Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Bravo II 1.9 MultiJet vs 2.0 MultiJet
ChRzAnIu
post Thu, 14 Aug 2014 - 15:52
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





Witam
Osttanio kolega poprosił mnie o poszukanie troche o Modach w tych Fiatowskich silnikach .
W grę wchodzą 1.9 150KM vs 2.0 163 MultiJet , poszperałem troche ( ale tylko troche ) i R-Performance lub Cinsoft zrobili 2.0 na około 225-230KM ,
Pytań jest sporo , ale najwazniejsze to , Który silnik jest podatniejszy na dalsze mody typu FMIC, wydech czy tez wymiana wtrysków i Soft ?
czy wogóle ktos robil więcej niz Softy ( mowa o 2.0 ) jakie są bolączki ? może sprzęgło ?
Czy może wymiana Turbo w wersji 2.0 da rade wyciągnąć cos wiecej czy nie .
dziękuje za odpowiedzi , może jakies wykresy mocniejszych przeróbek .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 14 Aug 2014 - 15:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Borys-Tech
post Thu, 14 Aug 2014 - 16:08
Post #2


User
Dołączył: Sun, 20 May 2007
Skąd: Bydgoszcz





Z tego co wiem jako posiadacz 2.0 w Bravo właśnie to chyba nikt narazie nic poza softem i wywaleniem ekologii nie robił. Co do samego silnika to w porównaniu do 1.9 masz wydajniejsze wtryski, sprzęgło i dwumas sporo mocniejsze (przez co dużo droższe).

Tu masz forumowe Bravo 1.9 na GTB2260VKLR.

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0

Sam jestem ciekaw jakby wyszło takie 2.0 na GTB po podobno rail może dać sporo paliwa, pytanie na ile by to wystarczyło po montażu VKLR i ile jest z tym zabawy. Wystarczy dorobić flansze pod kolekto czy trzeba się rzeźbić ze spawaniem żeliwa do kolektora?? No i oczywiście wyspawać trzeba DP, przy okazji pozbywając się kata.

Żeby powiesić GTB do 2.0 to pewnie trzeba położyć 4k licząc używane turbo i zrobienie Fmica w swoim zakresie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 14:36