Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ford Escort MK4 cabrio RS 2000, Home made
danek022
post Tue, 15 May 2007 - 03:36
Post #1


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





Ford Escort MK4 XR3i cabriolet limited edition. Stan igła, sprowadzony ze szwajcarii, 100% orginał, ale postanowiłem go troche zmodyfikować. Długo wahałem się czy dokladać turbine czy wymienić silnik. Postawiłem na to drugie. W tym celu zakupiłem Escorta mk5 RS 2000 za bardzo małe pieniadze. Buda jest w strasznym stanie, rdza korozja, szpachla, jakies spawy w różnych dziwnych miejscach. Silnik natomiast jest wyśmienity, nie bierze oleju, chodzi równo.

Modyfikacje obejmują: swap na 2.0 150KM, skrzynia oczywiscie, fotele Recaro, zawieszenie Koni, hamulce od RSa, wydech z kwasówki, minimalne przeróbki w blacharce oraz mnóstwo innych rzeczy.
W późniejszym czasie jak uda sie mojemu kumplowi mnie nakręcic to kupie kute graty i wrzuce jakies turbo, ale narazie chodze twardo po ziemi i skupiam się na tym co najwazniejsze.
Obecnie prace staneły tylko na wyjeciu starego silnika. Cały problem polega na tym, że nie mam gdzie robić reszty, ale szukam jakiegos garażu.
Mam tylko nadzieje, że moje marzenie się spełni i bede miał jedynego Escorta MK4 cabrio z silnikiem 2.0 DOHC.
[url=http://img153.imageshack.us/my.php?image=escortmk4xr3icabrioletlmp3.jpg:1g6acja9][/url:1g6acja9][url=http://img526.imageshack.us/my.php?image=22082006ef1.jpg:1g6acja9][/url:1g6acja9][url=http://img170.imageshack.us/my.php?image=04052007206tj4.jpg:1g6acja9][/url:1g6acja9][url=http://img521.imageshack.us/my.php?image=04052007202kt4.jpg:1g6acja9][/url:1g6acja9][url=http://img178.imageshack.us/my.php?image=04052007203cf3.jpg:1g6acja9][/url:1g6acja9][url=http://img153.imageshack.us/my.php?image=01052007137fc6.jpg:1g6acja9][/url:1g6acja9][url=http://img82.imageshack.us/my.php?image=01052007138vg9.jpg:1g6acja9][/url:1g6acja9][url=http://img247.imageshack.us/my.php?image=abydoprzodu22122006fa7.jpg:1g6acja9][/url:1g6acja9]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 May 2007 - 03:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
elton
post Tue, 15 May 2007 - 05:57
Post #2


User
Dołączył: Fri, 17 March 2006
Skąd: Tarnów





jedynego to na pewno nie bedziesz mial...juz jezdzi kilka takich.mialem okazje sie przejechac na prawym w takim aucie i sympatycznie to jezdzi.powodzenia w pracach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mroova
post Tue, 15 May 2007 - 09:37
Post #3


User
Dołączył: Sun, 05 December 2004
Skąd: Ursynów





Ja również życzę powodzenia. Widzę, że prace już na tyle zaawansowane, że swoją Lancią na rewanż nie mam co liczyć Ale blachy WN sugerują, że można się będzie spotkać na mieście.
Coś z masą Cabrio będziesz robił? Czy zostaje seria? I ile wyjdzie z tym silnikiem tych kg?


--------------------
Nuova Delta 2.0
Legacy Outback 2.5 A/T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cibor
post Tue, 15 May 2007 - 10:13
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Warszawa





Hehe, silnik w MKV to rzeczywiście igła, sprawdziłem.
Mam nadzieję, że wszystko szybko skończycie i wtedy znów się sprawdzimy:)
Ale nie będzie łatwo - zabieram się za swojego:)


--------------------
aryjska puszka 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danek022
post Tue, 15 May 2007 - 12:48
Post #5


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





W takim razie to może w wawie bedzie jedyny:) Cabrio bedzie wazyło obrobine poniżej tony, ale zobaczymy. Nie bede go jakos specjalnie odchudzał, bo i tak nie bedzie to jakos specjalnie szybkie auto.
Jak skończe Escorciura to wszedzie mnie bedzie pełno nie tylko na miescie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Tue, 15 May 2007 - 15:37
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





bylo wsadzic 1.6 turbo z rst i by ci ta wymiana 3 dni zajela. Jedynie trzeba znalezc dobry silnik as mody sporo tansze niz rs2000

A i hamulce od rs2000 ci nie wejda bolt on. O wiele lepiej z rst...w sumie wszytsko najlepiej z rst oprocz budy i bedzie gite
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danek022
post Tue, 15 May 2007 - 16:04
Post #7


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





Cały pic polega na tym ze jest mnóstwo RST cabrioa rs2000 troche mniej Z hamulcami to zobaczymy, nie wykluczam ze beda od rst.


