![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Witam.
Po krótce napiszę co i jak. Mam nadzieję iż uzyskam potrzebne informacje. Posiadam M50B25 i będę posiadał goły słupek + listwę wtryskową +pompa paliwa M52B28. Mój silnik nadaje się i potrzebuje remontu. Nie wiem w jakim stanie jest blok wał i tłoki. Silnik zbliża się do 400 ts km. M52 ma nastukane niecałe 190 ts km i 0 ro ubytku oliwy. Teraz taki problem co z którego silnika przeżócić i co z którego pozostawić. Conieco szperałem po internecie i moim zdaniem : Dół jeśli nadaje się to zostaje M50 B25 góra od M52B28. Do tego Oczywiście wałki od M50 bo są mocniejsze niż w M52. Jeśli się mylę i jest inaczej i jeśli ktoś posiada więcej info co zrobić z obu silników to proszę o propozycje. Co i jak. I zKtórego silnika. Sam na pewno tego robić nie będę tylko oddam w dobre ręce. Za Pomoc Dziękuję. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Pompa paliwa będzie wystarczała zamiennie.
Masz M50B25 z vanosem czy bez? Kompa, wiązkę, osprzęt zostaw te co masz. Najsensowniej - jeśli masz z vanosem przełóż słupek M52B28, jeśli masz bez vanosa zrób strokera na 2.8 używając gratów z słupka M52B28. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Jak ma to być zwykły dupowóz to przełożyłbym tylko ssący z M50 jeśli jest non vanos. I wjeżdżasz M52 po najmniejszej linii oporu.
Nie zapomnij żeby przełożyć miskę oleju do M52. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Czy taki zwykły dupowóz to raczej z niego nie będzie. Bo będę chciał kiedyś turbawkę dożucić. Silnik jest Stary bez vanosika. Na 100% Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Dla tego też jestem skłony na strokera. To z tego co ja się oriętuję: wał, tłoki , listwa wtryskowa, pompa paliwa, Od 2.8 Pakować do bloku M50. Czy jeszcze coś ??. I jak się mylę Poprawiać mnie proszę.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Wystarczy wal, tloki i wtryski. Korby zoataw z nv sa pancerne.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Ja dorzucił bym jeszcze pompę oleju jest 20%wydajniejsza...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
A co z Blokiem. Obawiam się wżerów, na bloku. Dodatkowo czy do tego honowanie bloku, jak się ma sprawa z panewkami i pierścieniami. No i jak z samym wałem.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
blok z M52B28 przykrywasz czapką z M50B25 ( jak bez vanosa ) i jeździ lepiej niż fabryczne M52B28.
Z pompami oleju nie wiem, miałem obie na warsztacie nie widziałęm różnic... -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Grand, wirnik jest większy. Jeszcze większa jest z M54B30 ale p&p nie wejdzie trzeba niewielkich przeróbek.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:07 |