![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Cześć i czołem kochani.
INTRO Motoryzacyjnie wychowałem się na Racingforum. Siedziałem tu codziennie w latach 2008-2012. Mimo braku wykształcenia branżowego, to dzięki forum udało mi się dostać pracę jako handlowiec, kolejno w salonie Kii, Suzuki, Oplu, Skodzie oraz BMW. Nauczyłem się też tutaj, jak wygląda dobrze zorganizowana internetowa moto społeczność. W tamtych latach to forum naprawdę wyróżniało się w internetach pod kątem poziomu. To dzięki kulturze wyniesionej z tego forum, udało mi się stworzyć grupę na FB, która dzisiaj sprzedaje najwięcej samochodów w Polskich Socialach: https://www.facebook.com/groups/Wynajem.Dlu...chodow.w.Polsce Transakcje procesujemy, dzięki pierwszemu w PL Leasing Marketplace, do którego link macie w stopce, którego jestem pomysłodawcą oraz założycielem. Od dawna w PL ludzie są gotowi do kupowania nowych samochodów w abonamentach w 100% przez internet. Salony nie są. Dlatego jest taki wysyp pośredników. Zazwyczaj są to duże call centre, bez wiedzy motoryzacyjnej oraz bez zajawki. Albo januszpole, albo wywodzą się z banksterki. Sprzedaż w salonach jest nieefektywna, a procesu sprzedaży nie da się prowadzić za każdym razem idealnie. ![]() Dlatego przedstawiam Wam mój majstersztyk: - Prezentuje dokładnie samochód, tak jak niegdyś na forum prezentowano przełomowe projekty - realistycznie, z dużą ilością detali, bez bullshitu - taki jak jest - Jednocześnie można u nas złożyć zapytanie o taki samochód, a ofertę przesyła salon LINK do TESTU: KLIK Wybaczcie, że linkuje, zamiast dodać cały wątek tutaj, ale zdjęć jest kilkadziesiąt. Przeklejanie ich to jakiś dramat. Późniejszy proces prowadzi się bezpośrednio z salonem, już bez pośredników. Zachęcam też do złożenia zapytania o samochód, żeby zobaczyć jak wygląda dalszy proces zakupu. Czy to reklama Siłą rzeczy każde działanie związane z własną firmą w internetach, to reklama. Ale mam do Was inną prośbę niż kupowanie u mnie samochodu. Chciałbym poprosić Was o feedback. Co myślisz o takim procesie sprzedaży, takiej formie zakupu samochodu, takim marketingu W skrócie: Cenię sobie opinię społeczności forum, na którym się wychowałem. Dlatego mam gorącą prośbę do Was: Twoim zdaniem GIT, czy KIT? -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
No fajnie widzieć, że się rozwijasz. Z mojego doświadczenia (jak działałeś trochę mniej spektakularnie) - sprzedawać umiesz, finansowania lepszego znaleźć się po prostu nie da. Portal to chyba dobry pomysł na promocję - powodzenia.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Nieco z innej beczki - czy twoja firma jest w stanie "ogarnąć" finansowanie jedynie aut czy np. motocykle też wchodzą w grę? W sensie komponuję listę sprzętów, które mnie interesują, a ty znajdujesz odpowiednie/najlepsze rozwiązanie?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
"Na autostradzie, przy baaaardzo płynnej jeździe 140km/h 7 litrów."
Serio? Wspomniany w tescie superb wciaga 11 przy 140. Ok 4x4 ale haldex, masa podobna, gabaryty podobne. Dluga skrzynia tyle daje? Czy blad sie jakis wkradl? Bo 7 to bardziej do klekota pasuje. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Moje, konkurencyjne 2.0T na autostradzie, 4os i bagaże , przy całkiem dynamicznej jeździe (100-220) w trybie dynamic spala średnio 12,5-13, więc ta wartość chyba dla każdego 2.0T będzie podobna.
