![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 May 2012 ![]() |
Witam. Od dawna myślę o połączeniu hondowskiego vteca z polskim opakowaniem. Mam na oku silnik w.sumie kompletny:
http://allegro.pl/silnik-honda-s2000-f20c-...2343958039.html Buda to już raczej mniejszy problem. Do tego wiadomo hamulce, zawieszenie i inne niezbedne elementy. Teraz moje pytanie. Co o tym myslicie? W okol jakiej kwoty oscylowałby ten projekt. Czy moze bardziej opłaca się włożyć jakiś inny, tańszy silnik czy po prostu kupić s2000? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
o kur..... On to ma dobre projekty
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Co o tym myslicie? W okol jakiej kwoty oscylowałby ten projekt. Czy moze bardziej opłaca się włożyć jakiś inny, tańszy silnik czy po prostu kupić s2000? Lekko licząc, z autem oczywiście, to okolice 30kpln są dolną granicą. Choć na Twoim miejscu poszedł bym w sr20det - tańszy, więcej gratów, łatwe metody podnoszenia mocy. Ale to i tak jedynie gdybanie, bo jak znam życie, ten projekt i tak nie powstanie ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 29 May 2010 ![]() |
gdzieś w polsce już sie taki jeden buduje, caro przerobione na coupe + silnik i skrzynia s2000 + zawias z bmw, raczej taki projekt dobiłby ceną do zakupu s2000 ...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Tańszych silników nie bakuje.
Choćby 1UZ czy 1JZ, tony silników BMW. Wszystko tańsze, a przez popularność driftu w polsce to już w kundlowych projektach dobranie skrzyni do Toyotowskich pancerniaków tez problemem nie jest. -------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Wszystko fajnie, ale łatwiej bęzie wsadzić 4 garowy silnik do polda, niż R6 z ickiem jeszcze na przodzie. Ale fakt, tańszych i bardziej rozwojowych silników od s2000 jest bardzo dużo
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Pewnie łatwiej, ale juz 6-tkami BMW i Forda jeżdzą, więc się da.
-------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sat, 29 May 2010 ![]() |
zwłaszcza 1uz
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Zanim zdecydowałem sie na saaba to mierzyłem poloneza pod kontem 1uz i wyglądało na to że się zmieści
![]() ![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
UZ to bardzo kompaktowa V-eczka
-------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Fri, 13 November 2009 ![]() |
Porażka za taką kasę kupować silnik do Poldona, jeszcze nie wiadomo czy coś z tego będzie...
M50B25 na allegrogo jest Polonez z takim silnikiem. Może jeszcze kilka rzeczy z tym silniczkiem zrobić a będzie mocniejszy od tego z s2000, nie mówiąc o kosztach. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Pewnie łatwiej, ale juz 6-tkami BMW i Forda jeżdzą, więc się da. Nikt nie napisał, że się nie da. Da się niemal wszystko. Pytanie o sens takiej przeróbki i późniejsze zachowanie auta. Ale to długi temat. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Ale ja nie zauwazyłem aby twórca tematu pytał o sens... na pierwszy rzut oka może się tak wydwać ale może Człowiek ma kaprys i chciałby mieć vteca w poldonie. Mnie się podoba, pytanie czy się da, kwestia bidżetu jest odrębną sprawą
myślicie, ze ten się zastanawiał nad sensem przeróbki? http://www.youtube.com/watch?v=kvrGPpfB_q0 -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sat, 29 May 2010 ![]() |
tylko że to jest mała różnica, w japoni łatwiej dorwać cześć do hondy niż w polsce + e36 jest o wiele lepszą bazą wiec
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 May 2012 ![]() |
Jakie macie inne propozycje na zakup jakiegoś auta z tylnym napędem?
Lub jeśli nie cały to jaki samochód byłby korzystny do swapowania. Silnik najlepiej japoński i w miarę możliwości rozwojowy, za niewielkie pieniądze. Chodzi mi głownie o koszty. Myśle, że górna granica to 20k. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
E36 albo S13/14. Widać kolega szukajką gardzi.
Niemniej, jeśli masz fantazję i przede wszystkim budżet to: |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 October 2003 Skąd: Dzwonkowa 32 ![]() |
Caro przerobione na coupe + silnik i skrzynia s2000 + zawias z bmw buduje się w Dziekanowie pod Warszawą
![]() -------------------- that's the kind of racing we love ...
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 May 2012 ![]() |
Co sądzicie o MG TF ? Silnik 1.8 VVC umieszczony centralnie.
Ktoś ma pojęcie o konstrukcjachbtej marki ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:07 |