![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Cześć,
Zastanawiam się ostatnio, jak to jest? Z mojej wiedzy wynika, że Fiat Panda = Fiat 500 (zawieszenie, układ hamulcowy, komora silnika, itp.), jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić. Do czego zmierzam... Poszukałem (tylko trochę) i jakoś nie mogę nigdzie znaleźć projektu Pandy z silnikiem T-Jet. Wydaje mi się, że jest to ciekawa opcja na sleepera albo po prostu sprawny miejski samochód. Czysto teroretycznie powinno być Plug&Play. Tak? Pzdr -------------------- wiem
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Przecież 1.4 16V w pandzie to ta sama rodzina silników co Tjet.
500tce to prędzej do Punto niż do Pandy. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Słabo szukałeś, ja wpisałem na youtube "panda t-jet" i jest:
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Przecież 1.4 16V w pandzie to ta sama rodzina silników co Tjet. 500tce to prędzej do Punto niż do Pandy. No własnie chyba nie... Wahacze: Panda 500 Ford Ka >2008 Grande Punto Punto 2 -------------------- wiem
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Słabo szukałeś, ja wpisałem na youtube "panda t-jet" i jest: I tak i nie. ![]() Takie rzeczy widziałem. Bardziej interesuje mnie czy ktoś to już robił i umie się wypowiedzieć w temacie. Chodzi mi o kwestie co jest Plug&Play a co wymaga dopasowania/rzeźby. Według mojego rozpoznania powinno być, jak w klockach lego ale niestety nie wiem czy to w 100% tak jest. -------------------- wiem
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 02 December 2010 Skąd: Włocławek ![]() |
Pod filmikiem było napisane że to zwykłe 1,4 z dołożonym turbo. Ale tak to Ci silnik powinien wejść tylko pewnie kolektor wydechowy byś musiał rzeźbić, hamulce od sieny powinny podejść
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy są jakieś różnice między 1,4 T-Jet między tym z 500 a tym z Bravo?
-------------------- wiem
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Inne turbo - IHI VL36 (Abarth Punto, Bravo) oraz IHI VL37 (Abarth 500).
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Inne turbo - IHI VL36 (Abarth Punto, Bravo) oraz IHI VL37 (Abarth 500). Dzięki. -------------------- wiem
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 02 December 2010 Skąd: Włocławek ![]() |
Jeszcze ten mocniejszy jest podobno seryjnie zakuty
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:15 |