![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
Focus ST mk2 Face Lift (tapicerka pełna skóra + podgrzewane fotele).
Data prdukcji: 27.05.2008 VIN: WF0GXXGCDG8C59719 Jestem drugim właścicielem, przywieziony z Francji, miał lekkie wgniecenie nad lewym tylnym nadkolem. U mnie od początku 2013 roku. Auto przez 1,5 roku służyło mi jako prywatne wozidło oraz samochód do zabaw na torze. Na torze nie miałem z nim poważnych przygód czytaj wypadku, kolizji. Najpoważniejszym zdarzeniem był wystrzał pirotechnicznych napinaczy pasów po "skoku na hopce". Oczywiści zostało to naprawione. Od strony mechanicznej tor dał autu w kość, dlatego "wszystko" zostało w nim wymienione (skrzynia, zawieszenie, silnik, turbo, sprzęgło). Po włożeniu nowego silnika (kupiony jako nowy / 0 km przebiegu) i turbo dałem sobie totalny spokój z zabieraniem auta na tor i kupiłem do tego celu Fiestę ST. Auto tej zimy zostało na parkingu przyrysowane z lekkim wgnieceniem (lewy błotnik przód i drzwi kierowcy). Choć wgniecenie było kosmetyczne to ASO (Ford Germaz) przyznało mi nowy błotnik i nowe drzwi. Przy okazji wymieniłem również przedni zderzak, który był już zmęczony oraz usunąłem boczne oklejenie WRC. MODYFIKACJE: na zewnątrz: - oklejony dach (czarny mat), - oklejona listwa nad grillem (czarny mat), - oklejone ringi świateł przeciwmgielnych (czarny mat), - pomalowane na czarno felgi (czarny mat), - oryginalna lotka RS (czarny mat), - ciemne lampy tył LED in.pro, - logo ST na grillu, - dołożone większe płetwy do tylnego dyfuzora (czarny mat), - duże, czarne końcówki wydechu wnętrze: - skrzynia RS ze szperą Quaife LSD, - sprzęgło spiek, jednomas (trzyma do 480 Nm ) - nowiutki silnik T5, rok produkcji 2013, aktualnie przebieg 18tys. km / łączny przebieg auta 110 tysięcy - dolot ITG z customową rurą i przegrodą, - sterownik na boxie z RSa, - mocowanie skrzyni Vibra Technics, - customowe wzmocnione półosie (przeguby z RS500), - stabilizator poprzeczny na tył Elevate, - Bilstein B12 Pro Kit, przód zregenerowany w Zerkopolu 3000 km temu. - poliuretany w zawieszeniu (nie założone), - downpipe Milltek, - customowy deCAT, - customowy duży FMIC intercooler, - tarcze tył i przód Brembo + klocki DS2000, - przewody hamulcowe w stałowym oplocie Goodridge + RBF660, - podwyższony lewarek dźwigni ręcznego, - większe wtryski z RSa (nie założone), - nowe DV (nie założone), - chłodnica oleju z RSa, - płyny Millersa, Auto wystrojone i shamowane na 290/460. 1000 km temu założone nowiutkie (r.prod 2015) opony letnie Dunlop Sportmaxx 1000 km temu zalany Millers i wymienione filtry. Auto jest zrobione z głową, świetnie wygląda i super jeździ. Z ewentualnych z mocnym akcentem na ewentualnych rzeczy do zrobienia to: - sprzęgło jednomas przenosi lekkie wibracje i chyba docelowo lepszą opcją jest dwumas z RSa , - pierwszy właściciel usunął z oryginalnych lamp silniczki i wsadził ksenony bez innych modyfikacji, od razu je wyciągnąłem i wsadziłem oryginalne żarówki, ale silniczków do regulacji nie ma. Do auta dorzucam wtryski z RSa oraz poliuretany. Wystrojenie wtrysków to koszt 600 PLN w Ecuproject (oni stroili auto). Potencjalny nabywca może przejechać się autem (jako kierowca) po okazaniu minimum 20 000 w gotówce. Nie jestem handlarzem, nic nie mam do ukrycia. Auto sprzedaję, gdyż chcę kupić inne. http://allegro.pl/ford-focus-st-mk2-polift...5597561376.html Cena: 36 999 PLN KONTAKT info@djshop.pl / +48 602 720 dziewiec trzy szesc -------------------- ..:: www.promoto.nutron.pl ::..
GR Yaris 2020 / Focus RS mk3 / Fiesta ST150 / Focus ST225 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 07:57 |