![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 May 2004 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Witam wszystkich ponownie
Wczoraj wraz z Da3 wybralismy sie na hamowanie z moja drag cytryna Aby w koncu dowiedziec sie jaki jest przyrost mocy po wizycie w firmie CompSport Niestety ku naszemu zdziwieniu nie da sie wykonac pomiarow tego auta Dlatego, ze zawieszenie w cytrynie nie pozwala na przymocowanie jej, a po drugie hamownia "glupieje" rowniez przez to zawieszenie - dzieje sie to na wskutek samopoziomowania i regulacji przeswitu. Reasumujac wiec wyprawa na hamownie nie udala sie Stad moje pytanie do Was czy ktos spotkal sie z takim problemem Moze jakies pomysly na pomiar cytryny Da3 i firma CompSport wpadli na pomysl pomiaru Gtech'em - no ale dopiero jak snieg zejdzie -------------------- Powered by CompSport
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() SRTW Dołączył: Mon, 20 October 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
nie da się wyłączyć tego samopoziomowania przy pomocy bezpiecznika?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 09 December 2004 Skąd: Tarnów ![]() |
W "GT" hamowali C5, nawet nie jedna, i nie pamietam zeby pisali o jakichs problemach. np numer z czerwca 2002: C5 Break na hamowni,testy modułu,wersja 110PS.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 22 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam
Nie spotkałem się jeszcze z problemem przy hamowaniu jakiegokolwiek hydro , nie bardzo wiem co ma samopoziomowanie do przypięcia na hamowni . Może zmień hamownię na taką która już kiedyś hamowała auto z hydro . |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 May 2004 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Samopoziowanie i kontrola przeswitu powodowaly ze auta nie dalo sie przypiac. Poniewaz przy mniejszych predkosciach podnosil by sie
i napinal mocowania, a przy wiekszych obnizal i luzowal je. Co powodowaloby jezdzenie w prawo i lewo po rolkach. A przy duzych predkosciach nie bylo by to wskazane Do tego wszystkiego cytryna kontroluje przechyly prawa/lewa strona, wiec docisk na rolkach zmienial sie i hamownia "hamowala awaryjnie". To wszystko nie pozwolilo na wykonanie pomiaru. Oto cala historia. -------------------- Powered by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Moze podjedz na taka gdzie lapia samochod nie od dolu a za tyl i przod. Ten system tez dziala a cytryna nie bedzie sie chciala podnosic.
-------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 May 2004 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
wlasnie probowalismy zapiac cytryne z przodu i tylu
-------------------- Powered by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 March 2003 Skąd: warszawa ![]() |
CYTAT("dzik":2jghyywp) Moze podjedz na taka gdzie lapia samochod nie od dolu a za tyl i przod. Ten system tez dziala a cytryna nie bedzie sie chciala podnosic.
obawiam sie ze ten numer nie przejdzie! nawet jesli zapniesz pasy na maxamum, przy postoju, to po przekroczeniu okreslonej predkosci auto sie opusci i pasy sie rozluznia... a przy zwalnianiu stopniowo zazna sie naprezac -------------------- Diesel
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 May 2004 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
CYTAT("macra":deobko2i) CYTAT("dzik":deobko2i) Moze podjedz na taka gdzie lapia samochod nie od dolu a za tyl i przod. Ten system tez dziala a cytryna nie bedzie sie chciala podnosic. obawiam sie ze ten numer nie przejdzie! nawet jesli zapniesz pasy na maxamum, przy postoju, to po przekroczeniu okreslonej predkosci auto sie opusci i pasy sie rozluznia... a przy zwalnianiu stopniowo zazna sie naprezac dokladnie macra -------------------- Powered by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
dokładnie mimo, że obniżasz auto w trybie technicznym to potrafi zrobić numer i próbuje się podnieść, pasy trzeszczą aż miło , później samo się obniża ?! strach z tym autem na rolki wjechać !!, najlepiej zmierzyć auto patykiem.
