![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Witam
Osttanio kolega poprosił mnie o poszukanie troche o Modach w tych Fiatowskich silnikach . W grę wchodzą 1.9 150KM vs 2.0 163 MultiJet , poszperałem troche ( ale tylko troche ) i R-Performance lub Cinsoft zrobili 2.0 na około 225-230KM , Pytań jest sporo , ale najwazniejsze to , Który silnik jest podatniejszy na dalsze mody typu FMIC, wydech czy tez wymiana wtrysków i Soft ? czy wogóle ktos robil więcej niz Softy ( mowa o 2.0 ) jakie są bolączki ? może sprzęgło ? Czy może wymiana Turbo w wersji 2.0 da rade wyciągnąć cos wiecej czy nie . dziękuje za odpowiedzi , może jakies wykresy mocniejszych przeróbek . |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 May 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Z tego co wiem jako posiadacz 2.0 w Bravo właśnie to chyba nikt narazie nic poza softem i wywaleniem ekologii nie robił. Co do samego silnika to w porównaniu do 1.9 masz wydajniejsze wtryski, sprzęgło i dwumas sporo mocniejsze (przez co dużo droższe).
Tu masz forumowe Bravo 1.9 na GTB2260VKLR. http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 Sam jestem ciekaw jakby wyszło takie 2.0 na GTB po podobno rail może dać sporo paliwa, pytanie na ile by to wystarczyło po montażu VKLR i ile jest z tym zabawy. Wystarczy dorobić flansze pod kolekto czy trzeba się rzeźbić ze spawaniem żeliwa do kolektora?? No i oczywiście wyspawać trzeba DP, przy okazji pozbywając się kata. Żeby powiesić GTB do 2.0 to pewnie trzeba położyć 4k licząc używane turbo i zrobienie Fmica w swoim zakresie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 14:36 |