![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2003 Skąd: w-wa ![]() |
Może orientujecie się gdzie regulować i naprawiać gaźniki w warszawie i okolicach? Mam BMW e21 320 na Solexie i moje zmagania z nim przypominają walkę
![]() -------------------- Mitsubishi Lancer EVO 3 '95 & Renault 5 Turbo 2 '85
www.classicauto.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Pan Wiesław na Szarych Szeregów, za basenem Delfin. Nie jest najtańszy, ale tak jak Ci już wspominałem - facet to magik, Solexa powinien wyregulować.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Jest jeszcze specjalista na Dobrej.
-------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
dokładnie tak - na dobrej obok salonu Forda. Wjeżdża się pierwszą bramą za salonem i tam jest kilka warsztatów - jakaś lakiernia itp... i między innymi magik od gaźników.
-------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2003 Skąd: w-wa ![]() |
Ok, przetestuję tego z szarych szeregów:) dzięki!
-------------------- Mitsubishi Lancer EVO 3 '95 & Renault 5 Turbo 2 '85
www.classicauto.pl |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Wawa ![]() |
Bylem na Szarych Szeregow ze swoim Pieburgiem. Pan sie niezle cenil, za sam demontaz zarzadal 150 zl.
-------------------- Pozdrawiam, Konrad
the sonic re-creation of the end of the world www.umt.pl |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Dajcie koniecznie znac co i jak bo mnie też to czeka...
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 05 December 2004 Skąd: Ursynów ![]() |
CYTAT("tr4b33r":2t8iojmt) Bylem na Szarych Szeregow ze swoim Pieburgiem. Pan sie niezle cenil, za sam demontaz zarzadal 150 zl.
u mnie pierburga zrobił za 380zł - przy czym 180 za samo rozłożenie i złożenie - ale efekty były powalające -------------------- Nuova Delta 2.0
Legacy Outback 2.5 A/T |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2003 Skąd: w-wa ![]() |
Byłem na szarych szeregów. Gość był średnio uprzejmy i krzyknął 450 zł. Z drugiej strony pojechałem na dobrą, facet zawołał 285 zł, a poziom komunikacji z nim było o niebo lepszy. Chciałbym mieć temat z głowy, w związku z tym wchodzi jeszcze w grę opcja, że pojadę do gościa na szarych szeregów, ale pytanie czy ktoś z Was testował dobrą?
-------------------- Mitsubishi Lancer EVO 3 '95 & Renault 5 Turbo 2 '85
www.classicauto.pl |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie robiłem na dobrej gaźników, ale robiłem tam kilka innych rzeczy - dorabiałem dysze do systemu podtelnku azotu, dysze do wtrysku wody itd... zawsze dobrze się dogadywałem z właścicielem zakładu, nigdy nie marudził, że chcę od niego coś nietypowego i ogólnie było OK.
-------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2003 Skąd: w-wa ![]() |
Powiem tak. Gość z szarych szeregów jest perfect. Szukałem takiego od lat...drogi, ale baaaardzo dobry. Polecam!
-------------------- Mitsubishi Lancer EVO 3 '95 & Renault 5 Turbo 2 '85
www.classicauto.pl |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Największy guru od gaźników to jest gdzieś w Piasecznie. Mogę się dowiedzieć dokładnie co i jak, w każdym razie to facet który robił gaźniki dla OBRu i robi takie rzeczy którch się ten z Szarych Szeregów nie podejmuje.
Znalazłem link: http://www.skrzelinski.com/ -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2003 Skąd: w-wa ![]() |
znam skrzelińskiego. nie robiłem nic u niego, tak więc nie wiem jak pracuje. wiem jedno. ten z szarych szeregów to wyjadacz, widziałem jego portfolio - regulacja 4 weberów nie stanowi dla niego kłopotu:)
-------------------- Mitsubishi Lancer EVO 3 '95 & Renault 5 Turbo 2 '85
www.classicauto.pl |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciekawe bo nie dalej jak w tym tygodniu stwierdził że Hondy na dwóch gaźnikach nie tyka.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
Tak jeszcze dorzucę: Szpacza 13/Wawer-gość sie bardzo dobrze zna.
Robiłem u niego citroena AX sport na dwóch poziomych solexach i dal rade wszystko grało jak nalezy.Polecam. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Dobra to tak od dupy strony. Zupełnej dupy dup czyli od poczatku.
