Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Hamownia VTech, DynoProject, DynoMet, GODULA, xxx, która obciążeniowa pokazuje prawdę ?? Przed zakupem
hrt
post Sun, 02 Jun 2013 - 13:36
Post #1


User
Dołączył: Wed, 28 April 2010





Ziom chce stawiac "hamowalnie" i pytanko - któraś z nich lepsza/gorsza? Chyba opierają się na bardzo podobnej budowie, ceny tez ~podobne. Nawiew bedzie jak trzeba, wiec ktora powinien wybrac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 02 Jun 2013 - 13:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siewcu
post Sun, 02 Jun 2013 - 14:24
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Maha?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Sun, 02 Jun 2013 - 14:51
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





Super Flow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Sun, 02 Jun 2013 - 17:59
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Ja polecę DynoProject. Każdy uznany tuner używa takiej, więc chyba jest dobra?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Sun, 02 Jun 2013 - 20:41
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Zdecydowanie DynoProject. Mam ośkę obciążeniową od zeszłego roku. Rolki dobrze trzymają, żadnych patentów z pryskaniem na rolki jak w Maha, stabilna konstrukcja, pomiary regularnie takie same, oprogramowanie proste i bardzo mocny hamulec, no i pomoc techniczna niemalże 24/7.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 02 Jun 2013 - 21:24
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





A jak robi sie że w dynoproject wychodzi wiecej momentu niż jest w rzeczywistości powiedzmy 40-60niuta wiecej niz jest w rzeczywistosci i ok 10koni wiecej ?

Pytam czysto hipotetycznie.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Sun, 02 Jun 2013 - 21:35
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Promocji możesz doszukać się na wszystkich hamowniach, o ile operator czerpie radość lub profity z takich operacji. Podstawą dobrego pomiaru jest jedna i niezmienna kalibracja urządzenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Sun, 02 Jun 2013 - 21:47
Post #8


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Jeśli starczy Ci $ to weź rolki ze stali nierdzewnej, nie malowane żadną farbą.
Pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Sun, 02 Jun 2013 - 22:20
Post #9


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





CYTAT(hrt @ Sun, 02 Jun 2013 - 13:36) *
Ziom chce stawiac "hamowalnie" i pytanko - któraś z nich lepsza/gorsza? Chyba opierają się na bardzo podobnej budowie, ceny tez ~podobne. Nawiew bedzie jak trzeba, wiec ktora powinien wybrac?


a niby co chcesz przeczytać poza reklamą jak wszystkie posty powyżej? możesz jedynie poszperać w archiwum i poczytać o hamowni V-techu - słowa kluczowe to v-tech, piro, colin i mondeo

mam takie samo zdanie jak przedmówcy - również nie mam pojęcia, czy X jest lepsza/gorsza od Y. że się koleguję z dystrybutorem Dynometu, więc powiem, że jeżdżą na niej jakby odrobinkę bardziej uznani tunerzy niż Ci na DynoProjekcie (jeśli można pokusić się o takie stwierdzenie podpierając z rzadka opisującą swoje projekty na forum firmą Kleemann).

hamownia kolegi to na ośki? w jakie moce ergo wagi rolek celujemy? (nie kolory rolek, to już wyższa szkoła tunerska laugh.gif )


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Mon, 03 Jun 2013 - 12:18
Post #10


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Owko @ Sun, 02 Jun 2013 - 22:20) *
Koleguję z dystrybutorem Dynometu, więc powiem, że jeżdżą na niej jakby odrobinkę bardziej uznani tunerzy niż Ci na DynoProjekcie (jeśli można pokusić się o takie stwierdzenie podpierając z rzadka opisującą swoje projekty na forum firmą Kleemann).

Ja z kolei koleguję się producentami DynoProject, ale kto się z kim koleguje nie ma tu dużo do rzeczy.
Chciałbym rzucić inne - moim zdaniem ważniejsze - światło na sprawę: DynoProject jest w 100% polskim producentem, rolki i rama wykonywane są w Polsce z polskich komponentów, sterownik również. Jedynie hamulce są sprowadzane z Hiszpanii. Nie sądzę, że którykolwiek z użytkowników tych hamowni jest w stanie im zarzucić niską jakość - zapraszam do dyskusji, bo wieloletnich użytkowników tych hamowni jest na forum naprawdę sporo. O dostępności serwisu nawet nie trzeba wspominać. Ceny są również konkurencyjne.
Nie dziwi mnie, że duńska firma Kleemann jeździ po duńskich hamowniach Dynomet.
Analogicznie: niemieckie firmy (nawet polskie przedstawicielstwa) mają we flotach tylko niemieckie auta.
Może warto by było wspierać rodzimy przemysł, którego w Polsce już prawie nie ma - jak widać w Danii i innych krajach, w których jest dobrobyt, to działa. Jak będziemy tylko kupować gotowe produkty, to nigdy w naszym kraju nic się nie zmieni, będziemy jeździć nimieckimi autami po duńskich hamowniach i wgrywać gotowe amerykańskie programy. Każdy polski "dystrybutor" przytnie po stówce, a prawdziwa kasa ucieknie gdzie indziej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 03 Jun 2013 - 19:55
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Kefirsky @ Sun, 02 Jun 2013 - 21:35) *
Promocji możesz doszukać się na wszystkich hamowniach, o ile operator czerpie radość lub profity z takich operacji. Podstawą dobrego pomiaru jest jedna i niezmienna kalibracja urządzenia.


