![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sat, 15 November 2003 Skąd: UK , PL ![]() |
Witam . Od niedawna rozgladam sie za ww autemi .
Bede wdzieczny za wszelkie za i przeciw , problemy jake moga mnie spotkac podczas uzytkowania ww modelow aut . W planach raczej tylko wydech , moze dolot i program , aczkolwiek nie wiem czy jest wiekszy sens remapowania wolnossacych V8 . Auto glownie bedzie uzywane do krotkich dystansow typu dojazdy do sklepu , pracy etc etc . Drugiego diesela w domu nie chce , takze prosze 530d ani 3.0 tdi nie polecac . Sporadycznie auto bedzie wyjezdzalo w trase po Europie . Jesli sa jakies inne autka z porownowalnymi silnikami , piszcie . Byc moze jakies przeoczylem . Celuje w roczniki do 2006r. Tylko skrzynia automatyczna . Czy fuck up ze skrzyniami ZF jak w 550i , rowniez wystepuje w 545 ?? Czy faktycznie A6 bedzie znacznie wolniejsze od E60 , tak jak pisza tutaj : Duel : Audi A6 4.2 Quattro vs BMW 545 iA (E60) -------------------- Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie. Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560. Jest A3 CCZA . |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 March 2011 Skąd: ZG ![]() |
bardziej bym sie martwil o sprawy rozrzadu w a6 c6 4.2
jest to inna konstrukcja niz byla w a8 4.2 (BFM ) tj. w a6 4.2 jest lancuch i napinacze ktore sa wadliwe i czasami lancuch potrafi przeskoczyc. -------------------- Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
O jaki fuckup ZF w 550i chodzi?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 July 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Ja jezdzilem EU 550i z przebiegiem pod 200kkm (ktore notabene jest teraz do sprzedania) i ze skrzynia problemow ZERO!
Nie wiem jak jezdzi sie C6 4.2 ale E60 to naprawde kawal super fury. Masa fajnych rzeczy tj. Servotronic, aktywny tempomat, fotele z komfortu czy fenomenalne zawieszenie potrafia dac radosc z jazdy. Do tego ten samochod w M-Packet wyglada nadal świeżo i atrakcyjnie. W przypadku V8 (550i) spalanie przy ostrzejszej jezdzie po miescie wynosi 17 litrow wiec calkiem akceptowalnie. Brakuje tylko porzadnego dzwieku, ale dolot i wydech wszystko zalatwi. Nie zastanawialbym sie zbyt dlugo jesli mozesz sobie pozwolic na utrzymanie tego malego potworka. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Witam przede wysztkim forumowiczów jako nowy user
![]() Sam się nad nimi zastanawiam. Może opiszę drogę do tego wyboru by doprecyzować nieco: Mieszkam w UK. 2-3 miesiące w roku jeżdżę autem prywatnym. Chciałem szybkie auto na co dzień, w miarę bezawaryjne, dostarczające wrażeń z jazdy. Przejechałem się kilkoma w moim budżecie 10000 GBP i wszystkie były coś małe. Postawiłem na wspomniane w temacie modele. Mam obawy co do 545i z racji na mnóstwo deszczu i rzadko bo rzadko ale śnieg... Chociaż wiele osób tu śmiga i ma się dobrze... . Obawiam się w 545i problemu z rurką od wody oraz wyciekami oleju - bezpodstawnie? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
BMW jest również z michą od automatu ,która kosztuje nie mało i jako ala plastikowa lubi się rozszczelnić .
Spalanie 545 Łódź 13 pod miastem -19-22 w mieście - jazda pół na pół ostro / spokojnie -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Mon, 02 August 2010 ![]() |
Co do problemów z rurą w bloku od chłodzenia ( coolant transfer pipe ) w N62 tu masz firmę która ma na to sposób : http://www.youtube.com/watch?v=UoCED1jyfL4
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:23 |