![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 January 2016 ![]() |
Pomożecie? Bo mi już ręce opadają... znalazłem tylko drobny gwint a o mi nie leży..
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
specyficzne wymagania - ja taki efekt mam po galwanizacji na zolto
nowe rzadko kiedy sa ocynkowane inaczej niz na bialo/srebrno |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 January 2016 ![]() |
Oj tam zaraz specyficzne
![]() Problem leży w tym że fabryka dała żółte to i chcę ten detal zachować. Pojechałem do gościa który galwanizuje na żółto i jak zobaczył pudełko śrub i śrubeczek i drugie wsporników i innych detali to mu się komplikator włączył. Dlatego chociaż śrubki chciałem kupić gotowe. Nie chcę tanio, ale chcę dobrze i aby nic nie stracili, jeśli nakład pracy będzie duży to oczywiście zapłącę, możesz pomóc? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 25 June 2008 ![]() |
Żółty ocynk jest zakazany z przyczyn ekologicznych, więc jeśli ktoś nie ma leżaków magazynowych, to pozostaje obdzwonić okoliczne cynkownie, żeby ktoś zrobił żółtą pasywację.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 ![]() |
Wurth ma w swojej ofercie zestaw śrub metrycznych w żółtym ocynku, jestem pewien.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Mam dostęp do cynkowania na taki kolor:
https://www.google.pl/search?q=ocynk&cl...YkbOakSdWAuxuM: jeśli o to Ci chodzi. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Sari, zmień cynkownię
![]() Cynkownia musi mieć opcję cynkowania w bębnie - aby nikt nie musiał wiązać na druty tej drobnicy. Np. w Białymstoku robi to Kromet, choć trzeba czekać 2-3 tygodnie lekko aż zbiorą wkład. Bo rzadko ktoś teraz to robi. Ostatnio robił tak mój znajomy - różne detale do Mercedesa, rurki rureczki cięgienka. Kiedyś cynkowałem na żółto elementy do zawieszenia choć w oryginale były kadmowane zapewne. Rzeczywiście wizualny efekt końcowy po montażu był "na bogato" ![]() http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-2/remont14.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-4/koniec04.jpg Ew. rozważ opcję kadmowania bo wielu producentów tak robiło na pierwszy montaż. Często też do zabytkowych motocykli stosuję (gdy brak ori śrub) śruby kupowane na kg, z których usuwam cechy i daję do ponownego ocynku. Pracochłonne ale cóż... http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/m72-part7/pk80.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ja w żółtym ocynku brałem z Kofa, sklep w wawie. W necie znajdziesz namiary na nich.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
w Krakowie bez problemu ....choć nie wiem gdzie bo oddałem całe auto do zaprzyjaźnionego warsztatu i wróciło z wszystkim śrubami na bogato, jak trzeba to się dowiem
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 January 2016 ![]() |
Dziękuję Panowie za wszelkie info, nagrałem coś i zoabczymy co wyjdzie, jak się nie uda to bee się do Was odzywał.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:19 |