![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 13 December 2016 Skąd: Radom ![]() |
Witam.
Powoli przymierzam się do remontu zawieszenia oraz całego spodu w moim E46 Coupe 325. Przy okazji całość będzie lakierowana na nowo, nowe śruby itp. Przy okazji chciałbym to i owo zmodyfikować celem uzyskania lepszego prowadzenia. Bazowo jest to zawieszenie z pakietu S338a czyli M Pakiet II. Na chwilę obecną plan zakłada kit Bilstein B12 czyli sprężyny Eibach Pro-Kit lub Sport-Kit i amortyzatory B8. Auto to daily i czasem ewentualnie wypad na Jastrząb. Aczkolwiek po remoncie raczej będzie autem weekendowym. Przód : - tuleje przedniego wahacza poliuretany 60mm (z uchwytami z M3 + wzmocnienie aluminiowe z M i ewentualnie dodatkowy brace łączący oba te elementy), centryki czy acentryki? - wahacze oczywiście z S338a. - poliuretanowy łącznik elastyczny kolumny kierowniczej Czy dodatkowo warto coś kombinować z poduszką amortyzatora? Jakaś konkretna propozycja ? Tył : - Wzmocnienie nadwozia - Poliuretanowe tuleje wózka (do nadwozia) - Tuleje met-gum Lemforder do mocowania dyfra - Reszta tulejek met-gum Lemforder wahacz górny oraz dolny + tuleje pływające również Lemforder - Tuleje przedniego wahacza (tego ze zwrotnicą) poliuretan czy met-gum? - Regulowane wahacze by przywrócić KPK do serii po zastosowaniu niższych sprężyn - dołożenie V-Brace z M3, tylko, że to wymaga małej modyfikacji podłogi w dwóch punktach Proszę o jakieś sugestie nt. sensowności w/w "modów" oraz zastosowań met/gum lub poli oraz co można zrobić dodatkowo by poprawić właściwości jezdne. Docelowo ma się znaleźć pod maską M54B30 + kompresor od MP-Chargers lub S54B32. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:03 |