![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 January 2011 ![]() |
Witam!
Czy możecie mnie drodzy forumowicze uświadomić, który lepszy silnik do modów ? z wersji 272km z żeliwnym bloku czy 286km na aluminiowym ? Prosiłbym aby swoją wypowiedź poprzeć argumentami wink.gif dzięki wielkie !! Ewentualne Linki do mocnych projektów wskazane |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
ja mam 535d przedlifta.
Polift jest lepszy do modów bo ma wydajniejszy układ wtryskowy, lepszą skrzynie, mocniejszy konwerter i zwykle mniej widział niż przedlift. czy Żeliblok czy ALu to już w mocach rzędu 500+ to ma jakieś znaczenie, jak planujesz aż tak grube mody. Oba silniki są drogie w zakupie serwisowaniu i trzeba troche wiedzy żeby pomodzić. I trzeba mieć świadomość że zakup polifta to zwykle 10-15 koła róznicy w cenie samochodu. Moją wypowiedż powieram argumentami, że JNX zrobił w polifcie 486 kunia i mu jeszcze nic nie jebło ![]() Ja zrobiłem narazie 393 i też jeszcze nic nie jebło ( a namodziłem sie sporo ) -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 28 August 2013 ![]() |
To już trzecie forum z tym samym kopiuj wklej pytaniem. Za każdym razem dostajesz tą samą odpowiedź i jeszcze nie masz pewności?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:53 |