![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 June 2012 Skąd: Wyszków ![]() |
Cześć
Mam problem z zamontowaniem gt2052v w moim atd a dokładniej z zasilaniem/spływem oleju. Na poniższym zdjęciu zasilanie jest u góry zaś u mnie po ułożeniu turbo w tej samej pozycji jest spływ (sterczy do góry): http://mk2gtd.republika.pl/imagepages/image105.html Jakieś sugestie? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 May 2009 Skąd: WWA TGK ![]() |
przekrecic sam srodek poluzuj sruby przy muszlach
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Obrócić?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 June 2012 Skąd: Wyszków ![]() |
przekrecic sam srodek poluzuj sruby przy muszlach też o tym myślałem ale problem stanowi trzpień ustawiający środek względem strony gorącej. http://imageshack.us/photo/my-images/40/54066132.png/ |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 January 2009 ![]() |
Obetnij trzpień i po sprawie
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
chyba niektóre osoby nie wiedza co piszą?? jak to niby ma działać po obróceniu w dowolne miejsce gdzie już 2-3mm robi znaczna różnice w regulacji doładowania........
jeśli chcesz przekręcić VNT na muszli gorącej to musisz wywiercić 3 nowe otwory na mocowanie regulacji doładowania. ten cały kolek nie ma żadnego znaczenia czy jest czy go nie ma. -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
ja w golfie mk1 miałem obrócony kolektor do góry nogami i turbina byla zaraz za pokrywą klawiatury
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Dokladnie aby obrocic koras trzeba wywiercic precyzyjnie 3 nowe otwory na kolki, to nie gtb gdzie mozna obracac kore wzgledem muszli wydechowej jak nam sie podoba:)
2 sposob to tak jak poprzednik wspomnial idzie obrocic kolektor do gory nogami wtedy turbo bedzie u gory. Ale tez trzeba go troche przerobic poniewaz uszy sa inaczej wyprofilowane i nie wsadzisz kolektora ssacego:) -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 June 2012 Skąd: Wyszków ![]() |
Dzięki chlopaki za odpowiedź.
A teraz kolejne pytanie: jaki kolektor, czyżby od 1.6TD? Żaba, czyli uszy trzeba spiłować? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: just behind you ![]() |
Foto z pierwszego postu jest akurat moje. GT2052 możesz spokojnie obracać w skokach co 120*.
Kolektor ze zdjęcia pochodzi z 1.9 TDI chyba z 1Z. Pomiędzy kolektorem a turbo była przejściówka wyfrezowana na CNC. Z jednej strony pasowała do kolektora, a z drugiej do turbo, jednocześnie ustawiała turbo w pozycji gdzie zasilanie i spływ były w pionie. Niestety było to robione tak dawno, że nie mam już rysunków by odtworzyć produkcję -------------------- Pro-Tune
find us on Facebook www.facebook.com/ProTunePL |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 June 2012 Skąd: Wyszków ![]() |
dzięki Apsik za odpowiedź. swoją drogą muszę przyznać że bardzo podoba mi się ten Golf. widać że sporo pracy zostało w niego włożone. Jeździ jeszcze?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 June 2012 Skąd: Wyszków ![]() |
Foto z pierwszego postu jest akurat moje. GT2052 możesz spokojnie obracać w skokach co 120*. Kolektor ze zdjęcia pochodzi z 1.9 TDI chyba z 1Z. Pomiędzy kolektorem a turbo była przejściówka wyfrezowana na CNC. Z jednej strony pasowała do kolektora, a z drugiej do turbo, jednocześnie ustawiała turbo w pozycji gdzie zasilanie i spływ były w pionie. Niestety było to robione tak dawno, że nie mam już rysunków by odtworzyć produkcję Jeszcze jedna rzecz: czy przedłużałeś/skracałeś mocowanie gruszki? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: just behind you ![]() |
CYTAT Jeszcze jedna rzecz: czy przedłużałeś/skracałeś mocowanie gruszki? tak, mocowanie gruszki musi byc przerobione, ale to nic trudnego CYTAT Jeździ jeszcze? Golf jeździ ale z 1.9 D w komorze. 1.9 AAZ nie wytrzymał przyrostu mocy o 120% ![]() Przy pierwszej próbie hamowania pękł wał (wał był od AHU TDI wyważony), druga próba i wirnik wyleciał wydechem. Silnik poszedł na części ![]() -------------------- Pro-Tune
find us on Facebook www.facebook.com/ProTunePL |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:01 |