![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 24 November 2006 Skąd: Rembridge City W-wa ![]() |
Witam!
Od jakiegoś czasu przeglądam to forum i postanowiłem się z Wami podzielić również moim projektem. Więc od początku: Zakupiłem go w wersji "golasowej" czyli jedyne co miał to lakierowane zderzaki. W miejsce przedniego powędrował laminatowy (eh...) zderzak EBA. Następną modyfikacją było nałożenie czarnych folii na tylne szybki oraz zmiana tylnych lamp na lex-looki z czarnym wnętrzem.W miejsce ostatniego tłumika z racji że fabryczny pożegnał się z żywotem trafił dedykowany ulter (80mm). Dołożyłem również elektryczne szybki aby mieć chociaż trochę "luksusu". Zawitały do środka "prawie" kubełkowe fotele z wersji sporting. Ale najważniejsze jest serce mojego bzyczka MODEL: Fiat Seicento Actual 1.1 mpi Modyfikacje Silnik: SWAP na silnik 1.2 75km z Fiata Palio Modyfikacje głowicy: -Obróbka kanałów, zaworów, przylgni, gniazd, delikatnie splanowana by KMS -Wałek rozrządu Heinrich (narazie wersja "turystyczna" niestety ) Układ dolotowy: -rozwiercona przepustnica -dolot Węglarski MAG-SPORT ze stożkiem PROTON Układ wydechowy: -kolektor wydechowy 4-2-1 Kałuża Motorsport -Customowy wydech fi45 Układ wtryskowy: -seryjny układ wtryskowy z 1.1 mpi Elektronika: -Modyfikowana przez Tommiego - aktualnie jest wgrany program mocno na "bogato" - aż za mocno - a to z tego tytułu, iż poprzedni komputer się niestety pożegnał z życiem i Tommi zrobił mi program "na kolanie" - i tak już jeżdżę ze 2 m-ce Układ napędowy: -krótka skrzynia ze sportinga 15/58 -lekkie koło zamachowe (4.73 kg) PODZIĘKOWANIA: -dla Tommiego - za pomoc przy elektronice -dla Mckena - za ciągłą inspirację i pomoc merytoryczną -dla Leszcza - za dolot i dłuuuugie rozmowy -dla Huby - za przedrutowanie wiązki -dla Zetona - za ciągłą pomoc w dziedzinie mechaniki - merytoryczną i praktyczną -oraz dla wszystkich którzy dołożyli starań dla powstania tego projektu PLANY: -kompleksowa stylizacja na sportinga -obniżenie zawieszenia -poprawa układu hamulcowego (prawdopodobnie wybór padnie na hamulce z Palio z większymi okładzinami ciernymi) -ostry wałek rozrządu (prawdopodobnie będzie to Catcams ) -modyfikacja głowicy (duże zawory) -wydech z kwasiaka -byćmoże rozwiert na 1.3 ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
jakies przyblizone osiągi i waga auta ?
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 24 November 2006 Skąd: Rembridge City W-wa ![]() |
CYTAT("Warpi":3ms2mjd2) jakies przyblizone osiągi i waga auta ?
Waga seryjna - około 730 kg Osiągi (sprawdzane na g-techu jednak porównując z paroma seryjnymi autami całkiem miarodajne) - do 100km/h - poniżej 9 sek. i wysokie 16" na 1/4 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 October 2007 ![]() |
Fajna modyfikacja
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:46 |