![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 July 2004 ![]() |
Które lepsze do japończyka składanego w Europie (nissana)
Ceny porównywalne |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Eibach = Jest dobry komfort z dobrymi amorkami.
H&R = Sporo twardsze. Jeśli jeździsz z reguły sam, lub z małym ładunkiem to bierz Eibacha i dobre amory. Pozdro |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 July 2004 ![]() |
Najczęściej w 2-3 osoby. A bardzo czuć różnice miedzy tym a tym, co do amorów to myślałem o koni
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Koni = Dobry wybór.
Bierz Eibacha. Chyba, że może być sztywniej, wtedy i H&R się sprawdzi. Ale trochę wytrzęsie Różnice można "opisać" w ten sposób, że nowe zwykłe amory na Eibachu trzymają nieźle, a na H&R jest dużo gorzej |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 July 2004 ![]() |
ZA JEDNYM ZAMACHEM I spręzyny i amory
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Ludziom z H&R lekko przestawiło się pod czachą podnosząć ceny, za niższą kase lepiej wziąść Eibachy, jeździłem kiedyś 2 lanosami oba na Bilsteinie B8, w jedym H&R w drugim Eibach i na nich było zdecydowanie lepiej. Co do amorów koni to odradzam, znajomemu w Megance Coupe wysiadły dość szybko. Ja bym brał Bilsteina B6 bądz B8, a jak się skończą to regenerować można
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 July 2004 ![]() |
Za h&r bym zaplacil 730 a za eibachy 779 wiec nie wiem czy im sie w głowie poprzewracało a co do tych bilsteinow czy cos znasz strone producenta albo moze masz namiar na importera w polsce, a i czy one tez sa regulowane
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Kurde do mnie H&R 2 miechy temu kosztowały 1100 a teraz 1400 Co do Bilsteina to Zerkopol w Warszawce jak mnie pamięć niemyli, www niepamiętam ale na guglach jest
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 July 2004 ![]() |
error w katalogu, który ktoś ci podał na forum tj http://katalog.bilstein.de/ nie ma mojego samochodu bo mam n16. A widzisz zawsze trzeba poszukac u źródła
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
to Z innej beczki
a do hondy civic i bilsteina ale na razie b4 jakie springi radzicie? jazda mieszana, dynamiczna -------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 July 2004 ![]() |
z tego co sie dowiedziałem to jak jezdzisz sam to eibachy, a jak z obciążeniem to h&r. W ostatnim czasie Maro do colta zakładał jakieś spręzyny ale nie pamietam jakie. Bero jeżdzi w sowim civcu na eibachach mariego zapytam jutro. A tak przy okazji to jak ci kiedys na spalarni centralny odmowil posluszenstwa to policjant otwierał ci samochód. I któś mu wtedy robił zdjecie masz moze te zdjecie??
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
pewnie ze mam ale nie wiem czy wypada dac bo jednak facet pomogł hehe
-------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 July 2004 ![]() |
Ale ja latarke trzymałem
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Eibach sa bardziej komfortowe
H&R sa BARDZO sztywne (sam na takich jezdze ,ale mi to odpowiada taka taczka ) -------------------- Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3 2005--> ET 17,4 2006--> ET 14,7 2007-->13.xx??? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
...h&r bardzo sztywne...
