![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Potrzeubje torchę wiedzy na temat e30 cabro w wąskiej lampie.
1. Do któreog roku był wąska lampa? Jakie islniki były w niej mocowane i który wybrać? 2. Czy 6cyl miały twardszy zawiech? 3. Czy do późniejszego swapu na v8 ma znaczenie który silnik był w serii? 4. Czy każda wąska lampa miała takei fajne chromy które po lifcie zniknęły? 5. W środku był jakiś lifting? Inna deska rodzielcza? 6. Były różne wersje składanego dachu w wąskiej lampie? 7. Na co zwracać uwage przy kupnie? może ma ktoś w dobrej cenie? Proszę o wyrozumiałość, siedze w nissanach... ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Takich informacji raczej powinieneś szukać na pierwszym lepszym forum BMW. Pierwszy strzał -> bmw-e30.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
1. jeśli chodzi o cabrio, do października 1990 r.; silniki to m40b18 (problemy z rozrządem - hydraulika+wycierające się wałki), m20b20 (wrażliwy na przegrzanie, czasami lubiła głowica pęknąć, dość słabo jedzie jak na moc i spalanie, fajny dźwięk i kultura pracy), m20b25 (wrażliwy na przegrzanie, czasami lubiła głowica pęknąć, dobrze jedzie, fajny dźwięk i kultura pracy)
2. nie 3. nie 4. nie, chromów nie miały tzw. shadow line 5. nie 6. manualny/elektryczny 7. korozja ![]() Poza tym również polecam wizytę na bmw-e30.pl. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Super odpowiedź, teraz już będę wiedziął na co zwracać uwagę! Dzięki!
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: Częstochowa ![]() |
Większość zostało juz powiedziane ale moim zdaniem swap na v8 w cabrio to pomyłka. Buda jest bardzo miekka. Ja byłem w szoku jak pierwszy raz przejezdzalem przez tory tramwajowe z otwartym dachem - widać jak szyba przednia sie przekrzywia na boki.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź ![]() |
male ot: co to do cholery jest ta waska lampa bo juz ktorys raz to slysze???! i jaka jest roznica względem, jak sadze, szerokiej?
-------------------- V8
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 21 September 2006 Skąd: Z Kresów Wschodnich ( White Stock) ![]() |
W wąskich cabrio nie było silników czterocylindrowych. Cabrio lubią pęknąć przy progu.
Tzw. "wąska lampa" to wersja przedliftowa- po lifcie auto dostało inne tylne lampy, plastikowe zderzaki, parę innych detali. Lifting wyszedł z fabryki w 09.1987 (m.r. 1988), natomiast w cabrio pod koniec 1990 (wtedy zakończono produkcję sedana 2d i 4d), poliftowe cabrio otrzymały min. silnik m40b18. M3 nigdy nie wyszły w wersji poliftowej i zawsze miały "wąską lampę". |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Hitcher
tu masz wąską (niską) lampę http://allegro.pl/bmw-e30-325-cabrio-skory...2216037256.html tu masz szeroką (wyższą) lampę http://allegro.pl/bmw-e30-320i-i2209406831.html |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Z ciekawości , ile chcesz wydać ?
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
W wąskich cabrio nie było silników czterocylindrowych. Cabrio lubią pęknąć przy progu. Tzw. "wąska lampa" to wersja przedliftowa- po lifcie auto dostało inne tylne lampy, plastikowe zderzaki, parę innych detali. Lifting wyszedł z fabryki w 09.1987 (m.r. 1988), natomiast w cabrio pod koniec 1990 (wtedy zakończono produkcję sedana 2d i 4d), poliftowe cabrio otrzymały min. silnik m40b18. M3 nigdy nie wyszły w wersji poliftowej i zawsze miały "wąską lampę". True, true ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:01 |