Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Golf mk2 syncro -> haldex jakie graty?
Cezareus
post Fri, 23 Jan 2015 - 16:19
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 26 January 2011





Witam, jeżeli zły dział to przepraszam, ale Audi Sport to chyba nie będzie.

Mam mk2 FWD, będę robił swap na VR6 + haldex. Jutro jadę po dawcę syncro, jest rozebrany na graty, zastanawiam się których części potrzebuję (o blacharskich i tylnym napędzie oczywiście wiem) zastanawiam się nad półosiami przód/tył, wał napędowy itd. dawcą na swap będzie MK4 V6 4x4, auto kupię w miarę możliwości kompletne.


Dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 23 Jan 2015 - 16:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
klinton
post Tue, 27 Jan 2015 - 02:09
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Najlepiej jest dorobić sobie wszystkie półosie, wtedy jest pewność. Tylne półosie pasują długością, ale w haldexie są przeguby wewn. 100mm. Da radę je założyć na seryjne półosie syncro (gdzie oryginalnie jest przegub 90mm), ale brakuje miejsca na zabezpieczenie (segera) przegubu. Znajomy tak jeździ i póki co zero problemów. Sam mam VR6 Syncro w mk2 i przednią prawą półoś pod przegub 90mm z przegubem 100mm bez zabezpieczenia i po roku jazdy nic się nie stało. Wał zostaje z mk2, Pod dyfer trzeba przespawać wózek. Pod skrzynię trzeba dorobić tylną łapę. Przednie półosie trzeba dorabiać, bo wewnętrzne przeguby są 110mm i mają inny wieloklin (nie założysz tego przegubu na półoś mk2/mk3). To są tylko moje uzbierane informacje, bo sam przymierzam się do zmiany syncro na haldexa. W necie dużo jest o tym.


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bugalon
post Tue, 27 Jan 2015 - 15:35
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 29 March 2010





Do doloznenia tylu do oski potrzeba:

1. Dyfer tylny z dawcy razem ze sprawnym sterownikiem
2. Skrzynie biegów
3. Wał (najlepiej z mk2 syncro ale z mk4 tez podejdzie po rzezbie z podporami)
4. Półośki customowe wszystkie (dorabiac trzeba na wymiar ale oryginalne półośki trzeba mieć żeby był komplet przegubów)
5. Lapa tylna po stronie kierowcy do skrzyni 6b + przeróbka mocowania poduszki pod tą łapę.
6. Tylna belka z mk2 syncro razem z mocowaniami belki do budy (trójkąty) która będzie oczywiście rzeźbiona pod mocowanie haldexa
7. Sterowanie haldexem i tu mamy dwie opcje, albo z dawcy przekladamy ABS z czujnikami skrętu itd z dawcy albo idziemy do Jadźwina bo OEMowy stereownik nastawiajacy z palca spiecie napedu.
8. Podłoga tylna, tunel środkowy i bak z mk2 syncro albo wyciecie wneki na kolo zapasowe i kombinacje z bakiem, ciecie/giecie tunelu i spawanie podpór wału
9. Linki zmiany biegów wraz z kasetą
10. Rozrusznik.
11. Rzeżbiona przednia łapa na dorabianych śrubach
12. Troche kwasówki lub innych patentów do zmiany przebiegu przewodów wodnych od chłodniczki oleju.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cezareus
post Sat, 31 Jan 2015 - 03:57
Post #4


Rookie
Dołączył: Wed, 26 January 2011





Kompleksowa odpowiedź, dzięki smile.gif wał z mk3 syncro też podejdzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:51