lapie najwiecej wilgoci... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 21 April 2005 Skąd: Wawa ![]() |
No nie wiem, czy nie ma winy tarcz, a przedewszystkim klockow.
Posiadam podobny zestaw czyli EBC greeny i tarcze a t e gladkie. Dzieje sie tak jak u ciebie tylko, ze czasem po 2 hamowaniach, czasem po 4. Z jednej strony hamuja kiepsko jak sa zimne, a jak sie rozgrzeja to zaraz sie zaczynaja przegrzewac. Chyba sa jednak naprawde kiepskie. Tak czy siak mysle, ze powinno byc lepiej u Ciebie tylko musisz jeszcze pojezdzic troche, ale rewelacji razej sie nie spodziwaj, wiec jak by Ci sie udalo reklamowac i zwrot kosztow uzyskac to mysle, ze warto pokusic sie o takie rozwiazania. Plyn mam ebc 307 cos tam, dosc dobry, a przewody nowe enzetu zwyczajne. -------------------- O3 1.8 TSI + Monterey 3.1 LTD
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
mialem zwykle tarcze a t e i zwykle klocki a t e. hamowaly do 8 hamowan z rzedu, dymily, smierdzialy, a samochod i tak zajebiscie sie zatrzymywal. mialem teflonowe rurki sparco i plyn mintex. kolega na takim samym zestawie bez teflonu i dobrego plynu gotowal hamulce po drugim hamowaniu, a potem deptal kupe, a nie pedal hamulca. po zmianie plynu na lepszy problem zniknal i hamulce przestaly sie przegrzewac. przypadek?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 January 2005 Skąd: ScyZZor'kowo ![]() |
CYTAT("BogadR":yihmljub) Zrobiłem 300km starajac sie delikatnie hamowac, teraz uznałem, że chyba sie juz wszystko “ulożylo”
A czego Ty się spodziewałeś po tak krótkim dystansie ?? Po 300km i lekkim hamowaniu te klocki są ledwo co dotarte. Sprawdź czy dobrze odpowietrzyłeś układ. -------------------- Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
|
|
|
gość_Szyd(L)o_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
CYTAT("BogadR":17hu3ght) rozpedzam się do 100 znowu mocne dohamowanie, nie mogę zblokowac kol, pedal prawie w podłodze!! Wydaje mi się, ze bardzo grzeja się klocki bo felga jest tylko letnia.
Odpowietrz układ, sprawdź tłoczki w zaciskach, obejrzyj przewody, serwo masz ok? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
CYTAT("Szyd(L)o":31ijb0mw) sprawdź tłoczki w zaciskach
dokladnie! i jeszcze zainwestuj w nowe gumki do tloczkow (cca 50zl) jezeli tego nie zrobiles. -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ile razy trzeba jeszcze napisac na tym forum, że EBC green stuff to syf, aby ludzie to pojeli
Kup sobie jakieś Pagidy lub Ferodo serii DS to zobaczysz co to dobry klocek. Acha - tarcze ci jeszcze nie biją ? Jak nie to zaraz będą -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 March 2007 ![]() |
Wydaje mi sie ze przewody sa ok na starych tarczach i klockach nie bylo zadnego problemu z takim hamowanie no moze troche puchl pedal, ale nie az
tak jak w tym przypadku. W sob przeszlifuje (wyrownam) stare klocki i zaloze jezeli efekt bedzie taki sam to znaczy ze faktycznie przewody albo plyn. Jezeli jednak bedzie mocny hamulec czy w takiej sytuacji mam prawo reklamowac produkt?? Wkoncu nie spelnia moich oczekiwan. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
CYTAT("BogadR":13sqg717) Jezeli jednak bedzie mocny hamulec czy w takiej sytuacji mam prawo reklamowac produkt?? Wkoncu nie spelnia moich oczekiwan.
75% moich zakupow musialbym reklamowac Tak jak przedmowcy - z jednej strony 300km to troche malo, z drugiej po Green Stuffach nie ma co cudow oczekiwac... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 March 2007 ![]() |
Dzis wymienilem plyn na swierzy ferodo 5.1, sprawdzilem weze (nie puchna), a efekt taki sam. Przy okazji ogladnolem klocki szkla sie i topia w nich jest problem. W pn zakladam zwykle ferodo, bo niestety do moich zaciskow nie ma lepszych wersji . EBC przypalone wysle na reklamcje do producenta
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Niestety mam ten sam problem! Kupiłem okazyjnie komplet hamulców do mojego dupowozu EBC Turbogroove + GreenStuff, dzisiaj odebrałem auto od mechanika i jest tragedia. Zamiast hamulca mam miekką kupę pod nogą a pedał wpada dużo głębiej niź na poprzednich tarczach, których już nie było i takich samych cienkich klockach. Może to wina tego, że zestaw był uzywany przez kilka tysięcy i musi się ułożyć ale zastanawiam się nad kupnem innych klocków. Co by koledzy polecili do tych tarcz? Ferodo, ATE, Pagi czy jeszcze coś innego?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 March 2007 ![]() |
Ja aktualnie zalozylem zwykle klocki Ferodo Premier i jest ok nie ma cudow, ale nie boje sie, ze auta nie zatrzymam.
Dzis dzwonil do mnie Pan z EBC chcac wyjasnic moja reklamacje, przekazal temat dalej Zobaczymy co z tego bedzie. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 March 2005 Skąd: inąd ![]() |
Klocki EBC gstuff na tarczach Zimmermana po 7 tysiącach km mają 1/2 grubości....a jeździłem delikatnie dosyć. Myślałem, że stać je na dłuższy przebieg.
-------------------- Jeździec Burzy
EX : BMW E30 mit Hartge H26s motor, niezłe 6 garów i 25% SZPERA 3.73 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() SRTW Dołączył: Mon, 20 October 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie chcę zakładać nowego topicu, a mam dylemat.
Samochód to Leon 1.9tdi ~230KM, założyłem do niego swojego czasu tarcze 312mm (seria to 288) OMP i klocki EBC Green, do tego przewody w oplocie i płyn 5.1, hamowało to fajnie, dla mnie wystarczająco jako, że samochód używany na codzień. Często zdarza mi się ostro hamować, a czasem na jakiś tor też się wyskoczy, ale jest ok. Tzn było bo OMP się pogięły i zamieniłem na Tarox'a, różnicy w hamowaniu nie zauważyłem. Teraz problem: EBC mi się kończą (zrobiłem na jednym komplecie >70tys km ) i nie wiem na co go zamienić bo wolałbym klocki które kończą się szybciej niż tarcza, EBC do takich nie należą... a tarox trochę drogi jest Zastanawiam się nad niebieskim Pagidem, dobry wybór? Wszyscy wszędzie polecają seryjne klocki A T E, ale dla mnie to g... jakich mało, nie dość, że po ostrym hamowaniu poprostu zaczynały się świecić, nie mówiąc o tym, że dalszego hamowania nie było, to jeszcze po 100km od umycia auta felgi były czarne z przodu. Jak ta sprawa wygląda przy pagidach? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
kup ferodo ds2000 i po kłopocie klocki dość szybko znikają ja je zabiłem w 3.5tys km
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:36 |