![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 15 June 2010 ![]() |
Bardzo mi się podoba jak jest zrobione to auto
http://www.hgp-turbo.de/golf-vi-sonderumbau.html Ktoś z tunerów, najbardziej mam na myśli compsport, wiedzą jak została tam rozwiązana kwestia zasilania paliwa?? Nie jestem specem ale chyba jest problem z dużymi mocami w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa. No i tam musi być cholernie mocne sprzęgło w tym automacie z RS3. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Przeszli na wtrysk pośredni.
-------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Na drugim zdjęciu wszystko widać.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 15 June 2010 ![]() |
a jakieś szczegóły?? bo jestem ciekawy.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale jakie szczegóły? Aluminiowy kolektor dolotowy z wstawionymi wtryskiwaczami, tak jak w zwyczajnym wtrysku wielopunktowym.
-------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:18 |