![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 January 2011 ![]() |
Witam, jeżeli zły dział to przepraszam, ale Audi Sport to chyba nie będzie.
Mam mk2 FWD, będę robił swap na VR6 + haldex. Jutro jadę po dawcę syncro, jest rozebrany na graty, zastanawiam się których części potrzebuję (o blacharskich i tylnym napędzie oczywiście wiem) zastanawiam się nad półosiami przód/tył, wał napędowy itd. dawcą na swap będzie MK4 V6 4x4, auto kupię w miarę możliwości kompletne. Dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Najlepiej jest dorobić sobie wszystkie półosie, wtedy jest pewność. Tylne półosie pasują długością, ale w haldexie są przeguby wewn. 100mm. Da radę je założyć na seryjne półosie syncro (gdzie oryginalnie jest przegub 90mm), ale brakuje miejsca na zabezpieczenie (segera) przegubu. Znajomy tak jeździ i póki co zero problemów. Sam mam VR6 Syncro w mk2 i przednią prawą półoś pod przegub 90mm z przegubem 100mm bez zabezpieczenia i po roku jazdy nic się nie stało. Wał zostaje z mk2, Pod dyfer trzeba przespawać wózek. Pod skrzynię trzeba dorobić tylną łapę. Przednie półosie trzeba dorabiać, bo wewnętrzne przeguby są 110mm i mają inny wieloklin (nie założysz tego przegubu na półoś mk2/mk3). To są tylko moje uzbierane informacje, bo sam przymierzam się do zmiany syncro na haldexa. W necie dużo jest o tym.
-------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 March 2010 ![]() |
Do doloznenia tylu do oski potrzeba:
1. Dyfer tylny z dawcy razem ze sprawnym sterownikiem 2. Skrzynie biegów 3. Wał (najlepiej z mk2 syncro ale z mk4 tez podejdzie po rzezbie z podporami) 4. Półośki customowe wszystkie (dorabiac trzeba na wymiar ale oryginalne półośki trzeba mieć żeby był komplet przegubów) 5. Lapa tylna po stronie kierowcy do skrzyni 6b + przeróbka mocowania poduszki pod tą łapę. 6. Tylna belka z mk2 syncro razem z mocowaniami belki do budy (trójkąty) która będzie oczywiście rzeźbiona pod mocowanie haldexa 7. Sterowanie haldexem i tu mamy dwie opcje, albo z dawcy przekladamy ABS z czujnikami skrętu itd z dawcy albo idziemy do Jadźwina bo OEMowy stereownik nastawiajacy z palca spiecie napedu. 8. Podłoga tylna, tunel środkowy i bak z mk2 syncro albo wyciecie wneki na kolo zapasowe i kombinacje z bakiem, ciecie/giecie tunelu i spawanie podpór wału 9. Linki zmiany biegów wraz z kasetą 10. Rozrusznik. 11. Rzeżbiona przednia łapa na dorabianych śrubach 12. Troche kwasówki lub innych patentów do zmiany przebiegu przewodów wodnych od chłodniczki oleju. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 January 2011 ![]() |
Kompleksowa odpowiedź, dzięki
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:51 |