![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
Cześć w skrócie, CCZA przy przebiegu 60-80k km remont z racji apetytu na olej, w miedzy czasie k04-64. Tłoki były seryjne na sworzeń 23 rowki pod szersze pierścienie i "honowanie" cylindrów i liźnięty blok w szlifierni zrobione. 130k km zrobione na 330koniach. zaczął zjadać olej trochę, ciśnienie 13.9 do 14.2. Szczelność garów +/- 85% tylko na 2gim koło 65%. Po rozebraniu zgłupiałem, cylindry równe, max 0.02 owalizacji. co prawda jedynie na drugim tłoku między 1 a 2 pierścieniem widać ślady przedmuchu ale bez tragedii. Silnik znowu trafi do szlifierni na mycie itp. Tym razem wpadną nowe tłoki kolben'a i plan jest na jakąś dobrą i mocną hybrydę z tej k04-64 gdzie dać? dlaczego hydryda bo jest downpipe, bo jest wagner, i idea OM+. Plan na korby FCP i tutaj warto? Śruby od czapy wziąć z gen3? Układ wtryskowy? Były wywalone klapki z kolektora oraz przekładki z głowicy. Samochód strojony u "Legendy" Polskiej sceny tuningowej, mimo to na zimnym chodził jak kupa - Faktycznie nie da się z tym nic zrobić? jeśli Ma tak chodzić to wpadnie nowy kolektor z klapami. Proszę o porady i odpowiedzi doświadczonych kolegów
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Coobcio coś na YT wrzucał ostatnio o naprawie tej wady silnika. Obejrzyj, może coś się uda wywnioskować.
-------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Hm wady się pozbyłem robiąc tłoki pod szersze pierścienie, pytania były inne ![]() Sorry za nieogar. Hybryda może od Geremiego. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Hybryda Geremi, a odnośnie pracy na zimnym to walka w sofcie, a jak skrajnie nie pomaga to dopiero kolektor z klapami (po 10-15 wgraniach z każdym wygrałem bez klap med9/med17).
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Cześć w skrócie, CCZA przy przebiegu 60-80k km remont z racji apetytu na olej, w miedzy czasie k04-64. Tłoki były seryjne na sworzeń 23 rowki pod szersze pierścienie i "honowanie" cylindrów i liźnięty blok w szlifierni zrobione. 130k km zrobione na 330koniach. zaczął zjadać olej trochę, ciśnienie 13.9 do 14.2. Szczelność garów +/- 85% tylko na 2gim koło 65%. Po rozebraniu zgłupiałem, cylindry równe, max 0.02 owalizacji. co prawda jedynie na drugim tłoku między 1 a 2 pierścieniem widać ślady przedmuchu ale bez tragedii. Silnik znowu trafi do szlifierni na mycie itp. Tym razem wpadną nowe tłoki kolben'a i plan jest na jakąś dobrą i mocną hybrydę z tej k04-64 gdzie dać? dlaczego hydryda bo jest downpipe, bo jest wagner, i idea OM+. Plan na korby FCP i tutaj warto? Śruby od czapy wziąć z gen3? Układ wtryskowy? Były wywalone klapki z kolektora oraz przekładki z głowicy. Samochód strojony u "Legendy" Polskiej sceny tuningowej, mimo to na zimnym chodził jak kupa - Faktycznie nie da się z tym nic zrobić? jeśli Ma tak chodzić to wpadnie nowy kolektor z klapami. Proszę o porady i odpowiedzi doświadczonych kolegów ![]() Czy ta Legenda zaczyna się na D ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
Czy ta Legenda zaczyna się na D ? ![]() Nie będę tego ciągnąć bo nie mam żadnych zarzutów, nie znam się na softach i nie wiem co i jak, ja tylko kręcę śrubki czasem w lewo czasem w prawo Hybryda Geremi, a odnośnie pracy na zimnym to walka w sofcie, a jak skrajnie nie pomaga to dopiero kolektor z klapami (po 10-15 wgraniach z każdym wygrałem bez klap med9/med17). ![]() Dzięki, i git geremi robił też do mojego 2.7 mimo iż jego pracownik jego dał dupy to wspólnymi siłami to naprawiliśmy i kontakt był wzorowy. Miś a jak z korbami? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie wiem, nie robiłem mocnego CCZ.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Montowałem FCP 2 x i ani razu nie było problemu z doważaniem. Czego nie powiem o korbach ze sklepu Fmic i techno
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
To wrócę, co z paliwem? W baku już siedzi jakiś wydajny wyjec, co z hpfp? Trzeba już te włosy lepsze wrzucać? Turbo już geremi ogarnął mówi że na 100 powinno być 400. Wtryski jakieś wydajniejsze od czegoś wsadzić?
