Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> F20c do poloneza
hondafan
post Tue, 22 May 2012 - 12:43
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 22 May 2012





Witam. Od dawna myślę o połączeniu hondowskiego vteca z polskim opakowaniem. Mam na oku silnik w.sumie kompletny:
http://allegro.pl/silnik-honda-s2000-f20c-...2343958039.html
Buda to już raczej mniejszy problem. Do tego wiadomo hamulce, zawieszenie i inne niezbedne elementy. Teraz moje pytanie. Co o tym myslicie? W okol jakiej kwoty oscylowałby ten projekt. Czy moze bardziej opłaca się włożyć jakiś inny, tańszy silnik czy po prostu kupić s2000?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 May 2012 - 12:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
caro
post Tue, 22 May 2012 - 12:53
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 03 May 2004





On wie wszystko na ten temat:

http://www.facebook.com/profile.php?id=161...639&sk=info
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Tue, 22 May 2012 - 13:17
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





o kur..... On to ma dobre projekty biggrin.gif


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 22 May 2012 - 13:26
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Co o tym myslicie? W okol jakiej kwoty oscylowałby ten projekt. Czy moze bardziej opłaca się włożyć jakiś inny, tańszy silnik czy po prostu kupić s2000?


Lekko licząc, z autem oczywiście, to okolice 30kpln są dolną granicą. Choć na Twoim miejscu poszedł bym w sr20det - tańszy, więcej gratów, łatwe metody podnoszenia mocy.
Ale to i tak jedynie gdybanie, bo jak znam życie, ten projekt i tak nie powstanie wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leonek1321
post Tue, 22 May 2012 - 14:13
Post #5


User
Dołączył: Sat, 29 May 2010





gdzieś w polsce już sie taki jeden buduje, caro przerobione na coupe + silnik i skrzynia s2000 + zawias z bmw, raczej taki projekt dobiłby ceną do zakupu s2000 ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Fri, 25 May 2012 - 21:07
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Tańszych silników nie bakuje.
Choćby 1UZ czy 1JZ, tony silników BMW. Wszystko tańsze, a przez popularność driftu w polsce to już w kundlowych projektach dobranie skrzyni do Toyotowskich pancerniaków tez problemem nie jest.


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 27 May 2012 - 00:52
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Wszystko fajnie, ale łatwiej bęzie wsadzić 4 garowy silnik do polda, niż R6 z ickiem jeszcze na przodzie. Ale fakt, tańszych i bardziej rozwojowych silników od s2000 jest bardzo dużo smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Sun, 27 May 2012 - 17:01
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Pewnie łatwiej, ale juz 6-tkami BMW i Forda jeżdzą, więc się da.


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leonek1321
post Sun, 27 May 2012 - 19:54
Post #9


User
Dołączył: Sat, 29 May 2010





zwłaszcza 1uz laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 28 May 2012 - 13:09
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Zanim zdecydowałem sie na saaba to mierzyłem poloneza pod kontem 1uz i wyglądało na to że się zmieści smile.gif więc to tylko kwestia odpowiedniej decyzji smile.gif

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Mon, 28 May 2012 - 20:09
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





UZ to bardzo kompaktowa V-eczka


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niesmiertelny
post Mon, 28 May 2012 - 21:42
Post #12


User
Dołączył: Fri, 13 November 2009





Porażka za taką kasę kupować silnik do Poldona, jeszcze nie wiadomo czy coś z tego będzie...
M50B25
na allegrogo jest Polonez z takim silnikiem. Może jeszcze kilka rzeczy z tym silniczkiem zrobić a będzie mocniejszy od tego z s2000, nie mówiąc o kosztach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 29 May 2012 - 23:42
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Pewnie łatwiej, ale juz 6-tkami BMW i Forda jeżdzą, więc się da.


Nikt nie napisał, że się nie da. Da się niemal wszystko. Pytanie o sens takiej przeróbki i późniejsze zachowanie auta. Ale to długi temat.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 30 May 2012 - 23:02
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Ale ja nie zauwazyłem aby twórca tematu pytał o sens... na pierwszy rzut oka może się tak wydwać ale może Człowiek ma kaprys i chciałby mieć vteca w poldonie. Mnie się podoba, pytanie czy się da, kwestia bidżetu jest odrębną sprawą

myślicie, ze ten się zastanawiał nad sensem przeróbki?
http://www.youtube.com/watch?v=kvrGPpfB_q0


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leonek1321
post Thu, 31 May 2012 - 17:08
Post #15


User
Dołączył: Sat, 29 May 2010





tylko że to jest mała różnica, w japoni łatwiej dorwać cześć do hondy niż w polsce + e36 jest o wiele lepszą bazą wiec rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hondafan
post Thu, 31 May 2012 - 17:27
Post #16


Rookie
Dołączył: Tue, 22 May 2012





Jakie macie inne propozycje na zakup jakiegoś auta z tylnym napędem?
Lub jeśli nie cały to jaki samochód byłby korzystny do swapowania. Silnik najlepiej japoński i w miarę możliwości rozwojowy, za niewielkie pieniądze.
Chodzi mi głownie o koszty. Myśle, że górna granica to 20k.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro
post Thu, 31 May 2012 - 19:19
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Mon, 03 May 2004





E36 albo S13/14. Widać kolega szukajką gardzi.

Niemniej, jeśli masz fantazję i przede wszystkim budżet to:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gooffy
post Fri, 01 Jun 2012 - 09:43
Post #18


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 October 2003
Skąd: Dzwonkowa 32





Caro przerobione na coupe + silnik i skrzynia s2000 + zawias z bmw buduje się w Dziekanowie pod Warszawą wink.gif


--------------------
that's the kind of racing we love ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hondafan
post Sun, 03 Jun 2012 - 00:05
Post #19


Rookie
Dołączył: Tue, 22 May 2012





Co sądzicie o MG TF ? Silnik 1.8 VVC umieszczony centralnie.
Ktoś ma pojęcie o konstrukcjachbtej marki ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:07