Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> E60 545i vs A6 C6 4.2
NickMan
post Thu, 30 Aug 2012 - 05:53
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 15 November 2003
Skąd: UK , PL





Witam . Od niedawna rozgladam sie za ww autemi .

Bede wdzieczny za wszelkie za i przeciw , problemy jake moga mnie spotkac podczas uzytkowania ww modelow aut .

W planach raczej tylko wydech , moze dolot i program , aczkolwiek nie wiem czy jest wiekszy sens remapowania wolnossacych V8 .

Auto glownie bedzie uzywane do krotkich dystansow typu dojazdy do sklepu , pracy etc etc . Drugiego diesela w domu nie chce , takze prosze 530d ani 3.0 tdi nie polecac .

Sporadycznie auto bedzie wyjezdzalo w trase po Europie .

Jesli sa jakies inne autka z porownowalnymi silnikami , piszcie . Byc moze jakies przeoczylem .

Celuje w roczniki do 2006r.

Tylko skrzynia automatyczna . Czy fuck up ze skrzyniami ZF jak w 550i , rowniez wystepuje w 545 ??

Czy faktycznie A6 bedzie znacznie wolniejsze od E60 , tak jak pisza tutaj : Duel : Audi A6 4.2 Quattro vs BMW 545 iA (E60)


--------------------
Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie.
Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560.
Jest A3 CCZA .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 30 Aug 2012 - 05:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Nowak_zg
post Thu, 30 Aug 2012 - 09:50
Post #2


User
Dołączył: Thu, 24 March 2011
Skąd: ZG





bardziej bym sie martwil o sprawy rozrzadu w a6 c6 4.2

jest to inna konstrukcja niz byla w a8 4.2 (BFM )

tj.

w a6 4.2 jest lancuch i napinacze ktore sa wadliwe i czasami lancuch potrafi przeskoczyc.


--------------------
Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 31 Aug 2012 - 11:09
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





O jaki fuckup ZF w 550i chodzi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek_7
post Fri, 31 Aug 2012 - 12:11
Post #4


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 July 2003





http://www.thelurch.com/lurching_zf_transmission.htm
Pewnie to.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Performante
post Mon, 03 Sep 2012 - 00:00
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 February 2005
Skąd: Południe





Ja jezdzilem EU 550i z przebiegiem pod 200kkm (ktore notabene jest teraz do sprzedania) i ze skrzynia problemow ZERO!

Nie wiem jak jezdzi sie C6 4.2 ale E60 to naprawde kawal super fury. Masa fajnych rzeczy tj. Servotronic, aktywny tempomat, fotele z komfortu czy fenomenalne zawieszenie potrafia dac radosc z jazdy. Do tego ten samochod w M-Packet wyglada nadal świeżo i atrakcyjnie.

W przypadku V8 (550i) spalanie przy ostrzejszej jezdzie po miescie wynosi 17 litrow wiec calkiem akceptowalnie. Brakuje tylko porzadnego dzwieku, ale dolot i wydech wszystko zalatwi. Nie zastanawialbym sie zbyt dlugo jesli mozesz sobie pozwolic na utrzymanie tego malego potworka.



--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2pspeed
post Tue, 04 Sep 2012 - 22:10
Post #6


Super User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





Witam przede wysztkim forumowiczów jako nowy user wink.gif

Sam się nad nimi zastanawiam. Może opiszę drogę do tego wyboru by doprecyzować nieco:

Mieszkam w UK. 2-3 miesiące w roku jeżdżę autem prywatnym. Chciałem szybkie auto na co dzień, w miarę bezawaryjne, dostarczające wrażeń z jazdy. Przejechałem się kilkoma w moim budżecie 10000 GBP i wszystkie były coś małe.

Postawiłem na wspomniane w temacie modele. Mam obawy co do 545i z racji na mnóstwo deszczu i rzadko bo rzadko ale śnieg... Chociaż wiele osób tu śmiga i ma się dobrze... . Obawiam się w 545i problemu z rurką od wody oraz wyciekami oleju - bezpodstawnie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 05 Sep 2012 - 07:22
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





BMW jest również z michą od automatu ,która kosztuje nie mało i jako ala plastikowa lubi się rozszczelnić .
Spalanie 545 Łódź 13 pod miastem -19-22 w mieście - jazda pół na pół ostro / spokojnie


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Wed, 05 Sep 2012 - 08:38
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





Co do problemów z rurą w bloku od chłodzenia ( coolant transfer pipe ) w N62 tu masz firmę która ma na to sposób : http://www.youtube.com/watch?v=UoCED1jyfL4
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:23