Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Eibach czy H&R
rataj_1
post Fri, 08 Oct 2004 - 19:59
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





Które lepsze do japończyka składanego w Europie (nissana)
Ceny porównywalne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Oct 2004 - 19:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Zoltar
post Fri, 08 Oct 2004 - 20:53
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Eibach = Jest dobry komfort z dobrymi amorkami.

H&R = Sporo twardsze.


Jeśli jeździsz z reguły sam, lub z małym ładunkiem to bierz Eibacha i dobre amory.


Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rataj_1
post Fri, 08 Oct 2004 - 22:05
Post #3


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





Najczęściej w 2-3 osoby. A bardzo czuć różnice miedzy tym a tym, co do amorów to myślałem o koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Fri, 08 Oct 2004 - 22:17
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Koni = Dobry wybór.

Bierz Eibacha.

Chyba, że może być sztywniej, wtedy i H&R się sprawdzi. Ale trochę wytrzęsie

Różnice można "opisać" w ten sposób, że nowe zwykłe amory na Eibachu trzymają nieźle, a na H&R jest dużo gorzej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rataj_1
post Fri, 08 Oct 2004 - 22:37
Post #5


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





ZA JEDNYM ZAMACHEM I spręzyny i amory
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Fri, 08 Oct 2004 - 22:51
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Ludziom z H&R lekko przestawiło się pod czachą podnosząć ceny, za niższą kase lepiej wziąść Eibachy, jeździłem kiedyś 2 lanosami oba na Bilsteinie B8, w jedym H&R w drugim Eibach i na nich było zdecydowanie lepiej. Co do amorów koni to odradzam, znajomemu w Megance Coupe wysiadły dość szybko. Ja bym brał Bilsteina B6 bądz B8, a jak się skończą to regenerować można


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rataj_1
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:04
Post #7


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





Za h&r bym zaplacil 730 a za eibachy 779 wiec nie wiem czy im sie w głowie poprzewracało a co do tych bilsteinow czy cos znasz strone producenta albo moze masz namiar na importera w polsce, a i czy one tez sa regulowane
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:07
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Kurde do mnie H&R 2 miechy temu kosztowały 1100 a teraz 1400 Co do Bilsteina to Zerkopol w Warszawce jak mnie pamięć niemyli, www niepamiętam ale na guglach jest


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rataj_1
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:15
Post #9


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





error w katalogu, który ktoś ci podał na forum tj http://katalog.bilstein.de/ nie ma mojego samochodu bo mam n16. A widzisz zawsze trzeba poszukac u źródła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukiasz
post Sat, 09 Oct 2004 - 00:28
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Fałtekowo k/Warszawy





to Z innej beczki

a do hondy civic i bilsteina ale na razie b4 jakie springi radzicie? jazda mieszana, dynamiczna


--------------------
https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rataj_1
post Sat, 09 Oct 2004 - 00:54
Post #11


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





z tego co sie dowiedziałem to jak jezdzisz sam to eibachy, a jak z obciążeniem to h&r. W ostatnim czasie Maro do colta zakładał jakieś spręzyny ale nie pamietam jakie. Bero jeżdzi w sowim civcu na eibachach mariego zapytam jutro. A tak przy okazji to jak ci kiedys na spalarni centralny odmowil posluszenstwa to policjant otwierał ci samochód. I któś mu wtedy robił zdjecie masz moze te zdjecie??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukiasz
post Sat, 09 Oct 2004 - 01:56
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Fałtekowo k/Warszawy





pewnie ze mam ale nie wiem czy wypada dac bo jednak facet pomogł hehe


--------------------
https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rataj_1
post Sat, 09 Oct 2004 - 11:49
Post #13


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





Ale ja latarke trzymałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spawos
post Sat, 09 Oct 2004 - 14:28
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 February 2003
Skąd: Lublin





Eibach sa bardziej komfortowe

H&R sa BARDZO sztywne (sam na takich jezdze ,ale mi to odpowiada taka taczka )


--------------------
Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3
2005--> ET 17,4
2006--> ET 14,7
2007-->13.xx???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Sat, 09 Oct 2004 - 17:49
Post #15


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





...h&r bardzo sztywne...

ok, dzięki za info, ale FACHOWCÓW (Zoltar?) poproszę głębiej:
- czy zdarza się, gdy w zwykłych autach z twardą zawiechą padały inne części (np. zawieszenie silnika, plastikowe części wnętrza, szyby, pękanie karoserii itp.);
- czy jeśli ktoś chce wymienić komplet amorki+sprężyny to sensownie jest kupować osobno kombinowany zestaw zamiast kitu?