ok, dzięki za info, ale FACHOWCÓW (Zoltar?) poproszę głębiej: - czy zdarza się, gdy w zwykłych autach z twardą zawiechą padały inne części (np. zawieszenie silnika, plastikowe części wnętrza, szyby, pękanie karoserii itp.); - czy jeśli ktoś chce wymienić komplet amorki+sprężyny to sensownie jest kupować osobno kombinowany zestaw zamiast kitu? -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
U mnie na kompleciku OMP springi i amory pękła buda przy ściance grodziowej Ale chyba mało jest osób na forum które jeżdzą jak ja
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 July 2004 ![]() |
CYTAT("Owko":1aoekupz) - czy zdarza się, gdy w zwykłych autach z twardą zawiechą padały inne części (np. zawieszenie silnika, plastikowe części wnętrza, szyby, pękanie karoserii itp.); fachowcem nie jestem ale koledze w civicu po 10000 poszły amory CYTAT("Owko":1aoekupz) - czy jeśli ktoś chce wymienić komplet amorki+sprężyny to sensownie jest kupować osobno kombinowany zestaw zamiast kitu kity są dobre o ile do twojego modesą przewidziane ja mam np. Nissana almery n16 i bilstein nie robi wogoe amorow do almery n16, a koni robi tylko amory ale kita nie ma. Nie wiem jaki masz samochód więc musisz sam poszukać katalog bilsteina jest gdzies na linku w forum a koni ma polska strone Wysłany Sob Paź 09, 2004 19:43 pm: CYTAT("MACIOR":1aoekupz) U mnie na kompleciku OMP springi i amory pękła buda przy ściance grodziowej Ale chyba mało jest osób na forum które jeżdzą jak ja
czyli jak i czym jezdzisz?? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
do hondy civic jak i do kazdego innego auta radze najpierw zaopatrzyc sie w amory( b4 to nie jest "tuningowy" amorek), pozniej w sprezyny,a najlepiej we wszystko razem. moze ale nie musi to byc kit ( IMO to lepsze niz skladanie zawiasu)
do sztywnego zawiasu dobrze jest miec rozporeczke gorna, a najlepiej i gorna i dolna, wtedy zmniejsa sie ryzyko peknieca szyby jesli chodzi o h&r lub omp to w komplecie powinien byc kreglarz do masazu kregoslupa , ja mam weitec i amoy koni i opony 195/45 i jest dosc twardo w archiwum jest sporo o zawieszeniu proponuje poczytac -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
CYTAT("rataj_1":34uioaq8) CYTAT("MACIOR":34uioaq8) U mnie na kompleciku OMP springi i amory pękła buda przy ściance grodziowej Ale chyba mało jest osób na forum które jeżdzą jak ja czyli jak i czym jezdzisz?? Jak dobrze pamiętam to koło 20-30 KJS w 2 lata Plust 35kkm rocznie, z czego ponad połowa to lekki hardcorek -------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
CYTAT("Owko":3ud052cv) ...h&r bardzo sztywne...
ok, dzięki za info, ale FACHOWCÓW (Zoltar?) poproszę głębiej: - czy zdarza się, gdy w zwykłych autach z twardą zawiechą padały inne części (np. zawieszenie silnika, plastikowe części wnętrza, szyby, pękanie karoserii itp.); - czy jeśli ktoś chce wymienić komplet amorki+sprężyny to sensownie jest kupować osobno kombinowany zestaw zamiast kitu? Do eksperta to mi daleko 1. Plastiki mogą się "rozklekotać"... Delikatnie mówiąc... Choć sporo zależy od jakości elementów deski, jakości montażu Pękanie szyb to częsty objaw w autach z po prostu za słabym nadwoziem. Twardy zawias zwiększa znacznie to ryzyko. Konieczna jest rozpórka... Najlepiej regulowana (Śruba rzymska) Z tego co słyszałem Audi 80 potrafi mieć taki problemy, chociaż nie jest to reguła. Stare Kadety na mocnym zawieszeniu też mogą mieć problemy, oparta na nim Nexia itd. Co do kitów. Dużo zależy od dostępności zawieszenie do branego pod uwagę modelu auta. Kupując kit z reguły jesteś "zmuszony" wybrać twardsze zawieszenie, niż kombinacja np. Eibacha z Bilsteinem B8 Ale z drugiej strony kit najczęściej ma większe możliwości regulacji nastawów I zdarza się, że jest tańszy od kombinacji. Nie mówiąc już o gwincie Tylko ta cena... Ale musi być dostępny... Bo większość ludzi kombinuje z powodu braku kitu w ofercie do ich auta Mam nadzieję, że choć odrobinę pomogłem. Pozdro |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:39 |