Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> G-Tech PRO RR - Jak mierzyc prosze o pomoc
Wojtek_GTX
post Mon, 20 Aug 2007 - 20:42
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Witam wszystkich
Stałem się właśnie właścicielem urządzenia G-Tech pro rr i za bardzo nie wiem o co w nim chodzi - nie mam instrukcji .
Może ma ktoś jakąś w polskiej wersji językowej ??
Chciał bym zrobić kilka pomiarów ale we wszystkich chodzi mi tylko o moc czy po zmianach się podnosi .Czy trzeba coś kalibrować ? coś ustawiać do każdego samochodu oddzielnie . Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny i mogę służyć pomocą w pomiarach G-Techem (tylko najpierw trzeba się nauczyć )

Pozdrawiam i z góry dziękuje


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 20 Aug 2007 - 20:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TMs
post Mon, 20 Aug 2007 - 21:02
Post #2


Frequent User
Dołączył: Thu, 15 September 2005
Skąd: WE





Tu jest po angielsku
http://www.gtechprosupport.com/support/ ... P-Runs.pdf
jesli znasz troche angielski to łatwo pojmiesz
musisz ustawić masę pojazdu.


--------------------
ep3 227
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 21 Aug 2007 - 08:06
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Ok dzięki to już znalazłem - waga i coś jeszcze trzeba zmieniać ??


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TommiCrazy
post Thu, 23 Aug 2007 - 13:48
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 September 2006
Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER





musisz wyskalowac obrotomierz auta z czujnikiem obrotow g techa
musisz wypoziomoac idealnie kompas w odniesieniu plaszczyzn X,Y,Z
musisz podac prawidlowo mase pojazdu wraz z kierowca
musisz podac prawdziwa wartos czerwonego pola
urzadzenie samo odczytuje obrotyauta ale czeba zawsze skorygowac minimalny blad

do tego g tech poprosi cie o wkreceniesilnika na pewne obroty jako 2 tys lub 4 tys po czym trzymajac idealny poziom musisz zatwierdzac ok w g techu .

sam mam takiego ale wyslalem go do polski zanim sie zdazylem cokolwiek pobawic, nie udalo mi sie prawidlowo pomierzyc mocy bo prawdopodobnie skazowka obrotow minimalnie oszukuje prawdziwy rpm

do tego sa jeszcze jakies dane do precyzowania ale musial bym miec ksiazeczke przed soba a zostala tez wyslana i niestety jest po angielsku

fajne jest to ze mozna ustawic kilka profili na rozne auta
o ile pamietam to pokazuej moc na kolach a nie na silniku, wiec wszystkiego nie jestem pewien, trzeba czekac az wypowie sie ktos kto sie tym bawil dluzej

w ustawieniach gdzies jest tez prawdopodobnie koniecznosc wpisania wielkosci kol

sam z checia sie dowiem wiecej

pomiar trzeba robic na jak najszerszym zakresie obrotow jesli chodzi o moc, podobno im auto bardziej przysiada przy zmianie biegow tym odczyt mniej precyzyjny


--------------------
TATTOO ART
www.tommicrazy.com

mitsu FWD RWD i AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 23 Aug 2007 - 13:51
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





dzięki


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magic_sc
post Thu, 23 Aug 2007 - 16:53
Post #6


User
Dołączył: Sun, 05 August 2007
Skąd: Kraków





tutaj kolega dobrze napisal jak sie mierzy juz nczego wiecej noe trzeba ustawiac, ja wlasnie mam na sprzedasz takie Gtechy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Fri, 24 Aug 2007 - 19:00
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Ale jak było na początku jedynie mogę wystartować pomiar jak startuje od 0.
Jak jadę na 1 biegu potem drugi do 2000 Obr/min ,jestem w opcji DRAG z obrotomierzem, wciskam OK i wyskakuje Lauch mruga czerwona dioda wsadzam 3 bieg od 1800 - 1900 OBR/min - pedał do dna i pomiar nie startuje i za każdym razem to samo - może coś w opcjach RUN lub Vechicle


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Sat, 25 Aug 2007 - 01:32
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Od poczatku:
stoisz w miejscu, naciskasz guzik i masz po chwili "startuj", wtedy I-ka spokojnie tak by nisko wrzucic II-ke, jedziesz do konca na II-ce i hamujesz.
W Twoim watku jest moj wykres, na dole masz przebieg obrotow. Widac jak jechalem.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TommiCrazy
post Sat, 25 Aug 2007 - 18:40
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 September 2006
Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER





tam masz kilka trybow do prowadzenia pomiarow, jeden zalaczasie tylko jesli nastapi mocne przeciazenie , to znaczy start z miejsca, wtedy mierzysz czas na cwiartke
prawdopodobnie moc wyjdzie oszukana, nie mozna robic pomiarow wszystkiego na jednym starcie,
szkoda ze zostawilem tego g - tech w pl , narazie tylko raz sie nim bawilem wiec nie wsyztsko utknelo mi w pamieci


