Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> E30 cabrio wąska lampa
s13owner
post Wed, 21 Mar 2012 - 16:45
Post #1


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





Potrzeubje torchę wiedzy na temat e30 cabro w wąskiej lampie.

1. Do któreog roku był wąska lampa? Jakie islniki były w niej mocowane i który wybrać?

2. Czy 6cyl miały twardszy zawiech?

3. Czy do późniejszego swapu na v8 ma znaczenie który silnik był w serii?

4. Czy każda wąska lampa miała takei fajne chromy które po lifcie zniknęły?

5. W środku był jakiś lifting? Inna deska rodzielcza?

6. Były różne wersje składanego dachu w wąskiej lampie?

7. Na co zwracać uwage przy kupnie?

może ma ktoś w dobrej cenie?

Proszę o wyrozumiałość, siedze w nissanach... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 21 Mar 2012 - 16:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Maciu$
post Wed, 21 Mar 2012 - 20:50
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 05 July 2008
Skąd: Białystok





Takich informacji raczej powinieneś szukać na pierwszym lepszym forum BMW. Pierwszy strzał -> bmw-e30.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Thu, 22 Mar 2012 - 01:33
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





1. jeśli chodzi o cabrio, do października 1990 r.; silniki to m40b18 (problemy z rozrządem - hydraulika+wycierające się wałki), m20b20 (wrażliwy na przegrzanie, czasami lubiła głowica pęknąć, dość słabo jedzie jak na moc i spalanie, fajny dźwięk i kultura pracy), m20b25 (wrażliwy na przegrzanie, czasami lubiła głowica pęknąć, dobrze jedzie, fajny dźwięk i kultura pracy)
2. nie
3. nie
4. nie, chromów nie miały tzw. shadow line
5. nie
6. manualny/elektryczny
7. korozja biggrin.gif ogólnie stan nadwozia, cabrio ma mocniejsze i grubsze progi, ale warto porządnie je obejrzeć; ranty tylnych nadkoli, kabina w narożnikach przy nogach kierowcy i pasażera, mocowanie pedału gazu, pas tylny, kuwety po bokach bagaźnika, uszczelki (ponoć dość droga sprawa w cabrio), doły przednich błotników.

Poza tym również polecam wizytę na bmw-e30.pl.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s13owner
post Thu, 22 Mar 2012 - 13:17
Post #4


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





Super odpowiedź, teraz już będę wiedziął na co zwracać uwagę! Dzięki!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szary
post Fri, 23 Mar 2012 - 09:03
Post #5


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





Większość zostało juz powiedziane ale moim zdaniem swap na v8 w cabrio to pomyłka. Buda jest bardzo miekka. Ja byłem w szoku jak pierwszy raz przejezdzalem przez tory tramwajowe z otwartym dachem - widać jak szyba przednia sie przekrzywia na boki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the Hitcher
post Fri, 23 Mar 2012 - 10:09
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 04 September 2008
Skąd: Łódź





male ot: co to do cholery jest ta waska lampa bo juz ktorys raz to slysze???! i jaka jest roznica względem, jak sadze, szerokiej?


--------------------
V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Don Pablo
post Fri, 23 Mar 2012 - 10:38
Post #7


Super User
Dołączył: Thu, 21 September 2006
Skąd: Z Kresów Wschodnich ( White Stock)





W wąskich cabrio nie było silników czterocylindrowych. Cabrio lubią pęknąć przy progu.
Tzw. "wąska lampa" to wersja przedliftowa- po lifcie auto dostało inne tylne lampy, plastikowe zderzaki, parę innych detali. Lifting wyszedł z fabryki w 09.1987 (m.r. 1988), natomiast w cabrio pod koniec 1990 (wtedy zakończono produkcję sedana 2d i 4d), poliftowe cabrio otrzymały min. silnik m40b18. M3 nigdy nie wyszły w wersji poliftowej i zawsze miały "wąską lampę".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 26 Mar 2012 - 11:17
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Hitcher

tu masz wąską (niską) lampę

http://allegro.pl/bmw-e30-325-cabrio-skory...2216037256.html

tu masz szeroką (wyższą) lampę

http://allegro.pl/bmw-e30-320i-i2209406831.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Mon, 26 Mar 2012 - 11:36
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Z ciekawości , ile chcesz wydać ?


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Mon, 26 Mar 2012 - 22:38
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





CYTAT(Don Pablo @ Fri, 23 Mar 2012 - 10:38) *
W wąskich cabrio nie było silników czterocylindrowych. Cabrio lubią pęknąć przy progu.
Tzw. "wąska lampa" to wersja przedliftowa- po lifcie auto dostało inne tylne lampy, plastikowe zderzaki, parę innych detali. Lifting wyszedł z fabryki w 09.1987 (m.r. 1988), natomiast w cabrio pod koniec 1990 (wtedy zakończono produkcję sedana 2d i 4d), poliftowe cabrio otrzymały min. silnik m40b18. M3 nigdy nie wyszły w wersji poliftowej i zawsze miały "wąską lampę".

True, true smile.gif M40b18 (4 gary) dopiero w szerokiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:01