Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf V R32 DSG Turbo CompSport, 460ps/560nm
szymic
post Sat, 04 Dec 2010 - 19:37
Post #1


Super User
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Bielsko-Biała





MODEL: Golf V R32 MY2009 DSG

Modyfikacje


Silnik:

3,2 VR6 24V BUB

-Seryjny odprężony przekładką
-Śruby głowicy Raceware
-Śruby korbowodów ARP
-Śruby głowne wału korbowego ARP
-Panewki korbowodowe "wzmocnione" :-)

Układ dolotowy:

-Aluminiowy kolektor ssący
-Intercooler Precision
-Orurowanie Aluminium
-DV Stock 710N

Układ wydechowy:

-Turbosprężarka Borg warner S200G TwinScroll
-Wastegate Tial
-Kolektor Wydechowy TwinScroll MG Motorsport
-Kompletny układ wydechowy 3,25" MG Mtorsport

Układ paliwowy:

-6x Bosch 550cc EV14
-Pompa paliwa Bosch 044

Elektronika:

1. Seryjny sterownik Motronic ME7.1.1 ST10 CompSport
-Odblokowana funkcja hamowania lewą nogą
-Brak dwóch tylnych sond lambda
-Brak SAI
-Brak EVAP
-Kalibracja "wiekszego" MAFu

2. Seryjny sterownik DSG Temic CompSport
-Procedura startu 4500rpm
-Skrócone czasy zmiany biegów
-W trybie manualnym wyłączona funkcja kick-down
-W trybie manualnym mozliwa jazda na odcieciu
-Zmiana biegow od 6500-7000rpm w zaleznosci od trybu pracy skrzyni biegow (D,S,M)
3.Wskażniki Defi (Boost,EGT)
4.Sterowanie doładowaniem HKS EVC

Układ napędowy:

-6 biegowa dwusprzęgłowa skrzynia DSG
-Wymienione sprzegła na wazmocnione 7io tarczowe w DSG
-Sterownik napędu Haldex z 3ma trybami pracy (stock,Sport,Race)

Zawieszenie:

Seria

Wszystkie prace wykonane w CompSport

Pics for clicks smile.gif









Moc na 1bar 460ps i 560nm


i krotkie video,


Wyniki z racelogica..... 3.9->100km/h 12,8->200km/h 11,9->400m
Oczywiscie w pełnym rynsztunku.
Waga 1580kg


--------------------
www.compsport.pl


czas na zmiany - 2,8 24v VRT
11,6 - 1320ft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Dec 2010 - 19:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Sat, 04 Dec 2010 - 19:41
Post #2


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no wreszcie projekt na forum smile.gif

czekamy na STAGE II wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 04 Dec 2010 - 19:43
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





ladnie schludnie a wykres i jego przebieg malina
powodzenia


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coolice
post Sat, 04 Dec 2010 - 19:45
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 March 2006





Gratulacje!! Chyba najmocniejsze DSG w Polsce. A jak osiągi?? 0-100/200/ 400m?? Były jakieś pomiary?? (sorry, nie zauważyłem na dole happy.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymic
post Sat, 04 Dec 2010 - 19:49
Post #5


Super User
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(coolice @ Sat, 04 Dec 2010 - 19:45) *
Gratulacje!! Chyba najmocniejsze DSG w Polsce. A jak osiągi?? 0-100/200/ 400m?? Były jakieś pomiary??


dopisalem do opisu


--------------------
www.compsport.pl


czas na zmiany - 2,8 24v VRT
11,6 - 1320ft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_macyy_*
post Sat, 04 Dec 2010 - 19:51
Post #6









CYTAT(szymic @ Sat, 04 Dec 2010 - 19:37) *
Wyniki z racelogica..... 3.9->100km/h 12,8->200km/h 11,9->400m

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mati199_*
post Sat, 04 Dec 2010 - 19:59
Post #7









No ładnie zapina ... tongue.gif

Ten tylny tłumik i jego ułożenie nie jest wąskim gardłem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 04 Dec 2010 - 20:06
Post #8


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ile te wzmocnione sprzegla w haldexie mogą znieść niutona ? jaka jest rezerwa ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymic
post Sat, 04 Dec 2010 - 20:07
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Bielsko-Biała





650nm w DSG a nie w haldexie


--------------------
www.compsport.pl


czas na zmiany - 2,8 24v VRT
11,6 - 1320ft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prospect
post Sat, 04 Dec 2010 - 20:15
Post #10


Rookie
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: Krk





Dobra robota smile.gif Genialny motor połączony z najlepszą skrzynią DSG mmmm ... Jeździ też bajkowo


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Sat, 04 Dec 2010 - 20:15
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Rewelacja, piękne auto ze sportowym zacięciem a do tego tak mocne smile.gif.

PS
Samochód pochodzi z miejsca skąd ma blachy ? Jeśli tak, to trzeba uważać żeby się nie naciąć tongue.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymic
post Sat, 04 Dec 2010 - 20:20
Post #12


Super User
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Bielsko-Biała





Właściciel dużo podróżuje wiec ciężko powiedzieć gdzie się można naciąć, zresztą pojawi się tutaj to opisze smile.gif


--------------------
www.compsport.pl


czas na zmiany - 2,8 24v VRT
11,6 - 1320ft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
un_ix
post Sat, 04 Dec 2010 - 20:31
Post #13


User
Dołączył: Tue, 24 January 2006
Skąd: Gliwice





-> mialem okazje ogladac prace nad ta R'ka u Michała w Siemianowicach i juz wtedy wiedzialem, ze bedzie grubo. po filmiku widze, ze zapina, az milo - skrzynka robi robote.

powodzenia w dalszym modzeniu.


--------------------
pozdrawiam
Tomek [un_ix]

Opel Vectra B 3.0V6 [Raceism Crew]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sat, 04 Dec 2010 - 20:42
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





A miało być 500 plus? Czy to narazie tylko początek?


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 04 Dec 2010 - 20:47
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Czasy i wykres robią wrażenie....dźwięk wydechu i miedzy czasy zmiany biegów miażdżą cyce ...gratuluje sleeperka wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymic
post Sat, 04 Dec 2010 - 20:52
Post #16


Super User
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(daniel1d11 @ Sat, 04 Dec 2010 - 20:42) *
A miało być 500 plus? Czy to narazie tylko początek?


To tak na początek smile.gif
Właśnie kolejny etap jest w trakcie.


--------------------
www.compsport.pl


czas na zmiany - 2,8 24v VRT
11,6 - 1320ft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:13
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





a czy próbowaliście ile zniosą sprzęgła w dsg czy od razu wymiana? SC mówią, że 450nm to zniosą seryjne więc czy wzmocnienie było konieczne?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:24
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





są dwie szkoły:
-typowo polska zwana "wyda-nie wyda" lub inaczej "jak się rozpierdoli to zmienim"
-profesjonalna, polegająca na zapobieganiu awariom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:34
Post #19


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(darksmile @ Sat, 04 Dec 2010 - 21:24) *
są dwie szkoły:
-typowo polska zwana "wyda-nie wyda" lub inaczej "jak się rozpierdoli to zmienim"
-profesjonalna, polegająca na zapobieganiu awariom


no i jak to się ma do odpowiedzi na moje pytanie? unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STACH
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:34
Post #20


User
Dołączył: Sun, 16 November 2003
Skąd: Gdańsk





Wykres pyda smile.gif

Się zapytam - może głupio tongue.gif Jak heble dają radę przy tych osiągach ?


--------------------
Best ET 12.885
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:29