![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Witam.
Mam dylemat... Silnik 2.0 EFI + Turbo, zapłon TFI, wtryski 630ccm, przepływka (chcę ją usunąć), doładowanie nie większe niż 1,5 bara. Słyszałem wiele dobrych opinii o ECU Masterze i o MS. Wiem, że Wy macie trochę więcej doświadczeń dlatego proszę o pomoc ![]() Chodzi mi głównie o to czy da radę ogarnąć to wszystko (paliwo i zapłon) Masterem czy muszę inwestować w Stand Alone. -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Najlepiej iść w SA, to tylko kwestia kasy. Masz na MSa bierz MSa, nie masz i wiesz że tych paru stów nie dozbierasz w najbliższym czasie to bierz det'a. Ja miałem smt6 - det1 - det2 - ms . Ostatni jak dla mnie najlepszy i wyszedł też najtańszy, wystarczy poczekać, poszukać i odpowiednio kupić. Coś tam Jadziwn pisał kiedyś że będzie soft SA do DETa3 . Jeśli będzie, to szedłbym tą drogą, i pewnie u siebie też bym na to przeszedł. Jak połączona będzie funkcjonalność MSa z prostotą (w dobrym znaczeniu) DETa + jeszcze cena to będzie idealne urządzenie
![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Jakbym kupił MSa to wyczyściłbym się totalnie z kasy, a mam jeszcze sporo innych wydatków...
![]() ![]() Głównie chodzi mi o to czy da się dobrze ogarnąć duże wtryski i zapłon, jeśli tak to nic więcej mi nie trzeba ![]() -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
miałem oba, wolę MS, ogarnia idealnie zapłony i duże wtryski a AFR sobie ustawisz jakie sobie tylko zażyczysz
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Jakbym kupił MSa to wyczyściłbym się totalnie z kasy, a mam jeszcze sporo innych wydatków... ![]() ![]() Głównie chodzi mi o to czy da się dobrze ogarnąć duże wtryski i zapłon, jeśli tak to nic więcej mi nie trzeba ![]() Do ogarniecia tak duzych wtryskow mozesz uzyc trybu kontroli wtryskiwaczy fullgroup w DET. Z zaplonem nie powinno byc zadnego problemu. Natomiast trzeba wiedziec co sie robi niezaleznie od urzadzenia jakie wybierzesz ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 08:41 |