![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 August 2009 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Wed, 26 September 2007 Skąd: Ustroń ![]() |
Tak . Wygląda to jak typowe wżery od spalania stukowego .
-------------------- Audi A4 Quattro 1.8 t BEX
Fiat Punto GT Fiat Grande Punto Sport 1.4 T-jet |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Mi to nie wyglada na spalanie stukowe.Wzery po stukowym sa rozleglejsze i z reguly na ostrych krawedziach.Wygladaja tak jakby z aluminium sie gabka robila.
EDIT: te kropki to pewnie sa numery tlokow.3kropki -3ci tlok,4 kropki -4ty... -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
to wygląda jak ktoś kto wyciągał tłoki znaczył gdzie który był punktakiem na pewno to nie stukowe
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 August 2009 ![]() |
Co do numeracji tłoka to raczej nie, bo te kropki są w liczbie ok. od 3 do 5-7 na tłoku. i w różnych miejscach. Na początku też myślałem, że to numeracja ale przy dłuższym przyglądnięciu się doszedłem do wniosku iż to jednak nie numeracja. A co to stuku to wiele razy widziałem efekty po stukowym i wyglądało to bardziej jak ubeżanie śrubokręta płaskiego o powierzchnię tłoka.
Oto przykładowe zdjęcie ( pozwoliłem sobie zaporzyczyć od jednego z forumowiczów ) http://i582.photobucket.com/albums/ss268/R...aj/IMG_1471.jpg |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To co wkleiłeś teraz to faktycznie wygląda jakby komuś ten śrubokręt wpadł do cylindra podczas jazdy. Takie małe kraterki, właśnie jak gąbka to efekt stukowego, ale nie aż taka masakra jak wyżej.
A może ktoś kilka razy rozbierał silnik i za każdym razem znaczył, dlatego więcej śladów? Pozdr -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Co do numeracji tłoka to raczej nie, bo te kropki są w liczbie ok. od 3 do 5-7 na tłoku. i w różnych miejscach. Na początku też myślałem, że to numeracja ale przy dłuższym przyglądnięciu się doszedłem do wniosku iż to jednak nie numeracja. A co to stuku to wiele razy widziałem efekty po stukowym i wyglądało to bardziej jak ubeżanie śrubokręta płaskiego o powierzchnię tłoka. Oto przykładowe zdjęcie ( pozwoliłem sobie zaporzyczyć od jednego z forumowiczów ) http://i582.photobucket.com/albums/ss268/R...aj/IMG_1471.jpg To jest jakies mechaniczne uszkodzenie. -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 August 2009 ![]() |
A może ktoś kilka razy rozbierał silnik i za każdym razem znaczył, dlatego więcej śladów? Pozdr Z tego so zauważyłem to ja jako pierwszy ściągnąłem głowice z tego silnika.. A co do zdjecia to na pewno nie uszkodzenie mechaniczne, znajomy z mazdy też miał coś tam wysrane w podobnym silniku i upalał na stukowym i tłok wyglądał identycznie.. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
To co widac na zdjeciu to wyglada na slady po kawalkach pierscieni,ktore wychodza na gore ,a pozniej wylatuja przez zawor.Podobnie to wygladalo w moim pierwszym aucie,ktore kilka razy przegrzalem...
Napisz jeszcze czy sa jakies slady na glowicy? -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 August 2009 ![]() |
Na głowicy żadnych śladów. Taka ciekawostka największa ilość jest +/- na wysokości świecy.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sat, 23 January 2010 Skąd: CK ![]() |
A świece masz całe czy ponadpalane ??
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 August 2009 ![]() |
Całe, mogę zrobić fotke jeśli chcesz zobaczyć
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:34 |