![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
MODEL: Golf V R32 MY2009 DSG
Modyfikacje Silnik: 3,2 VR6 24V BUB -Seryjny odprężony przekładką -Śruby głowicy Raceware -Śruby korbowodów ARP -Śruby głowne wału korbowego ARP -Panewki korbowodowe "wzmocnione" :-) Układ dolotowy: -Aluminiowy kolektor ssący -Intercooler Precision -Orurowanie Aluminium -DV Stock 710N Układ wydechowy: -Turbosprężarka Borg warner S200G TwinScroll -Wastegate Tial -Kolektor Wydechowy TwinScroll MG Motorsport -Kompletny układ wydechowy 3,25" MG Mtorsport Układ paliwowy: -6x Bosch 550cc EV14 -Pompa paliwa Bosch 044 Elektronika: 1. Seryjny sterownik Motronic ME7.1.1 ST10 CompSport -Odblokowana funkcja hamowania lewą nogą -Brak dwóch tylnych sond lambda -Brak SAI -Brak EVAP -Kalibracja "wiekszego" MAFu 2. Seryjny sterownik DSG Temic CompSport -Procedura startu 4500rpm -Skrócone czasy zmiany biegów -W trybie manualnym wyłączona funkcja kick-down -W trybie manualnym mozliwa jazda na odcieciu -Zmiana biegow od 6500-7000rpm w zaleznosci od trybu pracy skrzyni biegow (D,S,M) 3.Wskażniki Defi (Boost,EGT) 4.Sterowanie doładowaniem HKS EVC Układ napędowy: -6 biegowa dwusprzęgłowa skrzynia DSG -Wymienione sprzegła na wazmocnione 7io tarczowe w DSG -Sterownik napędu Haldex z 3ma trybami pracy (stock,Sport,Race) Zawieszenie: Seria Wszystkie prace wykonane w CompSport Pics for clicks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moc na 1bar 460ps i 560nm ![]() i krotkie video, Wyniki z racelogica..... 3.9->100km/h 12,8->200km/h 11,9->400m Oczywiscie w pełnym rynsztunku. Waga 1580kg -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no wreszcie projekt na forum
![]() czekamy na STAGE II ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
ladnie schludnie a wykres i jego przebieg malina
powodzenia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 March 2006 ![]() |
Gratulacje!! Chyba najmocniejsze DSG w Polsce. A jak osiągi?? 0-100/200/ 400m?? Były jakieś pomiary?? (sorry, nie zauważyłem na dole
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Gratulacje!! Chyba najmocniejsze DSG w Polsce. A jak osiągi?? 0-100/200/ 400m?? Były jakieś pomiary?? dopisalem do opisu -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
gość_macyy_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
|
|
|
gość_mati199_* |
![]()
Post
#7
|
![]() |
No ładnie zapina ...
![]() Ten tylny tłumik i jego ułożenie nie jest wąskim gardłem ? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ile te wzmocnione sprzegla w haldexie mogą znieść niutona ? jaka jest rezerwa ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
650nm w DSG a nie w haldexie
-------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Krk ![]() |
Dobra robota
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Rewelacja, piękne auto ze sportowym zacięciem a do tego tak mocne
![]() PS Samochód pochodzi z miejsca skąd ma blachy ? Jeśli tak, to trzeba uważać żeby się nie naciąć ![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Właściciel dużo podróżuje wiec ciężko powiedzieć gdzie się można naciąć, zresztą pojawi się tutaj to opisze
![]() -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 24 January 2006 Skąd: Gliwice ![]() |
-> mialem okazje ogladac prace nad ta R'ka u Michała w Siemianowicach i juz wtedy wiedzialem, ze bedzie grubo. po filmiku widze, ze zapina, az milo - skrzynka robi robote.
powodzenia w dalszym modzeniu. -------------------- pozdrawiam
Tomek [un_ix] Opel Vectra B 3.0V6 [Raceism Crew] |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
A miało być 500 plus? Czy to narazie tylko początek?
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Czasy i wykres robią wrażenie....dźwięk wydechu i miedzy czasy zmiany biegów miażdżą cyce ...gratuluje sleeperka
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
A miało być 500 plus? Czy to narazie tylko początek? To tak na początek ![]() Właśnie kolejny etap jest w trakcie. -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
a czy próbowaliście ile zniosą sprzęgła w dsg czy od razu wymiana? SC mówią, że 450nm to zniosą seryjne więc czy wzmocnienie było konieczne?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
są dwie szkoły:
-typowo polska zwana "wyda-nie wyda" lub inaczej "jak się rozpierdoli to zmienim" -profesjonalna, polegająca na zapobieganiu awariom |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 16 November 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Wykres pyda
![]() Się zapytam - może głupio ![]() -------------------- Best ET 12.885
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:29 |