![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
cześć
potrzebuje rady i opini, czy jeździł ktoś na tarczy brembo max z wymienionymi w temacie klockami auto raczej na miasto i trase. tor pewnie zobaczy raz czy dwa. obecnie sa klocki premier które nie daja rady [fading] przy moim stylu jazdy. mialem ate power disc i ate ceramic i super hamowalo po przeczytaniu dziesiatek stron dowiedziałem FDSp i brembo max to raczej udane polaczenie ciekawi mnie czy ktos jezdzil na klockach brembo hp2000 [najlepiej jakby ktos sie wypowiedzial co jezdzil na tych i na tych, ale w cuda nie wierze ![]() na necie malo opini o brembi hp2000 ale ogolnie klocek podobny cennowo i wydajnosciowo do FDSp ktos sie wypowie chociazby na temat FDSp + brembo max? interesuje mnie: 1)jak na zimno [cold bite - bardzo mi na tym zależy] 2)jaka odpornosc na fading 3)halas 4)przebieg zestawu 5)ogolne odczucie i porownanie z innymi zestawami |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
nikt nie działał z klockami brembo?
a jak wasze opinie o ds'ach wzgledem innych klockow |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 ![]() |
Miałem w 3 różnych autach zestaw Brembo gładkie i DS Performance i było to opcjonalne zestawienie na szybsze miasto i szybszą trasę. Hamulec był mega pewny i wraz ze wzrostem temperatury hamował jeszcze lepiej. Cold bite był dokładnie taki sam, jak w "zwykłych" klockach, ani razu nie miałem wrażenia, że dopiero po zagrzaniu zaczynał pracować. Przy hamowaniach z większych prędkości nie miałem żadnego problemu z fadingiem, a ostatnie auto było dość ciężkie (1,7t). Toru tymi autami nie odwiedzałem, więc się nie wypowiadam.
Moim zdaniem dobrze, że dobierasz to z tarczą Brembo, bo DSy są dość twardym klockiem i spotkałem się z kilkoma przypadkami, w których tarcze innych producentów nie dawały rady. W obecnym aucie ma wrzucony komplet Stoptech'a (tarcze i klocki, odpowiednik DSów) i czuć, że klocek jest dużo bardziej miękki (co oczywiście nie oznacza, że hamuje gorzej). Jest zupełnie inna modulacja hamulca. Przy tarczach Brembo nie miałem żadnego problemu z nadmiernym zużyciem, krzywieniem itd. Piszczenie jest bardzo przyzwoite, czasami w bardzo gorący dzień w korku mi się zdarzyło przy jakiejś mniejszej prędkości, ale naprawdę bez tragedii. Pamiętaj koniecznie, żeby je odpowiednio otworzyć po założeniu. Przebieg w ostatnim, ciężkim aucie był ponad 40 tyś. km, klocka było połowę, tylne tarcze powoli się nadawały do wymiany. W poprzednich autach też podobne przebiegi. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
dzieki. nie bede ryzykowal z klockiem brembo .wezme DSy
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
A Mintex? Jakiś czas temu spróbowałem i teraz nawet do S-maxa wrzuciłem M1144 (coś jak DS Performance). Uderz do chłopaków z Pizzabrakes, dobrze ogarniają temat i potrafią doradzić co do jakich zastosowań.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 27 June 2008 ![]() |
Jak wypadają cenowo te mintexy w porównaniu do dsów, np mieszanka M1155 vs DS2500?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:15 |