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 May 2004 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Bobik to ze pasy trzeszcza to jeszcze nic. Slyszalem ze raz gosciowi hak ten do ktorego mocuje sie pasy "wszedl" w zderzak
Wiec za takie niespodzianki dziekuje - od razu zrezygnowalismy. Chlopaki z CompSport zmierza mi go gtech'em. Ale nie wierze ze tej cytryny nie da sie zmierzyc na hamowni To auto to prawdziwe wyzwanie -------------------- Powered by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Moze odezwij sie na PW do ju-by'a. Przeciez tak jak juz było powiedziane oni hamowali juz kilka takich cytrynek, z tego co pamiętam to chyba w Chiptronicu
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 May 2004 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
CYTAT("Fawor":3fbbnu8a) Moze odezwij sie na PW do ju-by'a. Przeciez tak jak juz było powiedziane oni hamowali juz kilka takich cytrynek, z tego co pamiętam to chyba w Chiptronicu
ok, wielkie dzieki zapytam -------------------- Powered by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
to moze po prostu podjechac na hamownie, ktora lapie od dolu...
sciagnac ja mocno pasami od dolu i ten zawias raczej jej nie podniesie.. -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("ade":2vkc9ito) to moze po prostu podjechac na hamownie, ktora lapie od dolu...
sciagnac ja mocno pasami od dolu i ten zawias raczej jej nie podniesie.. Ciekawe co zrobi jak sie okaze ze nie moze podniesc. Problem jest z tym ze samochod wraz ze wzrostem predkosci sie opuszcza i to sporo. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
C5-tki hamowane byly na pewno w V-techu, u Goduli , w Chiptroniku, u Chojnackiego (wykresy ze szystkich miejsc leza w internecie)
Rozumiem ze masz ta C5-tke z hydroactivem (przycisk Sport) ? Mysle ze tajemnica tkwi w programowym wylaczeniu obnizania zawieszenie powyzej 110km/h (z tego co pamietam). Zmien hamownie |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: Wrocław ![]() |
Hamowałem sam C5 kilka razy z tym zawieszeniem i nie było problemu . Dziwne
-------------------- http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 May 2004 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
CYTAT("leon20vt":355lj67u) Hamowałem sam C5 kilka razy z tym zawieszeniem i nie było problemu . Dziwne A jak ja mocowales Bo problem z moja c5 byl taki, ze jezdzila po walkach prawo/lewo bez przymocowania. Dlatego zaprzestalismy prob. CYTAT("MACH":355lj67u) C5-tki hamowane byly na pewno w V-techu, u Goduli , w Chiptroniku, u Chojnackiego (wykresy ze szystkich miejsc leza w internecie)
Rozumiem ze masz ta C5-tke z hydroactivem (przycisk Sport) ? Mysle ze tajemnica tkwi w programowym wylaczeniu obnizania zawieszenie powyzej 110km/h (z tego co pamietam). Zmien hamownie W cytrynie nie mam tej funkcji . A mam prawie full ( oprocz navi,ksenon,skory ). Podejrzewam ze byla w wersji sedan only. -------------------- Powered by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: Wrocław ![]() |
Normalnie czyli w 4 punktach . Z tyłu za koła a z przodu do haka 2 pasami z kazdej strony . Ona miała też samopoziomowanie ale po przypieciu bylo ok .
Podpieliście auto bez podpinania z przodu ?? jezdzilo na boki po rolkach ??? MASAKRA !! A jakby zjechało to co ??? przy 200km/h ?? -------------------- http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
nie jezdzilem zadnym nowym citroenem... dawniej jezdzilem BX`em
Nie mozna wjechac na rolki, zgasic auto przypiac maxymalnei silno od dolu, pozniej od tylu zlapac dla pewnosci.... odpalic auto i hamowac... chyba nie zerwie pasow takie zawieszenie... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 10:03 |