Ale w trybie efficiency, 1 osoba i spokojna jazda ok 100 - poniżej 9 nie udaje się zejść, więc w te 6-7 w BMW nie uwierzę ![]() Reklama spoko, cena auta dobra, bardzo korzystne finansowanie, chociaż pewnie diabeł tkwi w szczegółach. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 November 2008 ![]() |
szybciutki, nie bardzo rozumiem, skąd są te auta którymi handlujesz? Jakbym chciał się przejechać, dotknąć, zobaczyć i w końcu wybrać to gdzie mam się zgłosić. Na podstawie zdjęć w necie raczej nikt auta nie kupuje.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Najem długoterminowy to świetna przepalarnia pieniędzy idealna by całe życie być biednym i nie mieć nigdy nic na własność, żadnego kapitału. Wśród moich powiedzmy zamożnych znajomych nie znam nikogo korzystającego z podobnych rozwiązań. Co do samego finansowania to może kolega jest w stanie rabaty flotowe uzyskać do leasingów, czy innych form zakupu. 7 litrów przy 140km/h to może palić 2.0 diesel i to raczej z napędem na jedną oś.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Mam ten sam silnik, skrzynie, xdrive tylko w BMW 3 i u mnie wychodzi koło 9-10 litrów przy 160. Ósmy bieg w tym aucie jest bardzo długi
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Wszystkie porownania kosztow zakup vs najem nie uwzgledniaja rabatow.
Dzieki temu wychodzi to tak pieknie. Juz nawet te 5-10% rabatu na golfie zmienia optyke a w przypadku premium mozna urwac 2-3 razy tyle ... Firmy oferujace najem nie robia tego charytatywnie -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
No fajnie widzieć, że się rozwijasz. Z mojego doświadczenia (jak działałeś trochę mniej spektakularnie) - sprzedawać umiesz, finansowania lepszego znaleźć się po prostu nie da. Portal to chyba dobry pomysł na promocję - powodzenia. Dzięki! To jest tak, że klepiemy mnóstwooo contentu, ale na grupie na FB. Statystyki są imponujące, zasięgi i zaanagażowanie jest mega spoko, ale co z tego, skoro codziennie tematy się powtarzają. Dla ciekawskich, tak wyglądają staty: ![]() Wyzwaniem jest regularne publikowanie własnego contentu o jakości tego testu. Efekt przychodzący z bycia wydawcą, wymaga publikacji minimum raz/ dwa razy w tygodniu, oraz przychodzi dopiero po minimum 6 miesiącach... Nieco z innej beczki - czy twoja firma jest w stanie "ogarnąć" finansowanie jedynie aut czy np. motocykle też wchodzą w grę? W sensie komponuję listę sprzętów, które mnie interesują, a ty znajdujesz odpowiednie/najlepsze rozwiązanie? Zapraszam: KLIK "Na autostradzie, przy baaaardzo płynnej jeździe 140km/h 7 litrów." Serio? Wspomniany w tescie superb wciaga 11 przy 140. Ok 4x4 ale haldex, masa podobna, gabaryty podobne. Dluga skrzynia tyle daje? Czy blad sie jakis wkradl? Bo 7 to bardziej do klekota pasuje. Superb ma krótkie 6 biegowe DSG. Tutaj przy 140km/h masz 2000rpm. Silniki turbodoładowane są bardzo wrażliwe na obciążenie. Moje, konkurencyjne 2.0T na autostradzie, 4os i bagaże , przy całkiem dynamicznej jeździe (100-220) w trybie dynamic spala średnio 12,5-13, więc ta wartość chyba dla każdego 2.0T będzie podobna. Ale w trybie efficiency, 1 osoba i spokojna jazda ok 100 - poniżej 9 nie udaje się zejść, więc w te 6-7 w BMW nie uwierzę ![]() Reklama spoko, cena auta dobra, bardzo korzystne finansowanie, chociaż pewnie diabeł tkwi w szczegółach. Dzisiaj sprawdziłem spalanie, specjalnie dla Ciebie. Wstałem, wygładziłem wąsa i pojechałem sprawdzić ile to faktycznie pali. Pod tym linkiem znajdziesz oryginalny wpis, oraz moje pomiary także dla 90km/h = 4.3 litra, oraz dla jazdy miejskiej, gdzie pierwsze 5 kilometrów, na zimnym silniku pokonałem z wynikiem 8 litrów na 100km.. ![]() Jeśli ktoś nadal nie wierzy w to spalanie, to zapraszam na Śląsk, pokażę na żywo. Możecie też sprawdzić to u dowolnego dealera BMW na jeździe testowej. