Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> E55 mercedes, zwiększenie mocy
siwy210s
post Mon, 28 Feb 2011 - 13:50
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 28 February 2011





witam jestem tu nowy i chciałbym zaczerpnac kilka ifnormacji.Interesuje mnie mercedes E55 wiadomo pewnie e63 lepszy ale tez ile drozszy.czy miał ktos stycznosc z takim modelem.Czy sa jakies jego wady(silnik,most,skrzynia) na co trzeba szczegolnie zwrocic uwage przy zakupie.No i czy prawdziwe jest to ze w e55 likwidując fabryczną „zwężkę” ,chodzi o dolot powietrza do silnika powracamy do pierwotnej mocy 500 KM tak jak w SL czy to ten sam silnik.z tego co tez słyszałem przy przedłubaniu koła napedzajacego kompresor(zwiekszenie srednicy) mozna uzyskac wieksza moc nawet do 100 koni czy trzeba robic mape?czy trzeba robic wydech(kwasowka) czy ten bedzie dobry..Z gory dzieki. wink.gif :
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Feb 2011 - 13:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BeeMiX
post Mon, 28 Feb 2011 - 14:38
Post #2


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Dolot, mniejsze kółko kompresora i strojenie. Jak mocy dalej za mało można pobawić się w większe przepustnice, lepsze chłodzenie i wydech, ale auto już po wkładkach w dolocie, kółku i strojeniu odpycha się dużo lepiej.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siwy210s
post Mon, 28 Feb 2011 - 15:29
Post #3


Rookie
Dołączył: Mon, 28 February 2011





CYTAT(BeeMiX @ Mon, 28 Feb 2011 - 14:38) *
Dolot, mniejsze kółko kompresora i strojenie. Jak mocy dalej za mało można pobawić się w większe przepustnice, lepsze chłodzenie i wydech, ale auto już po wkładkach w dolocie, kółku i strojeniu odpycha się dużo lepiej.

mniejsze kółko? myslalem ze wieksze zeby kompresor doładowywał wiecej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 28 Feb 2011 - 15:31
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





No mniejsze smile.gif Mniejsze na kompresorze -> więcej obrotów -> więcej powietrza smile.gif

Jechałeś na rowerze z przerzutkami? smile.gif Tak samo pedałujesz (tempo), szybciej pojedziesz jak z tyłu łańcuch będzie napędzał koło na większej czy mniejszej zębatce? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 28 Feb 2011 - 16:17
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Albo większe na wale;p


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 28 Feb 2011 - 16:19
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(mihas66 @ Mon, 28 Feb 2011 - 16:17) *
Albo większe na wale;p

BeeMiX pisał o kółku kompresora
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siwy210s
post Tue, 01 Mar 2011 - 12:28
Post #7


Rookie
Dołączył: Mon, 28 February 2011





chodziło mi o wieksze kółko na wale.jest jakas firma w polsce ktorzy sa magikami do spraw merc Amg.chodzi mi tez o skrzynie ile wytrzyma.podejzewam ze przy zrobieniu dolotu,wydechu i zwiekszenie kola i oczywiscie mapa powinien miec ok 600-650 ps i 800 niutona.tylko czy warto?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I m m o r t a l
post Mon, 22 Apr 2013 - 22:05
Post #8


Rookie
Dołączył: Mon, 22 April 2013





Witam Koledzy, chciałem się przywitać ale nie znalazłem działu powitalnia.

Bawię się "resorakami" już jakiś czas i mam parę projektów za sobą w trakcie i zapewne wiele przed sobą.

Od dawna jestem właścicielem w210 e55 1999 i chciałbym podpytać Mądrzejszych o pare modów.

Czy ktoś wie czy kolektory wydechowe z innych 5.5litrowych jednostek mercedesa m113 podejdą do mojego wozu, czy są bardziej wydajne? koszt zrobienia customa to 3,5-5 k a używkę z innych 5.5 można kupić nawet za 900 zł.

Dziękuję za pomoc przy podłubaniu wozu

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:07