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Sat, 09 Oct 2004 - 18:11
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





U mnie na kompleciku OMP springi i amory pękła buda przy ściance grodziowej Ale chyba mało jest osób na forum które jeżdzą jak ja


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rataj_1
post Sat, 09 Oct 2004 - 19:42
Post #17


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





CYTAT("Owko":1aoekupz)
- czy zdarza się, gdy w zwykłych autach z twardą zawiechą padały inne części (np. zawieszenie silnika, plastikowe części wnętrza, szyby, pękanie karoserii itp.);


fachowcem nie jestem ale koledze w civicu po 10000 poszły amory

CYTAT("Owko":1aoekupz)
- czy jeśli ktoś chce wymienić komplet amorki+sprężyny to sensownie jest kupować osobno kombinowany zestaw zamiast kitu

kity są dobre o ile do twojego modesą przewidziane ja mam np. Nissana almery n16 i bilstein nie robi wogoe amorow do almery n16, a koni robi tylko amory ale kita nie ma. Nie wiem jaki masz samochód więc musisz sam poszukać katalog bilsteina jest gdzies na linku w forum a koni ma polska strone

Wysłany Sob Paź 09, 2004 19:43 pm:

CYTAT("MACIOR":1aoekupz)
U mnie na kompleciku OMP springi i amory pękła buda przy ściance grodziowej Ale chyba mało jest osób na forum które jeżdzą jak ja


czyli jak i czym jezdzisz??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sat, 09 Oct 2004 - 22:13
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





do hondy civic jak i do kazdego innego auta radze najpierw zaopatrzyc sie w amory( b4 to nie jest "tuningowy" amorek), pozniej w sprezyny,a najlepiej we wszystko razem. moze ale nie musi to byc kit ( IMO to lepsze niz skladanie zawiasu)

do sztywnego zawiasu dobrze jest miec rozporeczke gorna, a najlepiej i gorna i dolna, wtedy zmniejsa sie ryzyko peknieca szyby

jesli chodzi o h&r lub omp to w komplecie powinien byc kreglarz do masazu kregoslupa , ja mam weitec i amoy koni i opony 195/45 i jest dosc twardo

w archiwum jest sporo o zawieszeniu proponuje poczytac


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Sat, 09 Oct 2004 - 23:05
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





CYTAT("rataj_1":34uioaq8)
CYTAT("MACIOR":34uioaq8)
U mnie na kompleciku OMP springi i amory pękła buda przy ściance grodziowej Ale chyba mało jest osób na forum które jeżdzą jak ja


czyli jak i czym jezdzisz??



Jak dobrze pamiętam to koło 20-30 KJS w 2 lata Plust 35kkm rocznie, z czego ponad połowa to lekki hardcorek


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Sat, 09 Oct 2004 - 23:46
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





CYTAT("Owko":3ud052cv)
...h&r bardzo sztywne...

ok, dzięki za info, ale FACHOWCÓW (Zoltar?) poproszę głębiej:
- czy zdarza się, gdy w zwykłych autach z twardą zawiechą padały inne części (np. zawieszenie silnika, plastikowe części wnętrza, szyby, pękanie karoserii itp.);
- czy jeśli ktoś chce wymienić komplet amorki+sprężyny to sensownie jest kupować osobno kombinowany zestaw zamiast kitu?


Do eksperta to mi daleko

1. Plastiki mogą się "rozklekotać"... Delikatnie mówiąc... Choć sporo zależy od jakości elementów deski, jakości montażu


Pękanie szyb to częsty objaw w autach z po prostu za słabym nadwoziem.

Twardy zawias zwiększa znacznie to ryzyko.

Konieczna jest rozpórka... Najlepiej regulowana (Śruba rzymska)

Z tego co słyszałem Audi 80 potrafi mieć taki problemy, chociaż nie jest to reguła. Stare Kadety na mocnym zawieszeniu też mogą mieć problemy, oparta na nim Nexia itd.


Co do kitów.

Dużo zależy od dostępności zawieszenie do branego pod uwagę modelu auta.

Kupując kit z reguły jesteś "zmuszony" wybrać twardsze zawieszenie, niż kombinacja np. Eibacha z Bilsteinem B8

Ale z drugiej strony kit najczęściej ma większe możliwości regulacji nastawów I zdarza się, że jest tańszy od kombinacji.

Nie mówiąc już o gwincie Tylko ta cena...

Ale musi być dostępny... Bo większość ludzi kombinuje z powodu braku kitu w ofercie do ich auta


Mam nadzieję, że choć odrobinę pomogłem.



Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:39