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Chciałbym poprosić Was o feedback. Co myślisz o takim procesie sprzedaży, takiej formie zakupu samochodu, takim marketingu pamiętaj, sam o to prosiłeś ![]() Ten test to po prostu tekst zadowolonego użytkownika. On jest zadowolony, to najważniejsze. Jak sam 2 lata temu kupowałem nowy samochód, to też byłem w BMW, też oglądałem serię 3/4 i mnie osobiście jednak odstraszyło wnętrze (jakość, stylistyka, przestronność), no i cena, bo nawet zrabatowane auta miały wysokie ceny (ale wtedy wszyscy się wyprzedawali, bo wchodził killer-WLTP). Każdy ma swoje oczekiwania, każdy na auto będzie patrzył przez inny pryzmat. Najważniejsze, by wybrać auto dla siebie. Natomiast inną sprawą jest finansowanie - wg mnie, masz świetną ofertę ![]() - wpłata 10% (16 tys. netto) - rata około 2000 pln netto x 35 miesięcy - roczny przelot 30kkm. ( to chyba taka sztampa: 10% wpłata własna, 1% rata, 36 miesięcy) U Ciebie jest 1740 pln netto i 0 % wpłaty, więc jakby korzystniej znacznie, aczkolwiek przelot mniejszy. Biorąc pod uwagę, że takie 430i GC z salonu wyrwiesz za 180-200k, to naprawdę nie jest źle, a nawet jest bardzo dobrze. Wg mnie, jak ktoś chciałby kupić auto w najmie, to powinien się do ciebie udać, przynajmniej po ofertę, żeby ją sobie porównać z salonem. I na koniec pytanie - co się dzieje z samochodami po najmie, gdzie je można kupić? I kiedy w końcu ktoś wpadnie na pomysł najmu długoterminowego na auta używane w rodzaju 3-letnich Bimmer ![]() -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Wybaczcie, że w dwóch postach, ale staram się każdemu odpowiedzieć, maksymalnie profesjonalnie.
szybciutki, nie bardzo rozumiem, skąd są te auta którymi handlujesz? Jakbym chciał się przejechać, dotknąć, zobaczyć i w końcu wybrać to gdzie mam się zgłosić. Na podstawie zdjęć w necie raczej nikt auta nie kupuje. Samochody, oraz oferty pochodzą prosto z autoryzowanych salonów. Składając u mnie zapytanie o samochód, to wyselekcjonowany przeze mnie salon, oraz handlowiec, prześle Ci ofertę zakupu. Tutaj masz link do oferty samochodu z testu, uzupełnij formularz i zobacz sobie jak działa to w praktyce, gwarantuje, że nikt Ci się nie będzie narzucał: LINK DO OFERTY Jakbyś się chciał przejechać, to możesz to zrobić na jeździe testowej w dowolnym salonie na własną rękę. Następnie w domu, na spokojnie, możesz z nami dograć zakup samochodu. Natomiast argument, że nikt nie kupi na podstawie zdjęć, obala całą branżę e-commerce. O butach i ubraniach też wszyscy mówili, że nikt nie kupi bez przymierzania. Teraz nadszedł czas na samochody. ![]() Najem długoterminowy to świetna przepalarnia pieniędzy idealna by całe życie być biednym i nie mieć nigdy nic na własność, żadnego kapitału. Wśród moich powiedzmy zamożnych znajomych nie znam nikogo korzystającego z podobnych rozwiązań. Co do samego finansowania to może kolega jest w stanie rabaty flotowe uzyskać do leasingów, czy innych form zakupu. 