[Foto] berkut w USA :) |
[Foto] berkut w USA :) |
Tue, 26 Jun 2012 - 14:30
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa |
Czesc!
Ostatnie pol roku spedzilem pracujac w USA, teraz wrocilem ze wzgledu na tesknote do Polski, rodziny, wrzucam wiec kilka fotek z tego jak to wygladalo. Przepraszam za jakosc zdjec robionych komorka W bialym 911 z tylu byla robiona wymiana turbosprezarki. Praca nad porszawkami jest bardzo przyjemna, coprawda zupelnie nie zgadzam sie z filozofia silnika z tylu to musze przyznac ze niemcy odwalaja kawal dobrej roboty. Niebieskiemu robilem dyno session, synchronizacje przepustnic i ogolnie tune up 560SL, w ktorym robilem generalne odswierzenie systemu... Stalo tyle lat ze wszystko trzeba bylo porobic W niebieskim robiony byl wydech, jakisz szajs za 3-4 tys $, ktory nie pasowal wogole przy skladaniu (dedykowany) i rozlecial sie moze po 1000km... Nie byl to jedyny przypadek smiecia, tak ze smieszne jest to jak w PL ludzie narzekaja ze ich wydech za 400zl sie rozpadl albo nie pasowal ... Oprocz tego wlasciciel stwierdzil ze chce wieksze kapcie co skonczylo sie robieniem zawieszenia, major headache ... To z kolei smieszna zabawka jest. Rama przestrzenna, wanna z szkla, dobrze wykonane a pod maska.... Wymiana simmeringu tylnego na wale korbowym - rozebranie pol auta. Miska olejowa to koszmar... Jedno z fajniejszych aut, ktore mialem okazje sprofanowac moimi polskimi grabami, niestety nie dali mi z nim zrobic tyle ile bym chcial =) Bez mojej obrzydliwej chamskiej polskiej mordy Bedac tam robilem kilka ciekawych projektow, zdecydowanie najlepiej udokumentowany zdjeciami jest R8 V10 kompresor. Kompresor kit pochodzi od Stasis i byla to wielka porazka jesli chodzi o skladanie. Pierwszy kompresor kit, ktory wyslali okazal sie byc kitem testowym chyba .... Dopiero po tym jak wszystko zostalo obadane przezemnie i po spisaniu kartki A4 pelnej uwag technicznych, telefonie i wielu mailach panowie stwierdzili ze wydajac 45000$ faktycznie powinnismy dostac cos co faktycznie mozemy zlozyc bolt on ;] Polski hydraulik pracujacy nad R8, wyjecie tego silnika to moze nie koszmar ale panowie z Audi musieli wymieniac sie informacjami z tymi z Lambo, dlugo debatujac nad tym jak sprawic by bylo to jak najbardziej upierdliwe... Ostatnie kilka kabelkow... i ii i i ii .... Nowy wielblad siedzi w komorze =) Kilka minut po wyjeciu tej 300-400kg kobyly.... Zwyciestwo wypisane na pysku W tle 2 lambo - moi pretendenci do nagrody najgorszy szajs. W obu robilem kupe rzeczy, oleje nie oleje, wszystko jest zrobione tak by uprzykrzyc zycie. W czarnym lambo bylo grubo bo pan wlasciciel stwierdzil ze zmieni sobie kola na bardziej murzynskie chromy w custom rozmiarze. Skonczylo sie to zagrzaniem przedniego dyfra do stopnia wrzenia oleju, oczywiscie musialem to wymienic. Po otwarciu dyfra zapach byl tak porazajacy ze musialem sobie ulzyc, pozniej bylem obiektem wielu dowcipow o tym ze to ja narzekalem na to ze bodywork section robi smrod. 2 dni nie moglismy pozbyc sie tego oleistego fetoru z warsztatu... Dalej o R8 ... Polska malpa pracuje nad niemieckim silnikiem ... Kompresorek Niestety na chwile obecna nie moge znalezc wiecej fotek ale to sie poprawi w przyszlych upgrejdach Ostatnie kilka fotek na szybko: Dyno run 911 po tym jak wykonany byl tune up. Dyno to fajna zabawka, latwa w uzyciu Ostatnie zdjecie brzydala Postaram sie zdobyc wiecej fotek, z robienia rajdowego 911 (komprete rozebranie i zlozenie auta), torowego GT3 (robienie zawieszenia) i kilku innych wynalazkow. Suma sumarum. Robilem za mechanika / technika / spawacza. Instalacje modulow 3g, wifi, radia satelitarnego, radar jammerow. Geometria kol, dyno sessions, przygotowanie aut do rajdow / wyscigow. Naprawy mechaniczne, serwisy, przeglady. Robienie zabawek do samochodow (fabrykacja etc). Fajnie bylo w stanach, duzo sie nauczylem, przezylem wiele ciekawych chwil. Wiem jednak ze drugi raz bez siostry albo conajmniej zony (ktora notabene wpierw znalezc trzeba) nie pojade ... Samotnosc mimo skype fb i innych wynalazkow jest niezwykla. A no i tak malym druczkiem chcialbym cos wspomniec Szukam pracy w Polsce, najlepiej w okolicach warszawy, narazie PW, telefon musze dopiero kupic |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 26 Jun 2012 - 14:30
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 14:54
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
fajne foty, doświadczenie pewnie bezcenne. z tym punktem w CV powinno pójść dużo łatwiej z praca, powodzenia.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 15:37
Post
#3
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
mozesz sobie wpisac w CV ze załozyłes kompresor do R8
pracowałes w Manhattan Motorsports ? -------------------- |
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 15:41
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa |
Si
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 16:32
Post
#5
|
|
User Dołączył: Wed, 17 November 2010 |
BRmotoRS szukali chyba kogos kogo nie bedzie trzeba pilnowac heehe Spoko przygoda
|
|
|
gość_pontony_* |
Tue, 26 Jun 2012 - 16:40
Post
#6
|
|
A ja jesli moge chcialbym spytac, jak tam trafiles?