Ponieważ jestem cieć z gaźników, powiedzcie mi co to znaczy "regulowac gażnik" Co tam sie reguluje i na czym to polega? Pytam się bo do swojej Toyoty znalazłem manual i wygląda na to, że nie jest to jakoś nadzwyczajnie trudne. Na zimnym i ciepłym kręcimy dwoma śrubkami żeby obroty były okej. To cała filozofia? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Tue, 15 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("Azrael":2fxdst92) Ciekawe bo nie dalej jak w tym tygodniu stwierdził że Hondy na dwóch gaźnikach nie tyka.
Regulacja poziomych gaznikow w hondzie to nie jest prosta sprawa, znam jedna osobe ktora to potrafi, ale warsztat jest w Chorzowie... proponuje poszukac jakiegos specjaliste od gaznikow motocyklowych-powinien dac rade |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
No ja mam pojedyńczy ale dwugardzielowy. WTF?
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
gość_natenczas_* |
![]()
Post
#19
|
![]() |
CYTAT("cossi":3pp6n6hl) znam skrzelińskiego. nie robiłem nic u niego, tak więc nie wiem jak pracuje. wiem jedno. ten z szarych szeregów to wyjadacz, widziałem jego portfolio - regulacja 4 weberów nie stanowi dla niego kłopotu:)
Regulacja 4 Weberów dla bardzo wielu warsztatów nie stanowi kłopotu, ale zależy co nazywać będziemy regulacją. Z reguły warsztaty zajmujące się gaźnikami potrafią je: zdemontować, rozebrać na śrubki, umyć, przedmuchać sprężonym powietrzemm, wymienić uszczelki lub dysze, ustawić poziom i złożyć na seryjnej regulacji ( o ile znają nastawy fabryczne dla konkretnego silnika i samochodu ). Po czym wyregulować wolne obroty poprzez kręcenie śrubką składu mieszanki i śrubką uchylenia przepustnicy. W efekcie motor odpala i ma wolne oraz jakoś tam jeździ. Aby dokonywać takich regulacji właściwie nie potrzebna jest żadna wiedza specjalistyczna na temat działania gaźników, a jedynie praktyka w kręceniu śrubkami. Jeżeli więc zachodzi potrzeba wyregulowania gaźnika lub gaźników w samochodach seryjnych, to większość warsztatów sobie z tym radzi, a klienci jeżdżą zadowoleni i pieją z zachwytu nad geniuszem gaźnikowca. Schody zaczynają się w momencie, gdy trzeba wyregulować silnik zmodyfikowany, tzn. dopasować regulację gaźnika do zmienionej charakterystyki silnika. I tu zdecydowana większość gaźnikowców wymięka, zmieniając regulację jedynie poprzez zmianę głównych dysz paliwowych na większe i/lub zwiększenie poziomu paliwa. Na szczęście gaźnik jest tak odpornym urzadzeniem, że na tysiącach dysz będzie jakoś tam działać. Jednak różnica w osiągach samochodu wynikająca z właściwej lub niewłaściwej regulacji gaźnika jest ogromna, nie mówiąc już o bezpieczeństwie silnika zależnym od własciwej regulacji. Podstawą dla właściwej zmiany regulacji gaźnika jest znajomość zmiany charakterystyki silnika oraz znajomość przeprowadzonych modyfikacji. Bez znajomości w/w nie wiadomo jakie powinny być zwężki w gaźniku oraz reszta regulacji. Tak więc jeżeli gaźnikowiec bierze się za zmiane regulacji gaźników w ciemno i na czuja, to jest to tylko "gaźnikowiec". Poza średnicami zwężek, decydującą sprawą dla optymalnego działania gaźnika jest średnica dyszy głównej powietrza oraz jej stosunek do dyszy głównej paliwa, a także konstrukcja rurki emulsyjnej. W następnej kolejności konstrukcja rozpylacza, poziom paliwa i cała reszta. . |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Okej czyli przy seryjnym silniku, generalnie trzeba zdemontowac, przeczyścic, złożyc i pokręcić śrubką od przepustnicy i mieszanki?
Jakies narzedzia poza śrubokrętem i manometrem do ciśnienia paliwa w układzie są do tego potrzebne? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:17 |