![]() ![]() |
Sat, 02 Aug 2025 - 17:20
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 June 2016 |
Czołem - mam dość nietypowy problem , poskładałem nie dawno auto - nowe wtryski , GTB2260vklr na kulce na nowym VNT i Korasie ustawiana na stole pod 3 litrowy silnik, DP 2,75" i do końca już 2.5" Intercooler 450x300x76 Wyjście z turbiny 54mmdoi Icka i do klapy gaszącej już 63mm . Problem mam taki że przy dawce 95mm3 i doładowaniu 2 bary przy 2tys obrotów zaczyna coś gwizdać i auto zaczyna szarpać trochę jak Surge turbo i tak do 3 tys. Widać to po logach że jest ubytek doładowania. Myślałem że to nieszczelność w układzie ale zapodanie 3 Barów z kompresora w układ od turbo aż po kolektor nie wykazało nieszczelności ,nic nie syczy ani nie piszczy. n75 nowy ,Myślałem że klapa gasząca ale po wyjęciu samej blachy żeby się nie zamykała i nie zaburzała przepływu dalej jest to samo. EGR wprogramowany i fizycznie usunięty ,klapy wirowe zaślepione szczelne i wywalone programowo - trochę kończą mi się pomysły. Może coś ktoś podpowie bo chciał bym to wystroić a nie mogę ,nie wiem co jeszcze sprawdzić
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sat, 02 Aug 2025 - 17:20
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 16 Aug 2025 - 14:59
Post
#2
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 June 2016 |
Widzę że nikomu nie przyszło nic do głowy - ja też jeszcze problemu nie rozwiązałem , sprawdziłem kolektor ssący - szczelny , sprawdziłem rury i IC też szczelne , turbo dalej wpada w surge i piszczy. Zastanawia mnie czy przy tej turbinie średnica dolotu nie jest za mała - obecnie mam 60mm wejście do turbo , rozszerza się do 70 na przepływomierz i za przepływomierzem leci jakieś 80mm do puszki turbo. Chcąc sprawdzić co sie stanie po pominięciu puchy filtra dałem zaraz za wejściem do muszli krótki sylikon i moją przepławkę - odgłos piszczenia i surge byłe 2x mocniejszy. Zastanawia mnie też czy czasami nie też czy czasami nie spawając kolana za bardzo nie zmniejszyłem jej średnicy , bo wyjście z tej turbiny jest 54mm i tak jest aż do sylikonu przy FMIC tam jest redukcja sylikonowa na kolanku z 54 ba 76 - dalej już z 76 na 63mm
|
|
|
|
Fri, 05 Sep 2025 - 09:51
Post
#3
|
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 02 May 2013 |
Join private ladies for live chat and adult dating
https://secrelocal.com adult dating with verified profiles |
|
|
|
Sat, 11 Oct 2025 - 13:57
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond |
Możliwe, że za dużo ładujesz mu z dołu.
-------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 06:11 |