7 litrów przy 140km/h to może palić 2.0 diesel i to raczej z napędem na jedną oś. "Najem długoterminowy to świetna przepalarnia pieniędzy idealna by całe życie być biednym i nie mieć nigdy nic na własność, żadnego kapitału." Inny pogląd mają przedsiębiorcy obracający gotówką, którzy nie chcą swojego kapitału pakować w samochód, który i tak za trzy lata sprzedadzą, a pieniądzem obrócą tu i teraz. "Wśród moich powiedzmy zamożnych znajomych nie znam nikogo korzystającego z podobnych rozwiązań. " Nikt z Twoich znajomych nie ma Audi Perfect Lease, BMW Comfort Lease, Skody kupionej w Leasingu Niskich rat, nikt nie ma Smart Planu Toyoty? Oczywiście jest to możliwe, ale bardzo mało dla mnie wiarygodne. Albo masz mało znajomych przedsiębiorców. ![]() Tym nie mniej muszę się zgodzić. Taki produkt finansowy wśród MŚP zyskuje na popularności zaledwie od 4 lat. Więc świadomość użytkowników jest niska. Korporacje, które są znacznie bogatsze od naszych majętnych znajomych, kupują samochody w takim finansowaniu w Polsce od 1999 roku. Wybacz, lecz przez brak poprawnej interpunkcji trudno mi się odwołać do dalszej części Twojego komentarza. " Co do samego finansowania to może kolega jest w stanie rabaty flotowe uzyskać do leasingów, czy innych form zakupu." To jest pytanie? Mam ten sam silnik, skrzynie, xdrive tylko w BMW 3 i u mnie wychodzi koło 9-10 litrów przy 160. Ósmy bieg w tym aucie jest bardzo długi ![]() Dokładnie tak jest, dziękuję za pomoc. O mało nie zostałem tu zlinczowany. Wszystkie porownania kosztow zakup vs najem nie uwzgledniaja rabatow. Dzieki temu wychodzi to tak pieknie. Juz nawet te 5-10% rabatu na golfie zmienia optyke a w przypadku premium mozna urwac 2-3 razy tyle ... Firmy oferujace najem nie robia tego charytatywnie Nie wiem o jakich porównaniach mówisz. Prowadzę największą społeczność, gdzie takie porównania są codziennością i za każdym razem liczymy realne ceny z rabatami. Nie boję się stwierdzenia, że moja grupa to jedno z pierwszych miejsc, gdzie zaczęto głośno mówić o rabatach. Przeszukaj sobie wykop, fora np. BMW itd. Każdy dzisiaj o rabatach mówi już głośno. W przypadku samochodu z testu rabat dla finansującego to 34%. BMW poucinało rabaty dla pozostałych firm leasingowych, zostawiło tylko temu finansującemu, nota bene jest fabryczny CFM. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
pamiętaj, sam o to prosiłeś ![]() Ten test to po prostu tekst zadowolonego użytkownika. On jest zadowolony, to najważniejsze. Jak sam 2 lata temu kupowałem nowy samochód, to też byłem w BMW, też oglądałem serię 3/4 i mnie osobiście jednak odstraszyło wnętrze (jakość, stylistyka, przestronność), no i cena, bo nawet zrabatowane auta miały wysokie ceny (ale wtedy wszyscy się wyprzedawali, bo wchodził killer-WLTP). Każdy ma swoje oczekiwania, każdy na auto będzie patrzył przez inny pryzmat. Najważniejsze, by wybrać auto dla siebie. Natomiast inną sprawą jest finansowanie - wg mnie, masz świetną ofertę ![]() - wpłata 10% (16 tys. netto) - rata około 2000 pln netto x 35 miesięcy - roczny przelot 30kkm. ( to chyba taka sztampa: 10% wpłata własna, 1% rata, 36 miesięcy) U Ciebie jest 1740 pln netto i 0 % wpłaty, więc jakby korzystniej znacznie, aczkolwiek przelot mniejszy. Biorąc pod uwagę, że takie 430i GC z salonu wyrwiesz za 180-200k, to naprawdę nie jest źle, a nawet jest bardzo dobrze. Wg mnie, jak ktoś chciałby kupić auto w najmie, to powinien się do ciebie udać, przynajmniej po ofertę, żeby ją sobie porównać z salonem. I na koniec pytanie - co się dzieje z samochodami po najmie, gdzie je można kupić? I kiedy w końcu ktoś wpadnie na pomysł najmu długoterminowego na auta używane w rodzaju 3-letnich Bimmer ![]() Ad. 1. Pamiętaj, że jeśli zrobisz opłatę wstępną, to jeśli będziesz chciał zrobić cesję, to nikt Ci jej nie odda w formie odstępnego. Znacznie lepiej jest skorzystać w oferty bez wpłaty. Przebieg samochodu, możesz u mnie dowolnie zmieniać/ zwiększać: wystarczy złożyć zapytanie i temat dograć z salonem. Ad. 2 Używki opisałem w tym wątku: https://forum.gurumotive.com/d/4-wynajem-dl...osob-fizycznych -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Nieco z innej beczki - czy twoja firma