![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff ![]() |
Witam, do sprzedania projekt do dokończenia. Mitsubishi Eclipse 2g GSX czyli ori 4x4 2.0T (4g63T), model po FL. Rok prod 1997, sprowadzony z USA ponad 10 lat temu jako lekko uderzony w prawy przedni narożnik. Poza tym, żadnych wypadków. Oryginalnie był biały, został w całości polakierowany na czarno, wraz z komorą jakieś 8-9 lat temu. W obecnej chwili lakier to nie ideał, ale ogólnie trochę czułości
![]() Koła i zawieszenie: - felgi Momo 17 cali - zawieszenie gwintowane TEIN Street - wszystkie wahacze ze sworzniami wymienione na nowe ori Mitsubishi i polakierowane na czerwono - wszystkie elementy gumowe wymienione na poliuretanowe firmy PROTHANE - rozpórka przednia i tylna ori DC Sport Układ hamulcowy: - przewody elastyczne wymienione na Goodridge w stalowym oplocie - na przedniej osi dedykowany Big Brake Kit STOPTECH z klockami HAWK Performance - na tylnej osi Big Brake Kit AEM (większe tarcze i separator ori zacisku) Układ wydechowy: - kolektor rurowy, nierdzewny (nie Chinol), jakiejs amerykańskiej firmy (niestety nie pamiętam nazwy), dedykowany, bardzo dobrze wykonany (nic nie pęka i pasuje w 100%), z wyjściem na zewnętrzny WG - turbospreżarka hybryda nieistniejącej już chyba amerykańskiej firmy SlowBoyRacing, o potencjale 650KM, dedykowana do Eclipse - wydech 3 calowy, przelotowy z nierdzewki zakończony tłumikiem HKS Silent dedykowanym do Evo IX - dp również 3 cale - zewnętrzny WG ori TIAL Układ dolotowy: - filtr gąbkowy ITG - dolot do sprężarki 4 cale nierdzewka - w większości 3 cale, częściowo aluminiowy, częściowo z nierdzewni, na złączkach elastycznych ori SAMCO Sport - zawór upustowy ori HKS SSQV Black - przepustnica aftermarket 3 cale - kolektor dolotowy Alu MAGNUS (dodatkowo obspawany i wzmocniony) - duży customowy IC Silnik: - kompletnie przebudowany - dół silnika: stroker na 2,3 litra (inny wał, kute tłoki, kute korbowody chyba ROSS, panewki główne, korbowodowe i oporowe Clevite77, usunięte wałki balansowe, całość wyważona). - uszczelka głowicy HKS metalowa - śruby głowicy ARP - głowica: obrobione kanały ssace i wydechowe, zawory + 1 mm obrobione na kąty, prowadnice zaworowe z brązu, tytanowe sprężynki i talerzyki, wałki HKS 272/272, regulowane kółka rozrządu chyba FIDANZA - lekkie koła pasowe UNORTHODOX WHEELS Układ chłodzenia - częśc przewodów Samco Sport dedykowanych - duża aluminiowa dedykowana chłodnica cieczy, chyba Fluidyne Układ paliwowy: - ori zbiornik paliwa - w zbiorniku mocowanie DUAL Walbro, uchwyt na dwie pompy Walbro połączone równolegle, tak, aby spokojnie podołać mocom 600+ i większym pomp brak) - przewody paliwowe częściowo ori, częściowo Goodridge - wydajny filtr paliwa - regulator ciśnienia paliwa ori Aeromotive - szyna paliwowa ori Aeromotive - wtryski, cos markowego, chyba RC o jakiejś mega słusznej wydajności, nie pamiętam, musze sprawdzić Układ przeniesienia napędu: - sprzęgło dwutarczowe HKS - skrzynia biegów amerykańskiej firmy TURBOTRIX, manualna dragowa skrzynia biegów, ze wzmacnianymi synchronizatorami wszystkich biegów i jakimis tam dodatkowymi modami) - short shifter - wszystkie półosie napędowe HeavyDuty - wał napędowy jednoczęściowy Aluminiowy dedykowany też jakiejś amerykańskiej firmy - wszystkie przeguby i łożyska w kołach były wymienione na nowe - w skrzyni szpera ori KAAZ - w dyfrze szpera ori KAAZ Wnętrze: - wnętrze prawie kompletne (nie ma foteli przednich, bo były kubły i kilku plastików, które gdzies się zawieruszyły, bo przez jakis czas auto było totalnie wybebeszone. - trzeba też załatwić jakąś kierę i gałkę, oczywiście, jak znajde ori kierownice to będzie, ale na chwile obecna brak Zewnętrze: - ori GSX body kit (jest kompletny, choć na zdjęciach nie ma przednich części nakładek progowych) - maska carbonowa (nie żaden fake, prawdziwe włókno węglowe), niestety lekko pęknięta bo się kiedyś otworzyła w czasie jazdy rozbijając szybę. Dzięki temu jednak jest w aucie nowa szyba czołowa, która ma może z 1000km przejechane. W masce jest dziura odprowadzająca ciepło znad sprężarki. - w zestawie druga oryginalna maska w kolorze nadwozia. Elektryka/Elektronika: - wiązka custom na bazie seryjnej - komputer sterujący AEM Stand Alone - wskaźniki EGT, Boost, Oil Press (Apexi, Auto Gauge Peak) Auto było budowane przez 2-3 sezony etapami. W tym setupie jest od około 5-6 lat. Generalnie 90% części było użytych nowych. Auto w sumie przez ostatnie 8-9 lat nie zrobiło więcej niż 5 tyś km, tak, że maksymalny przelot którejkolwiek z części to właśnie 5 tyś a w wielu przypadkach sporo mniej. Cena jaka mnie interesuje to 29tyś do negocjacji, ewentualnie w grę wchodzi sprzedaż w jakiejś innej konfiguracji, wtedy to co zostanie na części. Możliwa też jest sprzedaż całości od razu na części, ale to tylko w przypadku gdy znajdzie się chętny na budę. Kontakt pw, via mail biuro@projectxs.pl lub 501-286-860 pon-pt 10-18, sob 11-15. Mogę wystawić na allegro. FOTY: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:09 |