Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Gruszka wastegate TD04HL-16t
Frik
post Mon, 04 May 2015 - 19:47
Post #1


User
Dołączył: Thu, 08 December 2011
Skąd: Mazury





Cześć wink.gif mam td04hl-16t z obróconymi muszlami względem siebie (tego wymagał montaż w 1.8t). Nie mam fabrycznej gruszki a musze ogarnąć sterowanie klapką wastegate. Ori gruszki nigdzie nie mogę znaleźć, modzić z jakąś uniwersalną? jak byście to rozwiązali? Może jakiś namiar na dobrą hurtownię?


--------------------
Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 04 May 2015 - 19:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Barejka
post Mon, 04 May 2015 - 20:25
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





jakie ma byc cisnienie? ori w 16t byly chyba na jakimns low booscie z doladowanie 0.4 bara z tego co kojarze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 04 May 2015 - 20:28
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





16T to raczej nie były takie słabe - przynajmniej w Volvo, w Saabie z resztą chyba też...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frik
post Mon, 04 May 2015 - 20:34
Post #4


User
Dołączył: Thu, 08 December 2011
Skąd: Mazury





planuje jakieś ~1.2 bara, bo to chyba maksymalne sensowne doładowanie.


--------------------
Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Mon, 04 May 2015 - 22:26
Post #5


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





u siebie zaaplikowałem gruszkę z garretta t25, daje rade wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEMISS
post Mon, 04 May 2015 - 22:39
Post #6


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 October 2007
Skąd: mmz





Więcej niż 0.8b sama oryginalna gruszka nie zrobisz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frik
post Mon, 04 May 2015 - 22:50
Post #7


User
Dołączył: Thu, 08 December 2011
Skąd: Mazury





tak też podejrzewam, szukam czegoś co jest dostępne i nie kosztuje dużo, dostałem PW z propozycją zastosowania gruchy z imprezy wrx...


--------------------
Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 04 May 2015 - 22:54
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Przecież w Imprezach były stosowane TD04 smile.gif


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frik
post Mon, 04 May 2015 - 22:57
Post #9


User
Dołączył: Thu, 08 December 2011
Skąd: Mazury





no tak, turbo jest z volvo 2.0t, możliwe że w subarakach stosowali mocniejszy aktuator? nie sądzę...


--------------------
Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 04 May 2015 - 23:18
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Jeśli to było 2.0 LPT to rzeczywiście mogło mieć standardowo aktuator 0,3-0,4 bara. Te z Subaru powinny być normalne - czyli 0,7 bara.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Tue, 05 May 2015 - 07:21
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





moze dorobic mocowanie i dac aktuator z jakiegos diesla? smile.gif ja mam z tds
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Tue, 05 May 2015 - 10:04
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





tak w subaru były aktuatory 0.7b , w volvo 0.35b

dizle zazwyczaj maja aktuator 0.7-1b
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Tue, 05 May 2015 - 12:22
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Dedykowane do TD04HL z volvo aktuatory są od 0,4 do 1,5 bara. Do wyboru do koloru:
http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=actuator...or+td04hl+volvo

Panowie, co byście polecili odnośnie aktuatora koledze z TD04HL-23T, bo debatujemy na volvoforum i każdy ma inne zdanie...


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Tue, 05 May 2015 - 12:30
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





polecił bym go dobrać do doładowania jakie chce osiągać kolega ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Tue, 05 May 2015 - 12:33
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Silnik seria, więc doładowanie nie męskie ale na seryjnej gruszce nawet 1.4 do odcinki nie trzyma.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Tue, 05 May 2015 - 12:40
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





bo dupa mała , wiec i ciśnienie duze , niewiem wogole jaki sens do takiej miniaturki pakowac tak wielkie koła sprezarki

bardzo cięzko przy pomocy ebc przekroczyc 1bar wiecej niz minimum aktuatora
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Tue, 05 May 2015 - 13:13
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Przema72, zajmujesz się strojeniem aut. Czy w Twojej praktyce wystąpił jakiś problem z górką overbosta, gdy turbo przełodowywuje, bo ma za mocno skręcone cięgno gruchy? Sorry za lamerskie pytanie ale ostatnio za dużo siedzę na forach volvo z mitomanami i twozycielami legęd.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 05 May 2015 - 15:29
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Stara prawda mówi, że gruszka powinna być ustawiona na około 50% docelowego doładowania w peak'u. Ja dmucham 1,3b spadające na 1,2b, a gruszka ustawiona na 0,6b - żadnych problemów przy TD04HL-16T z Volvo (fabrycznie gruszka była na niższy boost).


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mochikanin
post Thu, 07 May 2015 - 22:42
Post #19


Rookie
Dołączył: Tue, 01 October 2013





Witam, gdzie można taki aktuator w PL dostać? Widziałem nówke z kinugawy na ebayu, ale wolałbym bym ori z standardowo ustawionym ciśnieniem. Dodam, że żaden dostawca części do regeneracji turbin tego nie ma.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 07 May 2015 - 22:52
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Tam gdzie turbo regenerują kupiłem kiedyś za 300PLN ale po regeneracji. Nowy to on nie był.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 09:49