jest w stanie "ogarnąć" finansowanie jedynie aut czy np. motocykle też wchodzą w grę? W sensie komponuję listę sprzętów, które mnie interesują, a ty znajdujesz odpowiednie/najlepsze rozwiązanie? Nie zajmujemy się "szukaniem okazji na zlecenie". Abstrakcyjny pomysł. Mamy za to dział finansowanie, gdzie możesz złożyć zapytanie, a ofertę przygotowuje bezpośrednio sprawdzony cżłowiek z m-leasing. Oferty mamy bardzo tanie, bo fizycznego pośrednika, biuro itd. zastąpiliśmy kilkoma linijkami kodu ![]() Klik przenosi na stronę: ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Najem długoterminowy to świetna przepalarnia pieniędzy idealna by całe życie być biednym i nie mieć nigdy nic na własność, żadnego kapitału. Wśród moich powiedzmy zamożnych znajomych nie znam nikogo korzystającego z podobnych rozwiązań. to chyba mamy podobnych znajomych ![]() Najem ma tę wadę, że masz ograniczenie przebiegu, którego nie da się podwyższyć. Poza tym odliczasz koszty od faktury na 1700 pln netto, zamiast na 3000 pln netto, gdybyś miał leasing. No i z automatu zakładasz, że po 3 latach puszczasz w świat 3-latka pewniaka z przelotem 50-90kkm, często na gwarancji, bo wykup takiego auta nie jest atrakcyjny w porównaniu z leasingiem. Za to, niewątpliwym plusem takiego rozwiązania jest łatwość przekazania leasingu na kolejną osobę. Nie bawisz się w żaden odkup, tylko 'za darmo' oddajesz po roku najem - na pewno szybciej sprzeda się takie auto, niż miałbyś się bawić w odkup typu 50 tysięcy i rata 2 tysiące/m-c. Ale co kto lubi - na najem jest popyt, więc ludziom to odpowiada. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Dzisiaj sprawdziłem spalanie, specjalnie dla Ciebie. Wstałem, wygładziłem wąsa i pojechałem sprawdzić ile to faktycznie pali. A no tak, teraz rozumiem skąd ten wynik. Ja podaję średnie z przeciętnej drogi ze skrzyżowaniami, bez tempomatu i napinki na najniższy możliwie wynik. Czyli tyle ile faktycznie średnio pali ![]() Co do najmu: typowo użytkowe, niezbyt drogie autka to tak - znam przypadki. Chodzi o to by jak najtaniej jeździć w robocie nowym. Drogich aut rzędu 200k to nie znam żadnego przypadku, auto dla siebie chyba inaczej się postrzega. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Niestety chcac wprowadzic samochod po wykupieniu z leasingu w majatek firmy a potem go sprzedac generuje sie duzo kosztow, a nie kazdy ma ochote bawic sie w przekrety i sztuczki i bujanie się ze sprzedażą potem. Stąd też najem wydaje się spoko opcją np. dla mnie.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Z tym spalaniem warto odnotować, że A4 z Rudy Śląskiej na 3 Stawy do Katowic jedzie się z góry jak również DTS z Katowic do Gliwic. Camry nowa 2.5 hybrid testowana przeze mnie na DTS z Gliwic do Katowic 110kmg wg GPS spala 5.5l a na A1 Pyrzowice - Gliwice 149kmg wg GPS spala 7.5l. Trudno mi uwierzyć że BMW 430 spala mniej ale z uwagi że bywam w Katowicach chętnie się z Tobą przejdę i z ciekawości to sam zobaczę. Jeśli spala poniżej 5l to jest mega wynik.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
odchodząc od spalania co można zrobić z tego b48 poza zwykłym chipem?
Ostatnio jechałem za taką 330 i zapieprzała jak zła -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Osobiście polecam zarówno Szybciutkiego, jak i Gurumotive. Byłem chyba pierwszym klientem. Nie ma małych czcionek czy kruczków prawnych. Była pomoc w wybraniu modelu (stanęło na bmw), była zajebiste, znacznie lepsza od rynkowej cena, a na końcu jeszcze pomoc w znalezieniu ubezpieczenia (ponad 3k zaoszczędziłem). Generalnie brać i się nie zastanawiać!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:50 |