Aaa i najważniejsze. Tłoki są nowe kolben ale pasowanie zrobione na 0.09 nie jest za luźno? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
polecam ostatni (chyba) odcinek profesora na yt na temat remontu silnika i pasowaniach.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Elo elo !!
Seryjny ukłąd paliwowy okolice 390KM obsługuje jak pompa wysokiego ciśnienia jest w perfekt stanie. Powyżej tej mocy już nie uciągnie do odcinki zadanych 165 barów i trzeba wkładzik zapodać ![]() Ps. nowe tłoki dałeś to oleju nie będzie ci żreć ![]() Już nie pamiętam jak się zdjecia dodawało, link do filmu daje gdzie na hybrydce K04-64 (tylko zmieniony wirnik wydechowy na większy) nasz CCZC kręci 4,1sek 0-100km/h https://www.youtube.com/watch?v=jwptSKx78mM -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
1.4 TSI CAVC 2009r możemy powałkowac tutaj ? czy osobny temat ?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wałkuj, ale to śmietnik biorący olej, tłoki pękają na serii, rozrząd jest z gumy.
Remont, soft na bogatszą mieszankę i ostrzejszy zapłon górą w celu zbicia EGT i dopiero nadaje się to do jazdy. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Wiem miś bo to ja do Cb. dzwoniłem kilka tyg. temu.
Przywiozłem dla żony tego śmietnika z DE. Wczoraj skończyłem konserwację bo trafiła się naprawdę zdrowa sztuka w full opcji z Rline. Puki jeszcze nie było na tyle korozji to było to trzeba ogarnąć bo to auto szybciej gnije niż mazda 6. Porażka. auto ma 180k nalotu. Wdg aso olej zmieniany co 30tys ![]() ![]() Nie miałem czasu na logowanie jak wyjadę to to zrobię. Pierwsze objawy po zakupie jeden jedyny błąd silnika to miss fire na 1 cyl. na jałowym słychać jak wali zapłonem z wydechu jaby chodził na 3 cyl. Ale tak to jedzie jak się błędy skasuje to nie wywala zapłonu. Tylko na jałowym. nie kopci moc jakąś tam ma .... I tak nastawiam się na remont bo rozrząd słychać a po tych wymianach oleju z ASO jakbym pewnie zalał płukankę to i pobory oleju z dymkami się zaczeły. Wrócę niebawem jak pomierzę kompresje szczelności cylindrów itp. Miś jaki kmpl logów dla TSi ? aha jeszcze jedno pytanie ... to prawda że 1.4 TSi nie ma honowanych cylidrów ? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Odnośnie wnętrza silnika to nie wiem.
Ale podstawowy pakiet tam to tłoki z pierścieniami nowe i remont głowicy. Potem odnośnie logów to najlepiej 001+020+031 i 003+115+118, bo one z ciśnieniem paliwa jaj nie mają często, szkoda logować, na końcu statyk 001+031+032. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
chce tym pojeździć z 2 tyg i zobaczyć co się będzie odpierdzielać. Logi zrobię przy okazji i zobaczymy ale kariery nie wróżę. Pozdro.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Siemanko
Więc tak zrobione jakieś 100-200km w miarę uspokoiły sie wolne obroty ale i tak co jakiś czas pojawił się check i problem z zapłonem. Po czym znów sam gasł. Nie podoba mi sie wysokie spalanie. Ciężko jest zejść poniżej 10L Dzisiaj poszedł manometr w czujnik ciśnienia oleju w głowicy i ciśnienie oleju zmierzone to ok 1bara na ostudzonym silniku i takie samo na ciepłym. Nie wiem czy niżej gdzies tez jest czujnik cisnienia ale nie podoba mi się to. Tym bardziej że góra tam gra. Kompresja zmierzona na zimnym : 1- 11,5 2 - 9,2 3 - 12.2 4 - 11.5 na ciepłym : 1- 12 2 - 10.2 3 - 12.2 4 - 11 Autodata podaje mi że kompresja tam ma być ok 10 czyli mam traktowac że jest OK ? Log zrobiłem tylko statyczny bo nie chciałem tego pałowac jeśli to cisnienie oleju jest kijowe. Możliwe ż epoprawiłoby się po wymianie oleju bo jeśli tam jest olej z 30k przebiegu to to będzie woda nie olej więc sie nie dziwie że na zimnym nie budował cisnienia. Aha i jedna sprawa może ktoś miał taki przypadek - Manometr pokazuje ok 1 bar, dodaje gazu wskazówka spada i równa sie znowu do 1 bar ... Autodata podaje 2 bar przy 2 tys ja miałem ledwo połowę - tam padały pompy oleju ? https://vaglogs.com/log/user_external__local |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 06:09 |