--------------------
When too much is NOT enough

RS2000 engine in MK4 body
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Tue, 15 May 2007 - 20:59
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT("rex":2zs9uuts)
bylo wsadzic 1.6 turbo z rst i by ci ta wymiana 3 dni zajela. Jedynie trzeba znalezc dobry silnik as mody sporo tansze niz rs2000


dół 2,3 z galaxa/scorpio, wałki sterowanie i wydech i jesteś pod 200KM.... w N/a, z niezajebywalnym rozrządem na łąńcuchy, bez badziewnego KE-Jet'a i klepiacych popychaczy... To ja wole RS2k, jeszcze tylko szkoda że nie rwd...
Pozdro Dziku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Wed, 16 May 2007 - 09:28
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





moze jest i mnostwo ale takich co chodza jak trzeba to mozna policzyc na palcach jednej reki a rorzad jest zajebywalny i osobiscie widzialem ta dziure w glwoicy jak sie urwal lancuszek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danek022
post Wed, 16 May 2007 - 19:14
Post #10


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





To wiadome że jest rozjebywalny, ale nie w takim stopniu jak pasek. Dzieki chłopaki za podpowiedź, zaczynam szukac głowicy:)
Zastanawiam sie tylko gdzie najtaniej można dostac zawias koni. Ktos ma jakies propozycje?


--------------------
When too much is NOT enough

RS2000 engine in MK4 body
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Wed, 16 May 2007 - 20:23
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





a po co szukasz głowicy?
z twoją coś nie tego?
Pamietaj ze z 2,3 musisz wygonić wałki z miska razem, ale twoja podejdzie plug'n'play, tak samo głowica twoja, bo ma wałki ostrzejsze i mniejsze komory spalania.
Pozdro Dziku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danek022
post Fri, 29 Jun 2007 - 15:29
Post #12


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





CYTAT("cibor":89pg3brv)
Hehe, silnik w MKV to rzeczywiście igła, sprawdziłem.

Wczoraj byłem na hamowni i okazało sie ze wcale igła to nie jest. Mam do roboty uszczelniacze zaworowe


--------------------
When too much is NOT enough

RS2000 engine in MK4 body
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sender
post Fri, 29 Jun 2007 - 17:16
Post #13


Super User
Dołączył: Sun, 30 January 2005
Skąd: GGC Inc.





CYTAT("Dziku":3knfwh38)
Pamietaj ze z 2,3 musisz wygonić wałki z miska razem, ale twoja podejdzie plug'n'play,


tia a kopernik był kobietą
ja zamienisz miski olejowe 2.3 na 2.0 rs2000 to pozostaje ci dosyć spora dziura wiem bo oba te silnik leża w tej chwili w ogródku i czekaja na odrobine wolnego czasu żeby nad nimi popracować.

a wracajac do tematu cabrio, szkoda że silnik nie jest igiełka, jak myslano, i powodzenia w robieniu głowicy


--------------------
Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD
M3 E46 LCI
www.nissantech.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danek022
post Sat, 30 Jun 2007 - 09:35
Post #14


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





Nie, no aż tak zle to nie jest. Mam do wymiany uszczelniacze zaworowe.


--------------------
When too much is NOT enough

RS2000 engine in MK4 body
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agentczor
post Sun, 01 Jul 2007 - 16:28
Post #15


User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





Czeka Cię dużo pracy Takiego mk4 cabrio z tym silnikiem ma Irek z Krakowa z Ford Escort Fan Klub. Rzeczywiście łatwiej było wsadzić 1.6 Turbo...


--------------------
F4R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danek022
post Mon, 02 Jul 2007 - 01:40
Post #16


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





Zdaje sobie sprawę, że będzie trudno, ale myślę, że sobie poradę. Na tym chyba cała frajda polega
Wiem że tak naprawdę to nie ma nic do rzeczy, ale ma cabrio czy zwykłego?


--------------------
When too much is NOT enough

RS2000 engine in MK4 body
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bandziorno
post Mon, 02 Jul 2007 - 09:20
Post #17


User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT("danek022":1wxnusat)
Zdaje sobie sprawę, że będzie trudno, ale myślę, że sobie poradę. Na tym chyba cała frajda polega
Wiem że tak naprawdę to nie ma nic do rzeczy, ale ma cabrio czy zwykłego?

niebieskiego kabrio z czarna maska, jezeli oczywiscie nic nie zmienil ostatnio
powodzenia w projekcie, choc ja jak stawalem przed dylematem zmian w swoim mkIV, to zdecydowalem sie chyba pojsc najprostsza droga i wsadzic rsT przy udziale Rexa wlasnie w 3dni (teraz pokutuje, bo silnik okazuje sie bardzo kaprysny), ale zamiast wsadzac 2.0 z RSa marzylem o 1.8 zeteca, wlasnie ze wzgledu na pozniejsza latwosc (w porowaniu do rs2000) przeprowadzania modyfikacji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danek022
post Mon, 02 Jul 2007 - 16:59
Post #18


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





Mój znajomy miał zakutego RST. Auto było poprostu bezczelne
Jeżdziło esktra, ale spalanie przy ostrej jeżdzie 50zł/50km.


--------------------
When too much is NOT enough

RS2000 engine in MK4 body
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MarU_
post Mon, 02 Jul 2007 - 18:11
Post #19


Super User
Dołączył: Fri, 18 August 2006





CYTAT("danek022":1ue5i6rx)
Mój znajomy miał zakutego RST. Auto było poprostu bezczelne
Jeżdziło esktra, ale spalanie przy ostrej jeżdzie 50zł/50km.


Jak palił 20l na 100km przy ostrej jeździe to i tak nie jest źle...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danek022
post Mon, 02 Jul 2007 - 22:55
Post #20


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





Zdaje sobie sprawe ze to w sunie duzo nie jest, ale to jest silniczek 1.6
Ciekaw jestem ile pali RST kolegi Bakstera


--------------------
When too much is NOT enough

RS2000 engine in MK4 body
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 02 September 2025 - 21:22