Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Panda 100 HP, Abarth? 1,4 T-Jet?
Sadek
post Tue, 15 Apr 2014 - 08:20
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Warszawa





Cześć,

Zastanawiam się ostatnio, jak to jest? Z mojej wiedzy wynika, że Fiat Panda = Fiat 500 (zawieszenie, układ hamulcowy, komora silnika, itp.), jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić. Do czego zmierzam...

Poszukałem (tylko trochę) i jakoś nie mogę nigdzie znaleźć projektu Pandy z silnikiem T-Jet. Wydaje mi się, że jest to ciekawa opcja na sleepera albo po prostu sprawny miejski samochód. Czysto teroretycznie powinno być Plug&Play.

Tak?

Pzdr


--------------------
wiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 Apr 2014 - 08:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dzikidaniel
post Tue, 15 Apr 2014 - 09:41
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Przecież 1.4 16V w pandzie to ta sama rodzina silników co Tjet.
500tce to prędzej do Punto niż do Pandy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 15 Apr 2014 - 09:47
Post #3


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Słabo szukałeś, ja wpisałem na youtube "panda t-jet" i jest:





--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadek
post Tue, 15 Apr 2014 - 10:02
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Warszawa





CYTAT(dzikidaniel @ Tue, 15 Apr 2014 - 07:41) *
Przecież 1.4 16V w pandzie to ta sama rodzina silników co Tjet.
500tce to prędzej do Punto niż do Pandy.


No własnie chyba nie...

Wahacze:

Panda

500

Ford Ka >2008

Grande Punto

Punto 2


--------------------
wiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadek
post Tue, 15 Apr 2014 - 10:06
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Warszawa





CYTAT(rennen @ Tue, 15 Apr 2014 - 10:47) *
Słabo szukałeś, ja wpisałem na youtube "panda t-jet" i jest:



I tak i nie. rolleyes.gif

Takie rzeczy widziałem. Bardziej interesuje mnie czy ktoś to już robił i umie się wypowiedzieć w temacie. Chodzi mi o kwestie co jest Plug&Play a co wymaga dopasowania/rzeźby. Według mojego rozpoznania powinno być, jak w klockach lego ale niestety nie wiem czy to w 100% tak jest.


--------------------
wiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zbychu
post Tue, 15 Apr 2014 - 12:07
Post #6


User
Dołączył: Thu, 02 December 2010
Skąd: Włocławek





Pod filmikiem było napisane że to zwykłe 1,4 z dołożonym turbo. Ale tak to Ci silnik powinien wejść tylko pewnie kolektor wydechowy byś musiał rzeźbić, hamulce od sieny powinny podejść
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadek
post Tue, 15 Apr 2014 - 13:41
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Warszawa





Czy są jakieś różnice między 1,4 T-Jet między tym z 500 a tym z Bravo?


--------------------
wiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Tue, 15 Apr 2014 - 13:55
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Inne turbo - IHI VL36 (Abarth Punto, Bravo) oraz IHI VL37 (Abarth 500).


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadek
post Tue, 15 Apr 2014 - 14:20
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Warszawa





CYTAT(srbenda @ Tue, 15 Apr 2014 - 11:55) *
Inne turbo - IHI VL36 (Abarth Punto, Bravo) oraz IHI VL37 (Abarth 500).


Dzięki.


--------------------
wiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zbychu
post Tue, 15 Apr 2014 - 14:45
Post #10


User
Dołączył: Thu, 02 December 2010
Skąd: Włocławek





Jeszcze ten mocniejszy jest podobno seryjnie zakuty
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:15