![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Samochód zakupiłem z myślą o aucie do "orania" nim ( gaz, hak i 850zl cena kupna)
Stan z dnia zakupu: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Potem znów przypomniały mi sie klimaty RWD (to mój kolejny Kant) Auto po kolejnej zmianie kół z Lanci Delty HF integrale 5.5" na 15"(sorki za jakość robione nocą ![]() Zostały zamontowane fotele Sparco Junior kierownica Viktor, a kolumna kierownicza została obniżona i wydłużona a fotele cofnięte troszkę. Przód został zmodyfikowany pod kątem przyszłych modyfikacji (intercooler, oil cooler) ![]() ![]() ![]() ![]() Za dnia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jak seryjny silnik powiedział papa wsadziłem dohca 2.0 potem 1.6 8V Tu 1.6 8v na wtrysku webera ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nowe felgi 16" ręczny hydrauliczny na osobnych zaciskach (całkowicie osobny układ) ![]() ![]() ![]() moje nowe oponki ![]() ![]() dawca mocy: ![]() moja fabryka mocy ![]() silnik ze skrzynią na prowizorycznym statywie: ![]() ![]() kolejne przymiarki ![]() ![]() ![]() wyniki ostatnich prac nad wozem: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Układ kierowniczy zmieniony na zębatkowy z fiata 131, belka, wahacze oraz stabilizator również pochodzą z 131 (przez co nie ma tylu drążków bo stabilizator od razu jest reakcyjnym) Zobaczymy jak odbije się to na zależności kątów Ackermana i zmianach kinematycznych innych kątów, jak również promieniu zawracania, jedno jest pewne będzie można pomóc sobie gazem przy nawrocie. ![]() Na razie zbieżność ustawiona i kąty osi sworznia w normie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Noooo Brawo Gratuluje wozidła
![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Super!
Stare fiaty mają coś w sobie ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 January 2010 ![]() |
Gratulacje za podjęcie tego projektu. Ja chciałm wrzucic fiatoskie 20VT ale zrezygnowałem...
![]() -------------------- G35 White Pearl
Triumph Spitfire Customized--> coming soon |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Skrzynia po małym zabiegu jest p'n'p i zakłada się oryginalny rozrusznik z Lanci Themy z przekładnia planetarną.
Łapy mogły by zostać z fiata 131 czy 132 (ze starego dohca) gdybym nie wsadzał impulsatora "fazy" na wałek ssący z tyłu, tak trzeba było je troszkę zmodyfikować aby przesunąć zespól napędowy do przodu. Miska oczywiście musiała być przemodelowana. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 05 July 2007 Skąd: Opole ![]() |
Jak jeszcze polonezem jeździłem to pamiętam Twoje fiaty na Fiat Furious. Jak widzę wciąż w nich modzisz
![]() -------------------- CRX ED9 --> sold
CRX EE8 --> sold C36 AMG --> sold Sunny GTI-R --> sold Sunny GTI Neo VVL --> new toy |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Jestem na etapie montowania i modyfikowania różnych rzeczy, więc może się coś zmienić.
Wóz będzie budowany według tego planu: Silnik: -na razie silnik seria(205KM i 304Nm choć mam już DET II, wałki Tipo N/A i T4) -większy intercooler, -blow off (chiński tial), -wydech na jednym tłumiku przelotowym coś koło 60mm (tego jeszcze nie mam), Układ paliwowy: -dwie pompy, -surge tank Przeniesienie napędu: -sprzęgło seria z 2.0 16VT, -skrzynia 131 5biegów, -wał napędowy M5 E39 (zastanawiam się nad nim), -mostem ze szperą M5 E39, -półosie M5 E39 połączone z półosiami i piastami Lanci Themy 2.0 16VT. Zawieszenie Przód: -dolne wahacze fiat131, -stabilizator 131 (stabilizator i reakcyjne drążki w jednym), -górne wahacze Polonez "szerokie caro", -sprężyny śrubowe Polonez Truck -amortyzatory Guzikstain Kraków (w planach Bilstein b6) Zawieszenie Tył: - kompletne wielowahaczowe (cztery) zawieszenie BMW E39 - stabilizator będzie przedni z fiata 125p Hamulce: - 284 przód wentyl Lancia Thema 2.0 16VT, tył 251 Lancia Thema normalna (tarcze Mikoda nacinana, nawiercana) klocki Ferodo, serwo i pompa Lucas, Ręczny hydrauliczny na osobnym układzie Wnętrze: -fotele Sparco Junior, -kierownica Victor z nabą "gniotką" i przedłużoną kolumna kierowniczą i nieznacznie obniżoną, -zegary Autogauge seria Smoke II prędkościomierz i obrotomierz seria 95mm (czekam na dostawę), boost, egt, oil temp, oil press, fuel press,volt, water temp seria 52mm -elektryczne szyby (w planach) Nadwozie: -poszerzenia z spojlerami (tak jak 125 GTJ lub 131 abarth stradale czy Lada WFTS), -lampy golf 1 odymione klary, -zmieniony grill -białe kierunki przednie i boczne - biało czerwone tylne lampy (jak znajdę) p.s. Jak widać większość już mam zostało poskładać puzzle i jeszcze część zakupić. Jak to mówią stara miłość nie rdzewieje, choć moją strzałę ruda podgryzła troszkę ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 February 2004 Skąd: WAWA ![]() |
mega.... masz jakąś fotę tylnego zawieszenia????
-------------------- 7motorsport
przekładki, serwis EVO |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Świetny projekt.. Wreszcie jakiś mocny kant
![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Projekt mega, cos pięknego!
-------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, bardzo fajny pomysł z tym kantem. Życzę jak najszybszego poskładania wszystkiego do kupy i czekam na dalsze fotki.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
mega.... masz jakąś fotę tylnego zawieszenia???? Też bym chętnie zobaczył foty zawiasu przód i tył ![]() projekt MEGA ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: War-Maz ![]() |
Jaram sie , nawet wyglada z tymi swiatłami od golfa 2 ! Super projekt !
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
<pokłony> skąd jesteś? Bywasz w Wawie? Chętnie bym obejrzał to autko na żywo.
-------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dołączam się do gratulacji , czy auto było ważone ?
-------------------- www.corsa-a.pl/forum
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Smialy pomysl , jeszcze dodatkowe oklatkowanie zapewne znajdzie sie w planach
-------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
kania sledze fiatona od x czasu na innych forach..ff.
trzymam kciuki za projekt..(andrzej131) -------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Thu, 09 July 2009 Skąd: Mława ![]() |
Kania jak dopasowałeś heble od Lanci z przodu? Chodzi mi o zamocowanie cylinderków hamulcowych do zwrotnicy czy pasują ,czy trzeba dorabiać wsporniki.Czy tarcze hamulcowe 284 mm weszłyby w 15 calowe felgi?Chciałbym takie hample założyć w polonezie na Lucasie.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 January 2010 ![]() |
a jak ze sprzęgłem? bo tego się obawialem w moim projekcie, kurde teraz jestem zły na siebie że nie kontynuowałem
-------------------- G35 White Pearl
Triumph Spitfire Customized--> coming soon |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
kozacki fiacior. Bede sledzil uwaznie.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 04:07 |