![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
MODEL: Fiat Cinquecento
Modyfikacje: Brak Silnik: 1.4 T-Jet bazowo 120KM Modyfikacje głowicy:BRAK Modyfikacje bloku: BRAK Układ dolotowy: Custom by TRS Racing Układ wydechowy: MG Motorsport Układ wtryskowy: Wtryski 520ccm Elektronika: Ecumaster EMU Układ chłodzenia: Custom by TRS Racing Układ napędowy: Tarcza sprzęgła ze spiekiem, skrzynia 6-bieg Zawieszenie: MTS (chyba:) ) BODY KIT: BRAK PODZIĘKOWANIA: - Fiat Cinquecento 1.4 T-JET GT28 Naszym zadaniem było dokończenie rozpoczętego projektu. Auto przyjechało na lawecie z już zamontowanym silnikiem 1.4 T-JET 120KM (Fiat Linea). Kolektor wydechowy wykonany z kwasówki, turbo Garrett GT28. ![]() ![]() ![]() ![]() Na początku trzeba było wstawić wycięte wzmocnienie czołowe i odbudować wewnętrzną belkę zostawiając miejsce na spory kolektor wydechowy ![]() ![]() Kolektor musiałem nieco zmodyfikować żeby turbo nie przeszkadzało w regulacji reflektorów itp. ![]() ![]() Kolektor dostał nowy bandaż termoizolacyjny ![]() ![]() Przyszedł czas na DP. Postaraliśmy się jak najbardziej „przykleić” ją do kolektora i bloku silnika żeby zaoszczędzić jak najwięcej miejsca. ![]() ![]() Cooler został wyspawany specjalnie do tego projektu. ![]() ![]() Przy okazji zamontowałem elektryczne wspomaganie kierownicy z Seicento ![]() ![]() Downpipe gotowa. ![]() ![]() ![]() ![]() Cooler gotowy i pomalowany proszkowo na czarny mat ![]() ![]() Powoli zacząłem uzbrajać silnik ![]() Ponieważ karoseria była pozbawiona wiązki, ją też musieliśmy uporządkować ![]() ![]() Deska została przy okazji poflockowana ![]() Składania ciąg dalszy ![]() Duża przepustnica z adapterem ![]() Czas na układ chłodzenia. Przewody wodne trzeba było częściowo wyspawać z nierdzewki ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Filtr powietrza K&N zamontowany ![]() Oil Catch Tank z Properfekt ![]() Jedyne wolne miejsce pod maską – zbiorniczek płynu chłodniczego I oil catch tank ![]() Przy okazji – SHIFT LIGHT w liczniku ![]() Zamek maski też się nie zmieścił stąd zapinki zamykane kluczykiem ![]() Również z powodu braku miejsca pod maską EMU zamontowałem pod fotelem pasażera. Przygotowanie wiązki ![]() Chłodnica również została zbudowana specjalnie do tego projektu ![]() Do tego jeszcze chłodnica oleju ![]() Zbiorniczek płynu hamulcowego nie zmieścił się na swoim miejscu dlatego zastosowałem zbiorniczek z seicento z ABSem ![]() Pod zderzakiem też ciasno ![]() Przy okazji odświeżyliśmy rozpórkę kielichów ![]() Dolot wyspawany z aluminium i pomalowany proszkowo ![]() ![]() Chłodnica również pomalowana proszkowo ![]() ![]() Układ wydechowy od MG Motorsport ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
Tarcza sprzęgła ze spiekiem
![]() Coraz bliżej finału ![]() ![]() Pod maską coraz ciaśniej ![]() ![]() Wydech gotowy do montażu ![]() Pod maską skończone, pozostało skończyć wnętrze ![]() ![]() ![]() ![]() Dodatkowe wskaźniki na desce ![]() Regulacja kontroli trakcji ![]() ![]() ![]() Wnętrze gotowe ![]() ![]() ![]() Zbiorniczek płynu spryskiwacza i akumulator zamontowaliśmy w bagażniku ![]() ![]() Samochód został wyposażony w dwie przełączane przyciskiem mapy zapłonu Pierwsza mapa 214KM i 242Nm ![]() Mapa druga 285KM 313Nm ![]() Generalnie jest jeszcze potencjał 303KM i 314Nm ![]() No i auto gotowe ![]() Cała galeria z budowy jest na mojej stronie trs-racing.pl lub FB/trs racing |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Zabrze, no będzie grubo w tym sezonie.
Jaka waga auta? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
Nie ważyliśmy auta.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Czy było już jeżdżone, jakieś pomiary? Na jakich oponach i w jakim rozmiarze porusza się ten bączek?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Thu, 19 January 2012 ![]() |
Przyjemnie to już musi podawać, udało się już sprawdzić jakieś czasy ?
Jak to bez szpery sobie radzi ? -------------------- Golf II VRT 404@570
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Niezły wariat. Wilk w owczej skórze.....
Ciekawe jakie czasy -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Mega projekt, tu waga zrobi duza robote i 300KM z 1.4 tez daje ladna wydajnosc, jakies pierwsze pomiary 0-100 100-200 1/4 byly?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Jakieś modyfikacje hamulca, czy jest rakieta ziemia-ściana?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
300 Koni w takim pudełeczku...Fajny bączek;)
Pojęcie trakcji istnieje w tym przypadku? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
Z uwagi na aure nie bylo pomiarow. Kola obecnie 14" , wczesniej byly 13". Tarcze z przodu wentylowane.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 22 August 2011 Skąd: Zabrze ![]() |
Skad taka roznica w mocy miedzy kolami a silnikiem (prawie 100km)?
Reszta wyglada ladnie , poukladane schludnie , Ciekawa chlodnica jaki wenatylator , cos cienkiego ? ![]() -------------------- Seicento 1.4 16v T-jet FWD Turbo
Drag Wars - 30.04.2016 ET : 12:41 1/4 Rothenburg - 31.08.2013 ET : 12.94 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Fri, 08 November 2013 ![]() |
co to za kontrola trakcji?
-------------------- VF1B532
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Dlaczego mapa zapłonu jest przełączana a nie np. boost? Do kontroli trakcji mam identyczne pokrętło
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
Roznica w mocy bierze sie z tego ze do w miare poprawnego pomiaru bez usligzu kol trzeba bylo wsadzic do srodka 4 osoby:) Wentylator spal. EMU posiada funkcje kontroli trakcji. Co do przelaczania map, nie sprecyzowalem. Pierwsza mapa 1bar, druga 1,4 bar
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 22 January 2015 ![]() |
I nazwij to "cienias"...
Wszystko z głową porobione |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
jakie turbo i wtryski?
że tak pytanie z pupy zadam: ile mozna ugrać z serii 120 koni + turbo abarth?. bo chciałem już rok temu uderzyć w grande punto, ale w tej chwili stać mnie tylko na sport'a.abarth dyche wiecej, i nie wiem czy warto sie pchać w słabszą wersje jęsli chce sie mieć 200 koni. ogólnie potencjał seryjnego motoru rozbraja -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
Nie ma znaczenia jaka to wersja bazowa. Garrett gt1446 i po strojeniu jest 200KM
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
a wtryski nie sa inne?i która szkrzynia lepsza: zwykla, czy 6stka od abartha?
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A do czego ta skrzynia ma być lepsza? Bo idealnego zawsze rozwiązania nie ma niestety...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 14:11 |