![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 September 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Witam wszystkich
![]() Najwyższa pora wystroić to co udało się poskładać i teraz moje pytanie - czy jest tutaj ktoś z Krakowa lub okolic kto ogarnia tego prostego standalone i jest w stanie to podpiąć oraz wystroić? W przypadku tego silnika EMU to przerost formy nad treścią bo konstrukcja jest prosta jak budowa cepa. Do tego moc w jaką celujemy to 200-220KM i moment w okolicach 300Nm więc nic nadzwyczajnego, ale przy aucie ważącym niecałe 1100kg zdecydowanie wystarczy ![]() Kilka danych o tym co zostało włożone/zmienione: - Garrett T25 zamiast T2 - Przelot 2,5" - IC w zderzaku - BOV Silnik po generalnym remoncie - od panewek i pierścieni do samej góry. Wtryski fabryczne 192 cc/min, po czyszczeniu w BOSCHu - jakby nie wyrabiały to oczywiście do zmiany. Auto póki co jeździ na fabrycznym komputerze (JETRONIC BOSCH), który się "nieco" gubi ![]() Ktoś pomoże lub kogoś poleci? Z góry dzięki ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Fri, 26 June 2015 ![]() |
Jeśli te wtryski maja 192ccm to zdecydowanie do wymiany na takie moce.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Mogę się podjąć, EasyEcu wprawdzie nie montowałem, tylko EMU i DET-y. Ale nie sądzę żeby był problem z tym sterownikiem jest sporo prostszy od EMU. Jestem z Michałowic k. Krakowa. Jak jesteś zainteresowany odezwij się na PM.
-------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sun, 13 November 2011 Skąd: lbn ![]() |
Jako,że to ja podpowiedziałem koledze od Volvo ,żeby to zrobił na EE to zanim się tego podejmiesz to pamiętaj,że prawdopodobnie będziesz musiał dołożyć czujnik TPS i IAT a to jest dodatkowa robota. Nie wiem jak ten silnik z Renault ale ori z Volvo B230FT ma TPS tzw. krańcówkę (trzeba zmieniać na wersję z potencjometrem) i nie ma właśnie IAT. Zwróć też uwagę,że wersja MICRO nie ma wbudowanego kontrolera sondy WBO także do strojenia trzeba mieć zestaw zewnętrzny oraz nie widzę tam wyjścia OUT2,które ja używam do sterowania elektrycznym wentylatorem. Sznuruje się to bardzo fajnie ale możliwe ,że lepiej będzie to postawić na pełnym EE3+.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Akurat dołożenie TPS-a i IAT to niewielki problem. Jeżeli jest tam rozdzielacz zapłonu to dobrze by było to zmienić na jakieś COP-y, ale to kwestia budżetu. Chociaż uważam że lepiej dołożyć 300 zł i kupić pełną wersję EE3.
-------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sun, 13 November 2011 Skąd: lbn ![]() |
Oczywiście,że lepiej dołożyć te niecałe 300zł. Ja wywalam pojedyńczą cewkę i aparat zapłonowy i robię na takiej cewce
![]() Do tego wsadzam EGT i WBO na stałe i mam wszystko co potrzeba do logów i strojenia. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 18:05 |