Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> GT2052v w 1.9tdi ATD, info na temat montażu poszukiwane.
speedster
post Wed, 03 Oct 2012 - 11:31
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 21 June 2012
Skąd: Wyszków





Cześć

Mam problem z zamontowaniem gt2052v w moim atd a dokładniej z zasilaniem/spływem oleju.
Na poniższym zdjęciu zasilanie jest u góry zaś u mnie po ułożeniu turbo w tej samej pozycji jest spływ (sterczy do góry):
http://mk2gtd.republika.pl/imagepages/image105.html

Jakieś sugestie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 03 Oct 2012 - 11:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grubsor
post Wed, 03 Oct 2012 - 12:15
Post #2


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 May 2009
Skąd: WWA TGK





przekrecic sam srodek poluzuj sruby przy muszlach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 03 Oct 2012 - 12:15
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Obrócić?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedster
post Wed, 03 Oct 2012 - 12:30
Post #4


Rookie
Dołączył: Thu, 21 June 2012
Skąd: Wyszków





CYTAT(grubsor @ Wed, 03 Oct 2012 - 12:15) *
przekrecic sam srodek poluzuj sruby przy muszlach

też o tym myślałem ale problem stanowi trzpień ustawiający środek względem strony gorącej.
http://imageshack.us/photo/my-images/40/54066132.png/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coolber
post Wed, 03 Oct 2012 - 13:31
Post #5


Rookie
Dołączył: Wed, 14 January 2009





Obetnij trzpień i po sprawie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Fri, 05 Oct 2012 - 23:33
Post #6


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





chyba niektóre osoby nie wiedza co piszą?? jak to niby ma działać po obróceniu w dowolne miejsce gdzie już 2-3mm robi znaczna różnice w regulacji doładowania........

jeśli chcesz przekręcić VNT na muszli gorącej to musisz wywiercić 3 nowe otwory na mocowanie regulacji doładowania. ten cały kolek nie ma żadnego znaczenia czy jest czy go nie ma.



--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Sun, 07 Oct 2012 - 22:11
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





ja w golfie mk1 miałem obrócony kolektor do góry nogami i turbina byla zaraz za pokrywą klawiatury


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 08 Oct 2012 - 08:50
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Dokladnie aby obrocic koras trzeba wywiercic precyzyjnie 3 nowe otwory na kolki, to nie gtb gdzie mozna obracac kore wzgledem muszli wydechowej jak nam sie podoba:)
2 sposob to tak jak poprzednik wspomnial idzie obrocic kolektor do gory nogami wtedy turbo bedzie u gory. Ale tez trzeba go troche przerobic poniewaz uszy sa inaczej wyprofilowane i nie wsadzisz kolektora ssacego:)


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedster
post Mon, 08 Oct 2012 - 10:12
Post #9


Rookie
Dołączył: Thu, 21 June 2012
Skąd: Wyszków





Dzięki chlopaki za odpowiedź.
A teraz kolejne pytanie: jaki kolektor, czyżby od 1.6TD?
Żaba, czyli uszy trzeba spiłować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apsik
post Wed, 10 Oct 2012 - 07:51
Post #10


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 December 2004
Skąd: just behind you





Foto z pierwszego postu jest akurat moje. GT2052 możesz spokojnie obracać w skokach co 120*.

Kolektor ze zdjęcia pochodzi z 1.9 TDI chyba z 1Z. Pomiędzy kolektorem a turbo była przejściówka wyfrezowana na CNC.
Z jednej strony pasowała do kolektora, a z drugiej do turbo, jednocześnie ustawiała turbo w pozycji gdzie zasilanie i spływ były w pionie.

Niestety było to robione tak dawno, że nie mam już rysunków by odtworzyć produkcję


--------------------
Pro-Tune
find us on Facebook
www.facebook.com/ProTunePL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedster
post Wed, 10 Oct 2012 - 13:01
Post #11


Rookie
Dołączył: Thu, 21 June 2012
Skąd: Wyszków





dzięki Apsik za odpowiedź. swoją drogą muszę przyznać że bardzo podoba mi się ten Golf. widać że sporo pracy zostało w niego włożone. Jeździ jeszcze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedster
post Wed, 10 Oct 2012 - 13:04
Post #12


Rookie
Dołączył: Thu, 21 June 2012
Skąd: Wyszków





CYTAT(Apsik @ Wed, 10 Oct 2012 - 07:51) *
Foto z pierwszego postu jest akurat moje. GT2052 możesz spokojnie obracać w skokach co 120*.

Kolektor ze zdjęcia pochodzi z 1.9 TDI chyba z 1Z. Pomiędzy kolektorem a turbo była przejściówka wyfrezowana na CNC.
Z jednej strony pasowała do kolektora, a z drugiej do turbo, jednocześnie ustawiała turbo w pozycji gdzie zasilanie i spływ były w pionie.

Niestety było to robione tak dawno, że nie mam już rysunków by odtworzyć produkcję


Jeszcze jedna rzecz: czy przedłużałeś/skracałeś mocowanie gruszki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apsik
post Thu, 11 Oct 2012 - 07:58
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 December 2004
Skąd: just behind you





CYTAT
Jeszcze jedna rzecz: czy przedłużałeś/skracałeś mocowanie gruszki?

tak, mocowanie gruszki musi byc przerobione, ale to nic trudnego

CYTAT
Jeździ jeszcze?

Golf jeździ ale z 1.9 D w komorze. 1.9 AAZ nie wytrzymał przyrostu mocy o 120% smile.gif
Przy pierwszej próbie hamowania pękł wał (wał był od AHU TDI wyważony), druga próba i wirnik wyleciał wydechem.
Silnik poszedł na części smile.gif


--------------------
Pro-Tune
find us on Facebook
www.facebook.com/ProTunePL
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:01