![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Potrzebuje ogarnąć zawieszenie w swoim projekcie.
Z przodu mam regulowane KONI Sport dedykowane do mustanga 1994 ze sprężynami Viking 225lbs Z tyłu QA DD401, podwójnie regulowane ze sprężynami eibach 330lbs Samochód waży ok 1300kg, ratio 60:40. Przód mocno dociążony przez żeliwo, będe wymieniał fotele na lżejsze, odciążał deskę i montował silnik z alu głowicami to może się poprawi. Tył z kolei ma ten minus, że większa część masy z tyłu to most (110kg z hamulcami) + koła (~15kg x2) Problem jak to stwierdziła moja żona jest taki, że samochód czasem twerkuje na prostej. Po kołach tego nie widać, ale samochód jedzie prosto i w pewnym moemencie buda sobie podskakuje. Na 90% będe musiał dokładnie zważyć samochód i dobrać poprawne sprężyny i amortyzatory na przód ale zanim to zrobie potrzebuje zweryfikować czy tył też nie wymaga poprawek. -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 00:19 |