![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 08 December 2011 Skąd: Mazury ![]() |
Cześć
![]() -------------------- Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
jakie ma byc cisnienie? ori w 16t byly chyba na jakimns low booscie z doladowanie 0.4 bara z tego co kojarze
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
16T to raczej nie były takie słabe - przynajmniej w Volvo, w Saabie z resztą chyba też...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Thu, 08 December 2011 Skąd: Mazury ![]() |
planuje jakieś ~1.2 bara, bo to chyba maksymalne sensowne doładowanie.
-------------------- Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
u siebie zaaplikowałem gruszkę z garretta t25, daje rade
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz ![]() |
Więcej niż 0.8b sama oryginalna gruszka nie zrobisz
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Thu, 08 December 2011 Skąd: Mazury ![]() |
tak też podejrzewam, szukam czegoś co jest dostępne i nie kosztuje dużo, dostałem PW z propozycją zastosowania gruchy z imprezy wrx...
-------------------- Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Przecież w Imprezach były stosowane TD04
![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Thu, 08 December 2011 Skąd: Mazury ![]() |
no tak, turbo jest z volvo 2.0t, możliwe że w subarakach stosowali mocniejszy aktuator? nie sądzę...
-------------------- Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli to było 2.0 LPT to rzeczywiście mogło mieć standardowo aktuator 0,3-0,4 bara. Te z Subaru powinny być normalne - czyli 0,7 bara.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
moze dorobic mocowanie i dac aktuator z jakiegos diesla?
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
tak w subaru były aktuatory 0.7b , w volvo 0.35b
dizle zazwyczaj maja aktuator 0.7-1b |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Dedykowane do TD04HL z volvo aktuatory są od 0,4 do 1,5 bara. Do wyboru do koloru:
http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=actuator...or+td04hl+volvo Panowie, co byście polecili odnośnie aktuatora koledze z TD04HL-23T, bo debatujemy na volvoforum i każdy ma inne zdanie... -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
polecił bym go dobrać do doładowania jakie chce osiągać kolega ;]
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Silnik seria, więc doładowanie nie męskie ale na seryjnej gruszce nawet 1.4 do odcinki nie trzyma.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
bo dupa mała , wiec i ciśnienie duze , niewiem wogole jaki sens do takiej miniaturki pakowac tak wielkie koła sprezarki
bardzo cięzko przy pomocy ebc przekroczyc 1bar wiecej niz minimum aktuatora |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Przema72, zajmujesz się strojeniem aut. Czy w Twojej praktyce wystąpił jakiś problem z górką overbosta, gdy turbo przełodowywuje, bo ma za mocno skręcone cięgno gruchy? Sorry za lamerskie pytanie ale ostatnio za dużo siedzę na forach volvo z mitomanami i twozycielami legęd.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Stara prawda mówi, że gruszka powinna być ustawiona na około 50% docelowego doładowania w peak'u. Ja dmucham 1,3b spadające na 1,2b, a gruszka ustawiona na 0,6b - żadnych problemów przy TD04HL-16T z Volvo (fabrycznie gruszka była na niższy boost).
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 October 2013 ![]() |
Witam, gdzie można taki aktuator w PL dostać? Widziałem nówke z kinugawy na ebayu, ale wolałbym bym ori z standardowo ustawionym ciśnieniem. Dodam, że żaden dostawca części do regeneracji turbin tego nie ma.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Tam gdzie turbo regenerują kupiłem kiedyś za 300PLN ale po regeneracji. Nowy to on nie był.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 09:49 |