Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Ford Focus ST mk2 polift / nowy silnik 290KM/460Nm
TomekST
post Wed, 12 Aug 2015 - 15:08
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sun, 03 March 2013





Focus ST mk2 Face Lift (tapicerka pełna skóra + podgrzewane fotele).
Data prdukcji: 27.05.2008
VIN: WF0GXXGCDG8C59719

Jestem drugim właścicielem, przywieziony z Francji, miał lekkie wgniecenie nad lewym tylnym nadkolem. U mnie od początku 2013 roku. Auto przez 1,5 roku służyło mi jako prywatne wozidło oraz samochód do zabaw na torze. Na torze nie miałem z nim poważnych przygód czytaj wypadku, kolizji. Najpoważniejszym zdarzeniem był wystrzał pirotechnicznych napinaczy pasów po "skoku na hopce". Oczywiści zostało to naprawione.

Od strony mechanicznej tor dał autu w kość, dlatego "wszystko" zostało w nim wymienione (skrzynia, zawieszenie, silnik, turbo, sprzęgło). Po włożeniu nowego silnika (kupiony jako nowy / 0 km przebiegu) i turbo dałem sobie totalny spokój z zabieraniem auta na tor i kupiłem do tego celu Fiestę ST.

Auto tej zimy zostało na parkingu przyrysowane z lekkim wgnieceniem (lewy błotnik przód i drzwi kierowcy). Choć wgniecenie było kosmetyczne to ASO (Ford Germaz) przyznało mi nowy błotnik i nowe drzwi. Przy okazji wymieniłem również przedni zderzak, który był już zmęczony oraz usunąłem boczne oklejenie WRC.

MODYFIKACJE:

na zewnątrz:

- oklejony dach (czarny mat),
- oklejona listwa nad grillem (czarny mat),
- oklejone ringi świateł przeciwmgielnych (czarny mat),
- pomalowane na czarno felgi (czarny mat),
- oryginalna lotka RS (czarny mat),
- ciemne lampy tył LED in.pro,
- logo ST na grillu,
- dołożone większe płetwy do tylnego dyfuzora (czarny mat),
- duże, czarne końcówki wydechu

wnętrze:

- skrzynia RS ze szperą Quaife LSD,
- sprzęgło spiek, jednomas (trzyma do 480 Nm )
- nowiutki silnik T5, rok produkcji 2013, aktualnie przebieg 18tys. km / łączny przebieg auta 110 tysięcy
- dolot ITG z customową rurą i przegrodą,
- sterownik na boxie z RSa,
- mocowanie skrzyni Vibra Technics,
- customowe wzmocnione półosie (przeguby z RS500),
- stabilizator poprzeczny na tył Elevate,
- Bilstein B12 Pro Kit, przód zregenerowany w Zerkopolu 3000 km temu.
- poliuretany w zawieszeniu (nie założone),
- downpipe Milltek,
- customowy deCAT,
- customowy duży FMIC intercooler,
- tarcze tył i przód Brembo + klocki DS2000,
- przewody hamulcowe w stałowym oplocie Goodridge + RBF660,
- podwyższony lewarek dźwigni ręcznego,
- większe wtryski z RSa (nie założone),
- nowe DV (nie założone),
- chłodnica oleju z RSa,
- płyny Millersa,

Auto wystrojone i shamowane na 290/460.
1000 km temu założone nowiutkie (r.prod 2015) opony letnie Dunlop Sportmaxx
1000 km temu zalany Millers i wymienione filtry.

Auto jest zrobione z głową, świetnie wygląda i super jeździ. Z ewentualnych z mocnym akcentem na ewentualnych rzeczy do zrobienia to:

- sprzęgło jednomas przenosi lekkie wibracje i chyba docelowo lepszą opcją jest dwumas z RSa ,
- pierwszy właściciel usunął z oryginalnych lamp silniczki i wsadził ksenony bez innych modyfikacji, od razu je wyciągnąłem i wsadziłem oryginalne żarówki, ale silniczków do regulacji nie ma.

Do auta dorzucam wtryski z RSa oraz poliuretany. Wystrojenie wtrysków to koszt 600 PLN w Ecuproject (oni stroili auto).
Potencjalny nabywca może przejechać się autem (jako kierowca) po okazaniu minimum 20 000 w gotówce.
Nie jestem handlarzem, nic nie mam do ukrycia. Auto sprzedaję, gdyż chcę kupić inne.

http://allegro.pl/ford-focus-st-mk2-polift...5597561376.html
Cena: 36 999 PLN

KONTAKT info@djshop.pl / +48 602 720 dziewiec trzy szesc


--------------------
..:: www.promoto.nutron.pl ::..
GR Yaris 2020 / Focus RS mk3 / Fiesta ST150 / Focus ST225
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Aug 2015 - 15:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 07:57