Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Fiat CC 1.4 T-Jet GT28 285KM 313Nm
nitro_trs
post Sat, 14 Mar 2015 - 20:35
Post #1


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





MODEL: Fiat Cinquecento

Modyfikacje: Brak


Silnik: 1.4 T-Jet bazowo 120KM

Modyfikacje głowicy:BRAK


Modyfikacje bloku: BRAK


Układ dolotowy: Custom by TRS Racing


Układ wydechowy: MG Motorsport


Układ wtryskowy: Wtryski 520ccm

Elektronika: Ecumaster EMU

Układ chłodzenia: Custom by TRS Racing

Układ napędowy: Tarcza sprzęgła ze spiekiem, skrzynia 6-bieg

Zawieszenie: MTS (chyba:) )

BODY KIT: BRAK

PODZIĘKOWANIA: -

Fiat Cinquecento 1.4 T-JET GT28
Naszym zadaniem było dokończenie rozpoczętego projektu. Auto przyjechało na lawecie z już zamontowanym silnikiem 1.4 T-JET 120KM (Fiat Linea). Kolektor wydechowy wykonany z kwasówki, turbo Garrett GT28.




Na początku trzeba było wstawić wycięte wzmocnienie czołowe i odbudować wewnętrzną belkę zostawiając miejsce na spory kolektor wydechowy


Kolektor musiałem nieco zmodyfikować żeby turbo nie przeszkadzało w regulacji reflektorów itp.


Kolektor dostał nowy bandaż termoizolacyjny


Przyszedł czas na DP. Postaraliśmy się jak najbardziej „przykleić” ją do kolektora i bloku silnika żeby zaoszczędzić jak najwięcej miejsca.


Cooler został wyspawany specjalnie do tego projektu.


Przy okazji zamontowałem elektryczne wspomaganie kierownicy z Seicento


Downpipe gotowa.




Cooler gotowy i pomalowany proszkowo na czarny mat


Powoli zacząłem uzbrajać silnik

Ponieważ karoseria była pozbawiona wiązki, ją też musieliśmy uporządkować


Deska została przy okazji poflockowana

Składania ciąg dalszy

Duża przepustnica z adapterem

Czas na układ chłodzenia. Przewody wodne trzeba było częściowo wyspawać z nierdzewki





Filtr powietrza K&N zamontowany

Oil Catch Tank z Properfekt

Jedyne wolne miejsce pod maską – zbiorniczek płynu chłodniczego I oil catch tank

Przy okazji – SHIFT LIGHT w liczniku

Zamek maski też się nie zmieścił stąd zapinki zamykane kluczykiem

Również z powodu braku miejsca pod maską EMU zamontowałem pod fotelem pasażera. Przygotowanie wiązki

Chłodnica również została zbudowana specjalnie do tego projektu

Do tego jeszcze chłodnica oleju

Zbiorniczek płynu hamulcowego nie zmieścił się na swoim miejscu dlatego zastosowałem zbiorniczek z seicento z ABSem

Pod zderzakiem też ciasno

Przy okazji odświeżyliśmy rozpórkę kielichów

Dolot wyspawany z aluminium i pomalowany proszkowo


Chłodnica również pomalowana proszkowo


Układ wydechowy od MG Motorsport




Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 14 Mar 2015 - 20:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
nitro_trs
post Sat, 14 Mar 2015 - 20:36
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





Tarcza sprzęgła ze spiekiem

Coraz bliżej finału


Pod maską coraz ciaśniej


Wydech gotowy do montażu

Pod maską skończone, pozostało skończyć wnętrze




Dodatkowe wskaźniki na desce

Regulacja kontroli trakcji




Wnętrze gotowe



Zbiorniczek płynu spryskiwacza i akumulator zamontowaliśmy w bagażniku


Samochód został wyposażony w dwie przełączane przyciskiem mapy zapłonu
Pierwsza mapa 214KM i 242Nm

Mapa druga 285KM 313Nm

Generalnie jest jeszcze potencjał 303KM i 314Nm

No i auto gotowe

Cała galeria z budowy jest na mojej stronie trs-racing.pl lub FB/trs racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chudini3
post Sat, 14 Mar 2015 - 20:47
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 November 2013