czyli są 'źle' skalibrowane ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 03 Jun 2013 - 20:13
Post #12


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





A ja moge powiedziec, ze mialem czesto do czynienia z hamowniami MAHA, SuperFlow, i Dynoproject (ze sprzetu obecnego firmy krzak nie, to sie nie bede wypowiadal) i zasadniczo jezeli jest kumaty operator to wszystkie sa swietne. Dynoproject ma wsparcie, co czasem sie przydaje jak komus wpadna dziwne pomysly do glowy (nie mowie tutaj o czarowaniu). Natomiast jak ktos chce odprawiac czary z wykresami, co u nas jest od wielu lat norma (zawyzanie swoich dziel, ostatnio tez zanizanie konkurencji) to na kazdej sobie poradzi - czasem bardziej, czasem mniej udolnie (vide maha z krakowa i czary na temperaturze).
Jezeli chodzi o same odczyty i kalibracje, to sa drobne roznice, nawet miedzy egzemplarzami tej samej firmy i raczej trzeba to traktowac wszystko jako blad pomiarowy - chyba, ze ktos gra o zlote majtki, to proponuje w ta sama pogode, cisnienie zrobic wycieczke i sie okaze co lepiej wychodzi smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Tue, 04 Jun 2013 - 10:26
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(GREGOR10 @ Sun, 02 Jun 2013 - 21:24) *
A jak robi sie że w dynoproject wychodzi wiecej momentu niż jest w rzeczywistości powiedzmy 40-60niuta wiecej niz jest w rzeczywistosci i ok 10koni wiecej ?

Pytam czysto hipotetycznie.

W rzeczywistości czyli gdzie ? Na innej hamowni ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 04 Jun 2013 - 13:37
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(JJacek @ Tue, 04 Jun 2013 - 10:26) *
W rzeczywistości czyli gdzie ? Na innej hamowni ?


silnik generuje fabrycznie 220km i 280nm , wychodzi na dynoproject na serii sofcie 225km i 350nm , chyba 70nm giftu to nie jest realne co ? mozliwe ze zle skalibrowana ?
aha i wszystkie inne auta wychodza o te srednio 50nm wiecej , moc mniej wiecej sie zgadza, ale niuton w srednim zakresie jest srednio 50-60wiekszy.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Tue, 04 Jun 2013 - 13:43
Post #15


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





Biorąc pod uwagę to, że jedną wartość można wyliczyć z drugiej znając obroty, to raczej mało prawdopodobne, żeby moc się zgadzała, a moment nie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 04 Jun 2013 - 13:56
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





przez to pytam bo dla mnie to jest niezrozumiale , chyba ze da sie zrobic tak zeby moment podbic tylko na srodku zeby wyszlo wiecej nm , a gora niut jest normalnie i moc sie zgadza


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 04 Jun 2013 - 14:13
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Ale jak masz na jednej hamowni wynik 280Nm @ 5000rpm, i 220KM @ 5500rpm, to po podbiciu Nm w średnich obr do 350Nm @ 3500, moc też będzie niżej np 220 KM @ 3500obr. Przynajmniej tak mi się wydaje z logicznego punktu widzenia = jak przesuwasz peak momentu to przesuwasz peak mocy.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 04 Jun 2013 - 19:44
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





chodzi o wzór obliczenia mocy: http://www.magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html i wystarczy podać pod ułamkiem 5tys lub 7tys żeby mieć inny wynik koni przy tych samych Nm (a w tej kwestii chyba są różne normy, bo w PL zazwyczaj jest to coś koło 7tys, a na wykresach z de coś kolo 5u w linku jest 9,5tys)


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 04 Jun 2013 - 22:04
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





OT
Ile to już było tematów o mocy vs momencie? chyba wystarczająca ilość. Kto przeczytał od deski do deski na pewno zrozumiał, kto nie, ten zrozumieć nie chce (i to niestety widać w komentarzach powyżej...).
@Mickey - różnica wynika z zastosowanych jednostek, normy dotyczą metody pomiarów lub stosowania korekcji.
/OT


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Wed, 05 Jun 2013 - 15:49
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(GREGOR10 @ Tue, 04 Jun 2013 - 13:37) *
silnik generuje fabrycznie 220km i 280nm , wychodzi na dynoproject na serii sofcie 225km i 350nm , chyba 70nm giftu to nie jest realne co ? mozliwe ze zle skalibrowana ?
aha i wszystkie inne auta wychodza o te srednio 50nm wiecej , moc mniej wiecej sie zgadza, ale niuton w srednim zakresie jest srednio 50-60wiekszy.

No to by raczej wskazywało błąd, mniej lub bardziej świadomy, pomiaru jeśli inne egzemplarze tej hamowni/urządzenia mierzą bez takich odchyłek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:51