Pozdrawiam! |
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 16:52
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa |
Sami mnie znalezli
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 17:09
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 13 July 2005 Skąd: Ostrołęka |
Chyba user z tego forum pomógł
-------------------- Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet byle były rytmiczne...
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 17:21
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa |
Wojtek
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 17:37
Post
#10
|
|
Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa |
to chyba w Manhattan Motorsports w Roslyn?
Jeśli mieszkałeś gdzieś po sąsiedzku to współczuje i rozumiem dlaczego byłeś samotny...straszna tam wiocha -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 17:42
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 |
Super story, ja jak ty pracowałem w warsztacie tylko w pensylwani po skończeniu studiów. Tensknota i samotność zniszczyła mi psyche i po 4 miesiącach wróciłem do Polski
-------------------- [YOU] do zobaczenia na drodze.
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 17:53
Post
#12
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Podał byś autora części fotek No nic Tomas, tak jak Ci mówiłem, życze Ci wszystkiego najlepszego w karierze, jesteś wybitną osobą która lubi się rozwijać i napewno ktoś też to doceni
to chyba w Manhattan Motorsports w Roslyn? Jeśli mieszkałeś gdzieś po sąsiedzku to współczuje i rozumiem dlaczego byłeś samotny...straszna tam wiocha Chyba jeszcze Sebuś prawdziwej amerykańskiej wiochy nie widziałeś Tak Tomas mieszkał nieopodal warsztatu. Od czasu do czasu wpadałem do niego na jakiś alkohol ale trochę ciężko było logistycznie. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 19:12
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 June 2003 Skąd: Poznań |
Czy w USA nie używają olejów silnikowych??Czystość posadzki i reszty nieosiągalna w PL.
Gratuluję przygody! -------------------- Bez sportowego auta byłbym niczym król Jan Bez Ziemi.
Lubię to! : 350Z,Viper SRT,GT-R,Carrera GT,911 Turbo & GT2 & GT3,599 GTO,F12 Berlinetta,Aventador,SL 65 AMG,6.5 & 6.3 AMG,Aston Martin,Koenigsegg,Pagani,GT-Polonia,Moscow Unlim 500+,Royal Purple,Project Mu,Underground Racing,AMS. |
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 19:38
Post
#14
|
|
Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa |
Chyba jeszcze Sebuś prawdziwej amerykańskiej wiochy nie widziałeś Tak Tomas mieszkał nieopodal warsztatu. Od czasu do czasu wpadałem do niego na jakiś alkohol ale trochę ciężko było logistycznie. widziałem amerykańską wiochę u www.sheptrans.com jak jeszcze był ze swoją żoną....no u was to wogóle ciężkie życie P.S. ja w sierpieniu jestem w NYC !!! -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 19:56
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY |
Łał będzie co kumplom przy piwie opowiadać
Też jestem ciekawy co sprawia, że posadzka w warsztacie jest tak czysta ? |
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 20:13
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Też jestem ciekawy co sprawia, że posadzka w warsztacie jest tak czysta ? Strzelam, lecz mogę się mylić: wiadro+mop+zią do obsługi tego sprzętu? Tak serio, to mega zazdroszczę. I czekam na więcej fotek -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 20:42
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory |
Fury zacne, mega zacne. Ale bardziej zazdroszczę warunków w warsztacie. Jak ja marzę o pracy w czystym, ciepłym i wyposażonym jak należy miejscu...
Super punkt masz do CV. Jestem przekonany, że teraz drzwi wszystkich czołowych tunerów w Pl stoją przed Tobą otworem. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 21:07
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź |
Warsztat rewalka, furki też. Ja miałem taką motoryzacyjna 3 miesięczną przygodę w Dave Marston Motors w WI i mimo że odludzie i że wróciłem to mnie z powrotem ciągnie tam, obawiam się że Ciebie tez zacznie.
-------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 21:24
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża |
|
|
|
Tue, 26 Jun 2012 - 21:39
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa |
No ja juz slyszalem ze to ze co robilem to gowno znaczy, tu jest polska Tam slyszalem ze to co wczesniej robilem tez gowno znaczy, tu jest USA
Ja tam wiem swoje i nie przejmuje sie za specjalnie, jak sie umie to zawsze praca sie znajdzie. Zadna praca nie hanbi, jak bedzie trzeba to bede zamiatal podlogi. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 09:09 |