Zabrze, no będzie grubo w tym sezonie.
Jaka waga auta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro_trs
post Sat, 14 Mar 2015 - 20:56
Post #4


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





Nie ważyliśmy auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Sat, 14 Mar 2015 - 21:11
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Czy było już jeżdżone, jakieś pomiary? Na jakich oponach i w jakim rozmiarze porusza się ten bączek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macienty
post Sat, 14 Mar 2015 - 21:13
Post #6


User
Dołączył: Thu, 19 January 2012





Przyjemnie to już musi podawać, udało się już sprawdzić jakieś czasy ?
Jak to bez szpery sobie radzi ?


--------------------
Golf II VRT 404@570
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 14 Mar 2015 - 21:53
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Niezły wariat. Wilk w owczej skórze.....
Ciekawe jakie czasy


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 14 Mar 2015 - 21:58
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Mega projekt, tu waga zrobi duza robote i 300KM z 1.4 tez daje ladna wydajnosc, jakies pierwsze pomiary 0-100 100-200 1/4 byly?


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 14 Mar 2015 - 22:09
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Jakieś modyfikacje hamulca, czy jest rakieta ziemia-ściana?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sat, 14 Mar 2015 - 22:16
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





300 Koni w takim pudełeczku...Fajny bączek;)
Pojęcie trakcji istnieje w tym przypadku?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro_trs
post Sat, 14 Mar 2015 - 22:55
Post #11


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





Z uwagi na aure nie bylo pomiarow. Kola obecnie 14" , wczesniej byly 13". Tarcze z przodu wentylowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crawen
post Sun, 15 Mar 2015 - 00:13
Post #12


Frequent User
Dołączył: Mon, 22 August 2011
Skąd: Zabrze





Skad taka roznica w mocy miedzy kolami a silnikiem (prawie 100km)?
Reszta wyglada ladnie , poukladane schludnie , Ciekawa chlodnica jaki wenatylator , cos cienkiego ? smile.gif


--------------------
Seicento 1.4 16v T-jet FWD Turbo
Drag Wars - 30.04.2016 ET : 12:41
1/4 Rothenburg - 31.08.2013 ET : 12.94
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kujtek
post Sun, 15 Mar 2015 - 00:19
Post #13


User
Dołączył: Fri, 08 November 2013





co to za kontrola trakcji?


--------------------
VF1B532
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sun, 15 Mar 2015 - 00:27
Post #14


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Dlaczego mapa zapłonu jest przełączana a nie np. boost? Do kontroli trakcji mam identyczne pokrętło smile.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro_trs
post Sun, 15 Mar 2015 - 06:34
Post #15


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





Roznica w mocy bierze sie z tego ze do w miare poprawnego pomiaru bez usligzu kol trzeba bylo wsadzic do srodka 4 osoby:) Wentylator spal. EMU posiada funkcje kontroli trakcji. Co do przelaczania map, nie sprecyzowalem. Pierwsza mapa 1bar, druga 1,4 bar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pussey
post Sun, 15 Mar 2015 - 08:42
Post #16


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2015





I nazwij to "cienias"...
Wszystko z głową porobione
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sun, 15 Mar 2015 - 09:31
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





jakie turbo i wtryski?
że tak pytanie z pupy zadam: ile mozna ugrać z serii 120 koni + turbo abarth?. bo chciałem już rok temu uderzyć w grande punto, ale w tej chwili stać mnie tylko na sport'a.abarth dyche wiecej, i nie wiem czy warto sie pchać w słabszą wersje jęsli chce sie mieć 200 koni.
ogólnie potencjał seryjnego motoru rozbraja


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro_trs
post Sun, 15 Mar 2015 - 10:52
Post #18


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





Nie ma znaczenia jaka to wersja bazowa. Garrett gt1446 i po strojeniu jest 200KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sun, 15 Mar 2015 - 11:14
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





a wtryski nie sa inne?i która szkrzynia lepsza: zwykla, czy 6stka od abartha?


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 15 Mar 2015 - 14:43
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





A do czego ta skrzynia ma być lepsza? Bo idealnego zawsze rozwiązania nie ma niestety...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 14:11