--------------------
TATTOO ART
www.tommicrazy.com

mitsu FWD RWD i AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Sat, 25 Aug 2007 - 19:59
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Nie wiem co masz na mysli, GTech ma dwa tryby, do dragu i torowy.
Ten do dragu jest uzywany do pimiary 0-100, cwieartki itp tylko inaczej przeprowadza sie pomiar.
Na stronie jest instrukcja a w niej jasno napisane krok po kroku jak mierzyc:
1. Stage the G-tech just as you would for a 1/4 mile run.
Wait for the “Launch when Ready” message.
2. At a moderate RPM value, start your vehicle briskly off
the line, enough to trigger the G-tech and start its clock.
Don’t launch as hard as you would for a quarter mile.
For example, if your vehicle redline is 6000 RPM, launch
at 1500 to 2000 RPM.
3. Shift out of 1st gear before you are halfway to your
vehicle’s redline. So if your vehicle has a 6000 RPM redline,
shift to 2nd before you reach 3000 RPM in first
gear. Be sure to let off the throttle between shifts, i.e.,
while the clutch is not fully engaged, and be sure to shift
smoothly and avoid jerks.
4. As soon as 2nd gear is fully engaged (which should be at
a low RPM, since you shifted out of 1st gear very early),
floor the accelerator. Keep the “pedal to the metal” until
your vehicle’s redline.
5. This allows you to cover a very wide RPM range in 2nd
gear at full throttle. Don’t worry about the fact that you
aren’t in the “sweet spot” of your power band when
you first shift into 2nd gear. That’s the point: we’re measuring
the power over the whole RPM range.
6. Once you reach your upper RPM value (e.g. redline) in
2nd gear, shift into 3rd gear and accelerate briefly
(maybe one second or so.) This does not have to be
full-throttle, since we are using 2nd gear for our horsepower
measurement.
7. At this point, you can press to stop the G-tech from
measuring, or just coast (foot off accelerator). The Gtech
will stop its clock.
8. Now you can view the “Horsepower and Torque vs
RPMs” graph for your run (p. 51).


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 26 Aug 2007 - 17:58
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





kurcze gu.... dalej nie startuje na innym biegu niż 1 - pomiar 1/4 mili
nie wiem jak zmierzyć moc


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Sun, 26 Aug 2007 - 18:41
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





zawsze ma wystartowac na I-ce z miejsca a na II-ce jedziesz caly zakres, on sam przy pokazywaniu
pomiar wyglada jak na 1/4 milii ale jak pojedziesz II-ke w calym zakresie to bedzie ladny wykres.
Pomiar zawsze startuje jak ruszasz z miejsca na I-ce, nie przejmuj sie tym.

Podjedz na bialoleke to Ci pokaze jak to zrobic


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 02 Sep 2007 - 15:33
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Kurcze dzisiaj ponownie testowałem - ale nie wiem co tam zmienić aby mierzyło nie start na 1/4 tylko moc na jednym biegu
Może ktoś mi poda krok po kroku co trzeba zmienić żeby nie mierzyć startu na 1/4 mili tylko powiedzmy pomiar na 2 biegu
Jak ruszam autem na 1 biegu wciskam przycisk ok w trybie Drag Strip rozkręcam do niecałych 2 tyś obr zapinam 2 bieg i do dechy ( POMIAR NIE STARTUJE !! )
Startuje tylko gdy wcisnę OK i 1 bieg do oporu , drugi do oporu

proszę o pomoc


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Sun, 02 Sep 2007 - 16:40
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Wojtek, mozna w kolko pisac to samo. Przeczytaj to co napisalem wyzej.

Przycisk naciskasz stojac w miejscu tak jak do pomiaru 1/4!!!!
Pomiar mocy wyglada tak samo jak 1/4 z taka roznica ze I-ke jedziesz krotko, caly zakres II-ki i tyle.
Program sam sie domysli o co chodzi i w wykresie mocy bedzie caly zakres.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 02 Sep 2007 - 16:59
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





problem jest taki że jak tak robie to nie startuje urządzenie tylko mruga i pokazuje LAUCH WHEN READY a jak startuje od zera na oporze to startuje


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koniu
post Sun, 02 Sep 2007 - 17:04
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: Kraków





Startujesz z 1. biegu "energicznie" (ale nie z tak wysokich obrotów jak przy normalnym pomiarze 1/4), dwójkę wbijasz poniżej połowy obrotów redline'a.


--------------------
koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sun, 02 Sep 2007 - 17:24
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Wojtek a sproboj ruszyc z 2 biegu (chyba to nie problem) i przy 2tys obr gaz do dechy


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 02 Sep 2007 - 18:04
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





może troszkę porównamy ustawiania

RUN PARAMETERS
- REACTION TIME - NO TREE
- STAGING/ROLLOUT - 20 cm
- SPEED MARK - 97 km/h
- DISTANCE MARKS - 200 meters i 400 meters

VECHICLE DATA
- VECHICLE WEIGHT - masa pojazdu z kierowcą
- ENGINE REDLINE - 6500 - bo od tego zakresu mam czerwony zakres
- PITCH FACTOR - 2.0 deg/G
- SHIFTLIGHTS - ON

CALIBRATION

-RPMs - your current REDLINE 6500
- Rev your engine 4000
- cylinders 4
- rev engine & Watch RPM 2 (Akurat ta opcja się pokrywa z obrotami )

Auto które chce sprawdzić to Mazda 323 GTX 18000 Turbo


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 02 Sep 2007 - 19:45
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





ktoś pomoże z ustawieniami ?? czy są dobre ??


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sun, 02 Sep 2007 - 21:30
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT("Wojtek_GTX":elgslyis)
- ENGINE REDLINE - 6500 - bo od tego

Tak na bardzo grubym marginesie-wstawiłbym tu odcinkę a nie zakres czerwonego pola. Pozdro


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 12:28